Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheetön kerrostalo olisi unelma!

Vierailija
01.05.2015 |

En ymmärrä, miksi lapsiperheet muuttavat kerrostaloihin häiriköimään ja terrorisoimaan. Muuttakaa oikeasti jonnekin muualle tai miksei rakenneta kerrostaloja, joita myydään/vuokrataan vain lapsiperheille. Terrorisoikaa toisianne siellä!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:18"]Inhoan koiria, kissoja, mummoja, tupakoijia, alkoa nauttivia, juhlivia, aikuisia, musiikkia kuuntelevia, teinejä, nuoria, eläkeläiset kyttäävät, oravat ja linnut häiriköivät! Vain meidän lapset saavat näkyä ja kuulua! Kaikkien muiden pitää pysyä pois kotoaan ja tulla vasta illalla kello 22 tai jos ei näin, pitää laittaa mehutarjoilut meidän lapsille! Meidän lapset!   Muut kyttäävät ja metelöivät, aikuisista lähtee aina enemmän haittaa. Meidän lapset! [/quote] Olet ihanan salliva ja avarakatseinen. :)

[/quote]

Valitettavasti on olemassa oikeasti tuollaisia luonnehäiriöisiä ihmisiä.

Vierailija
42/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häiriötä minulle on ollut alkoholisteista ja usein bileitä pitävistä nuorista aikuisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:18"]Inhoan koiria, kissoja, mummoja, tupakoijia, alkoa nauttivia, juhlivia, aikuisia, musiikkia kuuntelevia, teinejä, nuoria, eläkeläiset kyttäävät, oravat ja linnut häiriköivät! Vain meidän lapset saavat näkyä ja kuulua! Kaikkien muiden pitää pysyä pois kotoaan ja tulla vasta illalla kello 22 tai jos ei näin, pitää laittaa mehutarjoilut meidän lapsille! Meidän lapset!   Muut kyttäävät ja metelöivät, aikuisista lähtee aina enemmän haittaa. Meidän lapset! [/quote] Olet ihanan salliva ja avarakatseinen. :)

[/quote]

Valitettavasti on olemassa oikeasti tuollaisia luonnehäiriöisiä ihmisiä.

[/quote]

Tai yksi pariskunta ainakin. Jos et ole samaa mieltä;

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13560395#comment-79000725

Vierailija
44/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitäisi olla lapsettomia kerrostaloja. Kaikki v-mäiset todellisuudentajun menettäneet lastenvihaajat voisivat muuttaa niihin. Sellaiset, jotka valittavat jokaisesta pikkulapsen juoksuaskeleesta ja lelun tiputtamisesta. Kaikki voittaisivat.

Vierailija
45/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:01"]

Ehdottomasti pitäisi olla lapsettomia kerrostaloja. Kaikki v-mäiset todellisuudentajun menettäneet lastenvihaajat voisivat muuttaa niihin. Sellaiset, jotka valittavat jokaisesta pikkulapsen juoksuaskeleesta ja lelun tiputtamisesta. Kaikki voittaisivat.

[/quote]

Paitsi jos on luonnehäiriö, ja elää tuottaakseen muille kipua. Tällaisia on ihan lasten vanhemmissa. 

Vierailija
46/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:01"]

[/quote]

Paitsi jos on luonnehäiriö, ja elää tuottaakseen muille kipua. Tällaisia on ihan lasten vanhemmissa. 

[/quote]

Yläpeukutin siis tuota lapsettomien kt:a. Muuten hyvä idea, mutta jos on häiriintyneitä rottia...

Vierailija
47/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuuntelisin lapsiperheen ääniä kuin nistien/juoppojen äänekkäitä tappeluita ja huutoa tai sitten somaliperheen juhlimista, kovaäänistä raamatunlukua ja voimakkaan hajuisia kokkailuja suitsukkeineen. Noihin verrattuina joku lasten huuto tai juokseminen ei tunnu missään, etenkin koska se yleensä loppuu yöksi toisin kuin edellä mainitut. 

