Eikö ihmiset tajua olevansa huonoja äitejä!?
Tv toimii lastenvahtina, laitetaan työssä käynti lapsen edelle, rintaruokinnan sijaan syötetään jotain säilöntäainemyrkky-Tuttelia, viedään vieraille hoitoon itkemään jne. ja mitä kaikkea muuta.. Mitä muita esimerkkejä tulee mieleen huonoista äideistä?
Kommentit (5)
Tajuan olevani huono äiti. Se ei auta asiaan varsinaisesti mitään. Se lähinnä pahentaa tilannetta.
Pahimpia ovat ne, jotka kertovat olevansa hyviä äitejä, koska hoidattavat lapsensa muilla ja siten jaksavat paremmin. Jostain syystä niitä lapsia ei jakseta silti itse hoitaa eli lapsi ei saa koskaan kokea sitä hyvää äitiä.
Mä en ole ollut kovin hyvä äiti. Onneksi lapsistani tuli silti kunnon kansalaisia, eivät ryyppää tai rötöstele, ovat kivoja ja kohteliaita.
Hyvä äiti on sellainen mikä syöttää tuttelia jos imetys tuntuu vievän mielenterveyden. Hyvä äiti hankkii itselleen apua kun tuntee uupuvansa, hyvä äiti ei omi lasta vaan antaa lapsen isänkin olla vanhempi. Hyvä äiti pitää huolen, että lapsi tietää aina olevansa rakastettu omana itsenään. Hyvän äidin kotona on rento ja mukava olla jokaisen.
Huono äiti imettää pakolla ja tekee perheen elämästä helvettiä, huono äiti työntää isän sivuun lapsen elämästä, huono äiti on tietävinään mitä muiden äitien pitää tehdä ja hoitaa lapsensa ja huono äiti myös näyttää lapselle sen että äiti on uhrannut koko elämänsä lapsille, eikä ole mitään muuta kuin äiti ja tästä on lapsi ikuisessa kiitollisuudenvelassa.
Sellaista se on kun halutaan lapsia "koska mä haluuu-un", mutta ei haluta tehdä töitä opiskelun/uran/kasvatustyön alueilla.
Perheytyminen ei ole alisuoriutujavätysten hommaa.