Miksi etäkoulu ei ois suoraan vaan voinu tulla?!
Siis pahoin pelkään itse (lukiolaisena) että ei kauaa ehditä olla lähiopetuksessa, kun hallitus tajuaa että tartunnat tulevat nousemaan. Sen takia olisin toivonut suoraan etäkoulua. Lisäksi yleensä vapaa-ajalla nään sukulaisia jotka kuuluvat riskiryhmään niin itseni pitää olla todella varovainen
Kommentit (402)
lasten jälkitaudit longcovidkids.org
Vierailija kirjoitti:
Alexandra, miten olet menetellyt nyt isovanhempiesi suhteen?
Oletko käynyt siellä?
oon vältelly niin paljon kun pystyy
tänään taas pitäis mennä, onneks aamu pv tunnit oli etänä toinen ja toinen peruttu nyt iltapäivällä viel koululle yhelle tunnille,
Ole varovainen isovanhempiesi luona.
Onko teidän koulussa paljon sairastuneita?
Paljonko on oppilaita pois.
Onko jollain erityislupaa olla kotona ja opiskella itsenäisesti.
Erityisluvan saa anomalla, riskirymä.
Taas meijän suvus yhel korona yhel serkun lapsel.... ja pari sukulaista altistunu...
Meidän suvussa myös ja kaveripiirissä
Krista Kiuru oli niiin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa myös ja kaveripiirissä
osa sukulaisista teki kotitesti oli nega!!, nyt pelkään vaan että äidin äiti just se iäkäs saa sen ku on yks altistunu..
Vierailija kirjoitti:
On siellä näemmä kansalaisaloite aiheesta tehty.
Nyt vaan sitten ihmisten pitäisi se löytää.
No jakakaa facessa ym., niin tulee tietoon.
itellä flunssaa, tullu taas vilustumisesta, saa nähä mitä on olo huomen aamulla, pakko ois päästä koululle ku ois yhen aineen preli
Ei kyllä pitäisi mennä koululle, sillä kotitestit ovat epäluotettavia. Ja eikös nyt kaikkien oireisten pidä olla kotona. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Voi kurjaa, jos sinun iäkäs isovanhempasi on altistunut sukulaisesi koronalle! Toivon tosiaan, ettei saa tautia.
Aloittaja: miten voit, entä isovanhempasi?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja: miten voit, entä isovanhempasi?
Lukios preleis menny tää vk ja äskenkin tulin prelistä. Ja kuulin äidilt et mummi sai Koronan….
Onpa ikävää, että mummisi sai sen koronan! Toivottavasti rokotukset suojaavat riittävästi.
(Rukoilin jo vähän hänen puolestaan. Toivottavasti et siitä loukkaantunut, jos olet esim uskonnoton.)
Koska siitä ei olisi ollut mitään hyötyä, olisi vain parilla viikolla siirtänyt tautihuippua.