Vierailija
48/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kovaäänistä koraaninlukua siis. :) Ja tietty musiikin luukutusta siihen sessioon päälle. 

Vierailija
49/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 40 asunnon kerrostalossa ei asu yhtään lasta. Ois kiva jos asuis jokunen lapsiki. Koiriakaan ei oo yhdessäkään asunnossa. Yks ihana koira oli n. vuosi sitten. Ihana hyvin koulutettu vanhaherra, joka ei koskaan haukkunu tai hyppiny. Omistajat oli tarkkoja siitä, ettei koira tehny tarpeitaan mihin sattuu, ja keräsivät aina sontaläjät pois.

Vierailija
50/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:09"]

Mielummin kuuntelisin lapsiperheen ääniä kuin nistien/juoppojen äänekkäitä tappeluita ja huutoa tai sitten somaliperheen juhlimista, kovaäänistä raamatunlukua ja voimakkaan hajuisia kokkailuja suitsukkeineen. Noihin verrattuina joku lasten huuto tai juokseminen ei tunnu missään, etenkin koska se yleensä loppuu yöksi toisin kuin edellä mainitut. 

[/quote]

Niin juuri! Kaikkien pitää ajatella näin kuten minä tai heilllä on mt-ongelma! Ja saavat maksaa! värvään kaikki alueen lapset tänne! Minä ja minun lapset, aaah, tulee orgasmi!

Jatka vain ja kirjoita vielä muutama (kymmenen sivua) miten kaikki muut ovat häiriö paitsi sinä ja sinun lapset.

Lapsista ei tule häiriötä, vain aikuisista. 

Koskaa ei ole yksikään lapsi aiheuttanut häiriötä kenellekään. 

Vierailija
51/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:18"]

[/quote]

Niin juuri! Kaikkien pitää ajatella näin kuten minä tai heilllä on mt-ongelma! Ja saavat maksaa! värvään kaikki alueen lapset tänne! Minä ja minun lapset, aaah, tulee orgasmi!

Jatka vain ja kirjoita vielä muutama (kymmenen sivua) miten kaikki muut ovat häiriö paitsi sinä ja sinun lapset.

[/quote]

On ihanaa kuunnella yhtäkkistä kirkumista,  tasainen koraaninluku on kamalaa häiriötä,muunlaiset ihmiset kuin minä ja minun lapset ovat aina enemmän häiriöksi!

Lapset eivät ole koskaan häiriöksi, koska minä haluan huomiota ja minä! 

Minä määrään, minkälainen meteli saa häiritä. Minä nautin lasten äänistä, elämän äänistä.

Mutta koraaninluku ei ole elämänääniä, mutta elämisen äänet ovat lasten ääniä! Minä! Minun lapset!

Vierailija
52/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-luonnehäiriöiset lapsiperheet voivat hyvin asua kerrostalossa. Ei heitä huomaa sen kummemmin kuin muitakaan...

Vierailija
53/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:21"]

[/quote]

[/quote]

On ihanaa kuunnella yhtäkkistä kirkumista,  tasainen koraaninluku on kamalaa häiriötä,muunlaiset ihmiset kuin minä ja minun lapset ovat aina enemmän häiriöksi!

Minä määrään, minkälainen meteli saa häiritä. Minä nautin lasten äänistä, elämän äänistä.

Mutta koraaninluku ei ole elämänääniä, mutta elämisen äänet ovat lasten ääniä! Minä! Minun lapset!

[/quote]

Lääkkeet?

Vierailija
54/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lääkkeet?

