Mitäs teet nyt?entä miehesi?
Minä olen av:lla ja olin juuri saunassa. Ihanan fresh olo. Mies pelaa pleikalla bäfää.
Kommentit (20)
Olen tässä koneella ja mies varmaan jossain ryyppäämässä idioottikavereidensa kanssa. Katosi tossa päivällä krapulassa johonkin kuten aikaisemminkin eli putkea pukkaa :(
Katon sinkkulaivaa ja mies meni paskalle
Tulin just sänkyyn, eilinen bileilta väsyttää. Mies kattoo telkkaria olohuoneessa ☺
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:08"]Katon sinkkulaivaa ja mies meni paskalle
[/quote]
Meillä täysin sama meininki
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:02"]Minä olen av:lla ja olin juuri saunassa. Ihanan fresh olo. Mies pelaa pleikalla bäfää.
[/quote]
Mäkin olen avlla ja mies pelaa pleikalla bäfää :D
Katson Just Married leffaa ja surffailen samalla puhelimella netissä. Mies on töissä.
Istutaan sohvalla ja katsotaan uutisia, minä olen samalla koneella, ja mies söi just viilin iltapalaksi, lapset pitäis laittaa nukkumaan.
Minä menossa nukkumaan, mies jäi olohuoneeseen kattoo telsua.
Mies on saunassa vielä, mä tulin sieltä pari minuuttia sitten pois. Otettiin iltasella parin tunnin tirsat sohvalla, joten nyt ei nukuta aikoihin.
Katson Beverly hillsin täydellisiä naisia läppäriltä ja mies tuossa vieressä hoitaa jotain työjuttuja omalla läppärillään.
Mies nukkuu ja mä katon telkkaria.
Surffailen ja kohta menen baariin.
Mä hyörin koneella. Mies laittaa astioita pesukoneeseen.
äsken katsottiin leffaa...me ja vanhin lapsi. Ja sain samalla siivottua paljon suunniteltuja juttuja.
kiva olo rela. Suunnittelen nukkumaan menoa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:18"]
Surffailen ja kohta menen baariin.
[/quote]
Ai niin, mulla ei ole miestä.
Mä palstailen tässä sohvalla ja mies katsoo viereiseltä sohvalta lapsen kanssa Viaplaylta Paavo Pesusientä.
Katon tuota Ted -elokuvaa ja pohdin pitäisikö lähteä nukkumaan... Mies on yli 300 km päässä toisella paikkakunnalla (olemme molemmat kotoisin alunperin sieltä). Sai sieltä muutamaksi kuukaudeksi töitä. Itse pääsen lähtemään sinne vasta kuukauden päästä. Mies tietääkseni ottaa olutta kaverinsa kanssa.
mies rauhottelee herännyttä lasta ja mä surffaan.
Istutaan yhdessä sohvalla, kattellaan leffaa ja näppäillään kännyköitä :)