saako tänään imuroida
kerrostalossa asun?! Meillä on perjantai siivouspäivä. :/
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:50"]Hyviin tapoihin kuuluu että ei juhlapäivinä, pyhäpäivinä, illalla yms. imuroida. Hyvät tavat ja toisten huomioon ottaminen ei kylläkään ole nyt trendikästä.
[/quote]
Illalla? Monelta sinulla alkaa ilta? Työpäivän jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:36"]
Saat vasta illalla kun krapulaiset nukkuu vielä
[/quote]
Hahhah, oma moka. Sun kantsii oikeestaan myös tampata matot.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:50"]
Hyviin tapoihin kuuluu että ei juhlapäivinä, pyhäpäivinä, illalla yms. imuroida. Hyvät tavat ja toisten huomioon ottaminen ei kylläkään ole nyt trendikästä.
[/quote]
Pyhäpäivät on parhaita päiviä bileille. Useimmat lähtee maaseudulle. Ne harvat ihmiset joutuu vain kärsimään. Ei mulle tule huonoa omaatuntoa kun laitan norjalaista black metallia soimaan jouluaattona.
Minä menen nyt palvomaan saatanaa ja imuroimaan
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:26"]
Saa imuroida. Vappu ei ole kristillinen pyhäpäivä. Riittää, että lepäät sunnuntaina.
[/quote]
Mitä kristilliset pyhäpäivät tähän kuuluvat? Ja miksi pitäisi sunnuntaina levätä? Aika moni on sunnuntaina säännöllisesti töissä.
Vappu ei ole kristillinen juhla eikä oikein edes pyhä, karnevaali ja yksi syy krapulaan. Työläisten juhla, siivoushommiin vaan!!
Itse aion juuri alkaa imuroimaan ja vapun kunniaksi voisin pari rituaalihuutoakin kajauttaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:50"]Hyviin tapoihin kuuluu että ei juhlapäivinä, pyhäpäivinä, illalla yms. imuroida. Hyvät tavat ja toisten huomioon ottaminen ei kylläkään ole nyt trendikästä. [/quote] Illalla? Monelta sinulla alkaa ilta? Työpäivän jälkeen?
[/quote]
Eikö oma älysi riitä päättelemään, että milloin on ilta?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:52"]
Sääliksi ky hieman ihmiset joille on joku päivä sellainen, ettei saisi imuroida tai tehdä muutakaan. Voi raukkaparkoja...
[/quote]
Sääliksi käy sinun naapureitasi, jos et yhtään ajattele, häiritsetkö heitä puuhillasi vai ei. En aloittaisi imurointia esim sunnuntaiaamuna aikaisin siksi, että se on useimmille kuitenkin vapaapäivä. En ajattele sunnuntaita muuten erityisenä päivänä kuin, että voi olla, että ihmiset haluavat levätä rauhassa pitempään. On myöskin ajattelematonta imuroida esim jouluaattoiltana, kun joulurauha on julistettu. Jos ei itse ole uskovainen voi silti hetken miettiä häiritsenkö muita? En myöskään ala imuroida, jos tiedän, että naapurissa vietetään jotain perhejuhlaa; yo-juhlaa, rippijuhlaa yms. vaikka olisikin lauantai ja itsellä siivouspäivä.
Yläkerran naapuri imuroi! Saastainen pakana pilkkaa vappupyhää! :D
Sääliksi ky hieman ihmiset joille on joku päivä sellainen, ettei saisi imuroida tai tehdä muutakaan. Voi raukkaparkoja...