[/quote]

Niinpä. Eri mieltä =mt-ongelma

Vierailija
55/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:09"]Mielummin kuuntelisin lapsiperheen ääniä kuin nistien/juoppojen äänekkäitä tappeluita ja huutoa tai sitten somaliperheen juhlimista, kovaäänistä raamatunlukua ja voimakkaan hajuisia kokkailuja suitsukkeineen. Noihin verrattuina joku lasten huuto tai juokseminen ei tunnu missään, etenkin koska se yleensä loppuu yöksi toisin kuin edellä mainitut. 
[/quote]
Minä taas olen valinnut asuinpaikkani niin, ettei tarvitse kuunnella mitään noista mainitsemistasi. Ainoastaan ihanaa hiljaisuutta ja rauhaa. Minulla on kerrostalossa ylimmän kerroksen päätyasunto ja naapuri vain yhden huoneen seinän takana.

Vierailija
56/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asutte kerrostalossa, jos kaikki naapurit ärsyttää?

Vierailija
57/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kahden esiteini-ikäisen lapsen kanssa kerrostalossa, jossa ei muita lapsia ole. Talossa on noin 30 asuntoa, eri neliöin varustettua. Olemme taloyhtiön ainoa lapsiperhe. Nuoria pareja on pari, mutta suurin osa on iäkkäitä pariskuntia. Omat lapseni ovat kilttejä, hiljaisia ja kohteliaita. Muuta haittaa heistä ei ole naapureille kuin musiikkiharrastus ja siitä johtuva instrumentin soitto. Joku huru-ukko meitä ensialkuun kyttäilikin, etsien valituskohdetta metelöinnistä tai vedenkulutuksesta, mutta huomattuaan, että meistä ei valitusta saa kuin keksimällä, on hän aikansa kuluksi tehtaillut valituksia isännöitsijälle mm. Mattojen tamppausajasta, palo-oven kolauttamisesta ja pyykkituvan käytöstä, melko säälittävällä menestyksellä. Itse nautin kovin juuri tästä hiljaisuudesta, mikä taloyhtiössämme on. Yläkerran Mummon huopaiset aamutöppöset eivät häiritse elämäämme mitenkään. Se on ainoa ääni mikä naapuristamme kuuluu.

Vierailija
58/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti paljon perheitä, joissa lapsia opetetaan elämään ja olemaan kerrostalossa. Hyvin paljon on myös perheitä, joissa ei näin ole.

Yläkerrasta kuuluva jatkuva töminä, pauke, jytinä, kolina ja kiljuminen ikävä kyllä stressaavat ja häiritsevät itseäni suunnattomasti. Omakin kämppä välillä tärähtelee pomppisen voimasta. Satunnaiset juoksemiset ja hyppimiset tai leikinäänet ovat siedettävissä, mutta tuo edellä mainittu on liikaa. Jos aikuinen/aikuiset asuessaan metelöisi tuolla tavalla niin se ei olisi hyväksyttävää, mutta lasten ollessa kyseessä sitä pitää sietää. Kertokaa miksi?

Pihakin on aina täynnä roskaa ja sotkua. Rikkinäisiä ja ehjiä leluja pitkin poikin. Istutukset on kävelty lyttyyn tai muuten turmeltu.

Asun kerrostalossa, koska tällä hetkellä ei ole varaa asua muualla. Omakotitalo on haaveeni.

Vierailija
59/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:58"]Minä haluaisin päihteettömään kerrostaloon asumaan. Onko sellaisia muualla kuin jossain parantoloissa? Voisko vaikka VVO ottaa jonkin keskustan läheisyydessä olevan kerrostalon päihteettömien käyttöön?
[/quote]
Muuta johonkin vitun autiolle saarelle.

Vierailija
60/61 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:58"]Minä haluaisin päihteettömään kerrostaloon asumaan. Onko sellaisia muualla kuin jossain parantoloissa? Voisko vaikka VVO ottaa jonkin keskustan läheisyydessä olevan kerrostalon päihteettömien käyttöön? [/quote] Muuta johonkin vitun autiolle saarelle.

[/quote]

Kemijärvellä on ollut myynnissä kokonaisia kerrostaloja. Kattelkaa sieltä!