Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri yrittää saada minut pef mittauksia tekemään

Vierailija
09.01.2022 |

Olen vaatinut astma diagnoosin purkua koska siihen ei ole aihetta. Lääkäri ei suostu tähän diagnoosin purkuun vaan yrittää saada minut ostamaan pef mittarin ja puhaltelemaan siihen sekä kirjaaman tulokset ylös.
Lääkärin tehtävä on kuunnella potilasta ei kohdistaa häneen taloudellista väkivaltaa mitä mittarin ostoon painostaminen on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit tuhlaamaan lekurin aikaa, jos et aio noudattaa hänen pyyntöjä? Oikeasti sille lääkärille on kuule yks hailee ne sun peffit ja diagnoosit, hän tekee vain työtään ja olet yks kaikista potilaista, joista hän saa elantonsa.

Vierailija
2/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset astmadiagnoosin purkua? Eihän siitä mitään haittaa ole, mutta tarvittaessa saat lääkkeen edullisemmin.

Astma voi olla oireettomana vuosia. Ja palata sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit tuhlaamaan lekurin aikaa, jos et aio noudattaa hänen pyyntöjä? Oikeasti sille lääkärille on kuule yks hailee ne sun peffit ja diagnoosit, hän tekee vain työtään ja olet yks kaikista potilaista, joista hän saa elantonsa.

Minä käskin häntä poistamaan tuon valheellisen diagnoosin ja hän alkoi kohdistamaan minuun välittömästi taloudellista väkivaltaa. Lääkäri tuhlasi minun aikaani.

Vierailija
4/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset astmadiagnoosin purkua? Eihän siitä mitään haittaa ole, mutta tarvittaessa saat lääkkeen edullisemmin.

Jos varaan ajan mistä syystä tahansa alkaa kysely astmasta jota minulla ei ole. En käytä lääkkeitä koska joutuisin ne itse maksamaan.

Vierailija
5/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pef-mittarin saa ilmaiseksi tervasemalta ainakin Helsingissä.

Vierailija
7/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pef-mittarin saa ilmaiseksi tervasemalta ainakin Helsingissä.

Meillä ei saa enkä tarvitse sitä kun en tee mittauksia.

Vierailija
8/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä, tai tee vain itseä varten lyhyesti. Pef mittauksen jälkeen saat vaan lisää juoksutusta, mittauksia ja vattuilua. Kokeile yksityistä lääkäriasemaa, jos voit, jos tulee jotain ongelmia.

Vierailija
9/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos varaan ajan mistä syystä tahansa alkaa kysely astmasta jota minulla ei ole. En käytä lääkkeitä koska joutuisin ne itse maksamaan.

ÄLÄ VARAA MITÄÄN HEMMETIN AIKOJA, PYSY KOTONAS!

Vierailija
10/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä, tai tee vain itseä varten lyhyesti. Pef mittauksen jälkeen saat vaan lisää juoksutusta, mittauksia ja vattuilua. Kokeile yksityistä lääkäriasemaa, jos voit, jos tulee jotain ongelmia.

Julkisen puolen Han tuo diagnoosi on purettava kun se siellä on tehty

Vierailija
11/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ VARAA MITÄÄN HEMMETIN AIKOJA, PYSY KOTONAS!

Kyllä varaan ajan jos sille on tarvetta. Astmasta minulta ei saa kysyä koska sitä minulla ei ole

Vierailija
12/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haetaan mahdollista diagnosia, Pef-mittari annetaan tk.sta kotiin, jotta voit tehdä puhallukset. Kaikille tiedoksi, mittari ei ole mikään erikoinen, pieni mekaaninen muovinpalanen. Tuollainen ei ihmeitä maksa, vaikka ostaa itse omaksi. Mitä ihme kiukuttelua tää on?

Mulla aina kysytään onko ollut tarvetta lääkkeille, esim. silmälääkäri on kortisoneista kiinnostunut. Eipä ole ollut vuosikausiin tarvetta. Voi vielä tullakin myöhemmin.

Ei mua haittaa yhtään jos on diagnoosi, päinvastoin. Nyt saan nopeasti tarvittaessa lääkkeet ja avun. Ei tarvitse alkaa tutkimuksista ja ihmettelystä.

Vierailija
13/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo.

Vierailija
14/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haetaan mahdollista diagnosia, Pef-mittari annetaan tk.sta kotiin, jotta voit tehdä puhallukset. Kaikille tiedoksi, mittari ei ole mikään erikoinen, pieni mekaaninen muovinpalanen. Tuollainen ei ihmeitä maksa, vaikka ostaa itse omaksi. Mitä ihme kiukuttelua tää on?

Mulla aina kysytään onko ollut tarvetta lääkkeille, esim. silmälääkäri on kortisoneista kiinnostunut. Eipä ole ollut vuosikausiin tarvetta. Voi vielä tullakin myöhemmin.

Ei mua haittaa yhtään jos on diagnoosi, päinvastoin. Nyt saan nopeasti tarvittaessa lääkkeet ja avun. Ei tarvitse alkaa tutkimuksista ja ihmettelystä.

. Imua ei käsketä ostamaan pef mittaria koska sossun asiakkaat saa ilmaiseksi sen. Toisekseen minulla ei ole astmaa joten mitään siihen liittyviä mittauksia tai kokeita minulta ei voida vaatia.

Vierailija
15/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, "Kiukkuinen/Silppu/Punaisen talon varjossa" on palannut...

Vierailija
16/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enemmin tarvitsisit aikaa sinne psykiatriselle puolelle.

Vierailija
17/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä varmasti joku diagnoosi löytyisi nopeastikin.

Vierailija
18/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tarvitse sinne lähetteen kerta jätät taloudellisen väkivallan tuomitsematta.

Vierailija
19/19 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus lääkäreillä on harjoitta taloudellista väkivaltaa.