Mieheni mielestä haisen
Olen käynyt tänään suihkussa ja harjannut hampaat aamulla. Kuulemma haisen ja se on ominaishajuni. Ei johdu suusta, vaan minä vain haisen siltä ja haju on paha. Mikäs nyt eteen?
Kommentit (38)
Ja tämä haju on varmaan totta. Hiukseni rasvoittuvat nykyään tosi nopeasti. Toki peseydyn usein. Haistavatkohan muut ihmiset tämän hajun ulkona? Peittääkö hajuvesi ominaishajua? ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:43"]
Käytä parfyymiä, muuta ruokavaliota, kasviksia? Käytätkö jotain lääkkeitä?
[/quote]
En käytä lääkkeitä. Olen normaalipainoinen ja normaalisti huolehdin hygieniasta. Syön kyllä liikaa herkkuja. ap
Mitä sinä syöt? Joskus hormonit on myös sekaisin ja hajuja tulee. Liikutko tarpeeksi? Aineenvaihdunta? Juotko vettä tarpeeksi?
Tuollainen johtaa ennen pitkää eroon. Jos toisen ominaishaju on kestämätön, ei yhdessäolosta tule mitään.
Muistatko pestä myös vaatteet usein? Ei auta hygienia, jos vaatteet haisee.
Jos herkuttelet liikaa voit haista vaikka hiivalle tai eltaantuneelle rasvalle.
Mulla on sama ongelma. En itse huomaa mitään, mutta eilen taas eräs ihminen vihjaili, että haisisin paskalle. Siis kirjaimellisesti. Ja miten se on mahdollista, en tiedä, koska huolehdin hygieniasta. Nyt sitten kuvittelen että haisen kaikkialla koko ajan, ja sen takia ihmiset välttelee minua.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:45"]
Tuollainen johtaa ennen pitkää eroon. Jos toisen ominaishaju on kestämätön, ei yhdessäolosta tule mitään.
[/quote]
No meillä on yhteisiä lapsia ja olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta. Kyllä tässä ero on mielessäkin, kun miehen mielestä haisen (!!). Mutta toisaalta, en halua haista muiden ihmisten edessä varsinkaan, joten otan asian tosissani. ap
Pyyhi perseesi jatkossa kunnolla ja koita olla vääntämättä köntsiä pöksyyn.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:47"]
Mulla on sama ongelma. En itse huomaa mitään, mutta eilen taas eräs ihminen vihjaili, että haisisin paskalle. Siis kirjaimellisesti. Ja miten se on mahdollista, en tiedä, koska huolehdin hygieniasta. Nyt sitten kuvittelen että haisen kaikkialla koko ajan, ja sen takia ihmiset välttelee minua.
[/quote]
Älä, kauhea tunne... Pesen kyllä vaatteeni usein ja muutenkin vaihdan niitä usein. Ei ole kyse mistään sellaisesta. Ei kyllä mieheni jaksa enää kiinnostaa. Tänään kutsunut minua muumimammaksi ja sanonut, että haisen. Jos ei olisi lapsia niin varmasti lähtisin. ap
Pese hiukset kunnolla joka päivä.
Sanoiko miehesi siis, että olet aina haissut? Vai onko haju tullut hetki sitten? Jos se on hetki sitten tullut, niin asia on korjattavissa vaikkapa sillä ruokavalion muutoksella. Kannattaa myös miettiä, että mitä pieniä taikka isoja muutoksia on tapahtunut viime aikoina, jotka voisi selittää hajun muutoksen kehossa.
Ja jos sekään ei auta, niin terveyskeskuslääkärille aika, voivat selvittää onko kyseessä jokin epätasapaino kehossa. Olettaen siis, ettet ole aina haissut miehesi mielestä pahalle.
Siis ihoko haisee? Hiuksiin/päänahkaan voi ainakin tulla joku bakteeri joka saa haisemaan.
Et välttämättä haise ollenkasn, vasn miehesi on keksinyt ovelan keinon alistaa sinua. Nythän mietit koko ajan haisetko vai et.
Sano miehellesi, että hyvä kun sanoit, sillä hän haisee myös todella pahalle etkä aiemmin halunnut loukata häntä. Sano, että varsinkin muna haisee ja sperma on kuvottavaa.
Onko sinulla paljon ylipainoa? Mitä lihavampi ihminen, sitä varmempi haisuli. Hiivaa ihopoimuissa tai jotain, en tiedä.
Kiitos jo etukäteen alapeukuista.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:59"]
Jätä se mies.
[/quote]
Juuri näin. Mies väittää että aloittaja haisee että ap:lla olisi huono itsetunto eikä jättäisi miestä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:00"]Onko sinulla paljon ylipainoa? Mitä lihavampi ihminen, sitä varmempi haisuli. Hiivaa ihopoimuissa tai jotain, en tiedä.
Kiitos jo etukäteen alapeukuista.
[/quote] Opettele idiootti lukemaan. Ap on normaalipainoinen ja sulla on hiiva aivoissa.
Minä olen kohdannut useamman ihmisen, jotka varmasti eivät laista hygieniasta, mutta haisevat silti pahalle. Kyseessä saattaa olla hengitys. Hammas voi olla mädäntynyt tai poskiontelot, jommasta kummasta tulee ns. mädäntynyt haju. Jos ei muuta syytä löydy niin kannattaa tarkastuttaa suu ja poskiontelot.
Käytä parfyymiä, muuta ruokavaliota, kasviksia? Käytätkö jotain lääkkeitä?