saako tänään imuroida
kerrostalossa asun?! Meillä on perjantai siivouspäivä. :/
Kommentit (31)
No kuka sen estää? Ukko ylijumala?
Saa toki. Pitkäperjantaina ja joulupäivänä ehkä voi jättää väliin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:23"]
pyhäpäiväpä?
[/quote]
No ei sellaista pyhäpäivää ole, etteikö kämpässään saa tehdä mitä huvittaa.
Saa imuroida. Vappu ei ole kristillinen pyhäpäivä. Riittää, että lepäät sunnuntaina.
Imurointipäivä on joka päivä. Asuinmuodosta riippumatta.
Jos tänään saa ryypätä ja örveltää, niin kyllä imurointikin pitäisi olla ok.
kai mä sitte uskaltaudun :D Talo on kyllä hiirenhiljainen tänään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:21"]kerrostalossa asun?! Meillä on perjantai siivouspäivä. :/
[/quote]
Ei, rangaistuksena imuroinnista vähintään 7v ehdotonta vankeutta.
Saat vasta illalla kun krapulaiset nukkuu vielä
No mitähän luulisit? Pyhäpäivänä ei saa siivota. Luulisi tämän kuuluvan jo yleissivistykseen.
§658 Vappupäivän imurointi ja muu tarpeeton mökääminen. Ken naapureitaan terrorisoi imuroimalla vappupäivänä on määrättävä välittömästi vankeuteen terrorismista. Imurointi kerrostaloasunnossa on sallittu ma-pe 12-14, la-su 15-15:30 ja juhlapyhinä ei ollenkaan.
Näin luki wanhassa lakikirjassani. Siksi kirjoitusasukin on hassu. Mutta voimassaolovuosissa on ilmoitettu (takakannessa) vuosi 2015 joten...
Saatana jos asut mun naapurissa, saat pataan
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:37"]
No mitähän luulisit? Pyhäpäivänä ei saa siivota. Luulisi tämän kuuluvan jo yleissivistykseen.
[/quote]
Niin, paljon sivistyneempää on kärsiä jumalattomasta krapulasta.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:43"]
[/quote] Tule kokeilemaan. Täällä yksi, joka aloittaa just imuroimaan kerrostalossa :)
Jollet ole hihhuli niin saat mikä päivä tahansa imuroida.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:43"]
[/quote] Tule kokeilemaan. Täällä yksi, joka aloittaa just imuroimaan kerrostalossa :)
[/quote]
Sun onnes et ei kuulu imurointia
Hyviin tapoihin kuuluu että ei juhlapäivinä, pyhäpäivinä, illalla yms. imuroida. Hyvät tavat ja toisten huomioon ottaminen ei kylläkään ole nyt trendikästä.
......?......