Miten reagoisit jos nettitreffi kutsuisi sinua yhtäkkiä rumaksi?
Ollaan siis tekstailu jonkin aikaa ja miehen puolelta tullut aika flirttailevaa tekstiä. Nyt yhtäkkiä tuli viesti 'oot niin ruma'. Miten suhtautuisit tommoiseen? Blokkaisitko miehen suoraan vain lähettäisitkö vielä vastaviestin?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:39"]
No oletko? Riippuu aika pitkälle siitä...
[/quote]
Oletko sinä kasa paskaa?
[/quote]
Nähdääkseni tässä ketjussa oli kyse AP:n mahdollisesta rumuudesta, ei minun suoleni sisällöstä.
Jos AP on ruma, niin ei kai totuuden sanomisesta kannata nokkiinsa ottaa? Joko hyväksyt sen että mies pitää sinua rumana tai sitten jatkat eteenpäin.
Jos taas ei, niin siinä tapauksessa haluaisin kyllä selityksen asialle.
[/quote]
Jos sinä olet tyhmä ja käytöstavaton henkilö tai kauniimmin ilmaistuna älyllisesti haasteellinen, niin sillehän me emme enää mitään voi. Tyhmän, tai siis tarkoitan älyllisesti haasteellisen äitisi olisi pitänyt ymmärtää vastuunsa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:06"]
Ei sanaakaan sellaiselle enää. Älä vastaa mitään. Poista, heivaa, kohtele ilmana.
[/quote]
Ei, muutin mieltäni. Solvaa häntä kertaalleen oikein kunnolla takaisin, mutta sitten hanat kiinni. Minä voin auttaa.
"Anteeksi mitä juuri sanoitkaan? Olen tottunut keskustelemaan lähinnä nykyihmisten kanssa, mutta näemmä kaikesta tarkkaavaisuudestani huolimatta aina silloin tällöin joku neandertalilainenkin pääsee livahtamaan liian liki. Mene nyt takaisin luolaasi, luupää, ja vieritä kivi kunnolla tiiviiksi oveksi suuaukon eteen ja sytytäpä sitten oikein iso nuotio. Hyvää jatkoa grillijuhliisi. Älä tosiaankaan enää palaa astialleni, koska sinua varten täyttäisin sen vain kaikella syövyttävällä."
[/quote]
Vappupäivän ekat naurut. Kiitos ja ylistys, kiitos :)
Ei sanaakaan sellaiselle enää. Älä vastaa mitään. Poista, heivaa, kohtele ilmana.
[/quote]
Ei, muutin mieltäni. Solvaa häntä kertaalleen oikein kunnolla takaisin, mutta sitten hanat kiinni. Minä voin auttaa.
"Anteeksi mitä juuri sanoitkaan? Olen tottunut keskustelemaan lähinnä nykyihmisten kanssa, mutta näemmä kaikesta tarkkaavaisuudestani huolimatta aina silloin tällöin joku neandertalilainenkin pääsee livahtamaan liian liki. Mene nyt takaisin luolaasi, luupää, ja vieritä kivi kunnolla tiiviiksi oveksi suuaukon eteen ja sytytäpä sitten oikein iso nuotio. Hyvää jatkoa grillijuhliisi. Älä tosiaankaan enää palaa astialleni, koska sinua varten täyttäisin sen vain kaikella syövyttävällä."
[/quote]
Tuollainen muka-nokkela tyhmäksi haukkuminen vain naurattaa sellaista ihmistä, jonka päähän pälkähtää sanoa toista rumaksi tuosta vain.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:55"]
[/quote]
[/quote]
Vappupäivän ekat naurut. Kiitos ja ylistys, kiitos :)
[/quote]
Mitvit, tuohan oli juuri sellaista ilmeisen loukkaantuneen rumiluksen yritystä päteä paperinmakuisella älyllään. Kunnon beta-ihmisen piipitystö. "Täyttäisin sen vain kaikella syövyttävällä..." Mikä solvaus! Itse tuon kuultuani menisin peilin ääreen itku kurkussa katsomaan reisiäni, että onko ne oikeesti niinq niin rumat, etten kelpaa kenellekään poitsulle.
Ei kun hetkinen, olikohan se sittenkin ap, joka noin teki?
Ennakoiva tekstinsyöttö? Kuuma=ruma?
[/quote]
Ei puhelin kyllä noin hölmösti toimi.
Todennäköisesti halusi päästä Ap:sta nopeasti eroon tai sitten ajatteli jotain muuta asiaa tekstatessaan ja väärä ajatus tuli vahingossa viestiin.
Kysy Ap, että tarkoitatko tätä todella tms.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:41"]
No miten kävi ap???????
[/quote]en blokannut, katon tuleeko myöhemmin joku muu viesti vielä. Mutta en kyllä vastaakaan. Toi toinen nainen kohta kuulostaa kyllä mahdolliselta...
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:49"]
[/quote]
Oletko sinä kasa paskaa?
[/quote]
Nähdääkseni tässä ketjussa oli kyse AP:n mahdollisesta rumuudesta, ei minun suoleni sisällöstä.
Jos AP on ruma, niin ei kai totuuden sanomisesta kannata nokkiinsa ottaa? Joko hyväksyt sen että mies pitää sinua rumana tai sitten jatkat eteenpäin.
[/quote]
Jos sinä olet tyhmä ja käytöstavaton henkilö tai kauniimmin ilmaistuna älyllisesti haasteellinen, niin sillehän me emme enää mitään voi. Tyhmän, tai siis tarkoitan älyllisesti haasteellisen äitisi olisi pitänyt ymmärtää vastuunsa.
[/quote]
Mikä helvetti teitä naisia oikein vaivaa? Jos AP kysyy reaktiota rumaksi kutsumiselle, niin onhan se nyt jumalauta aika helvetin oleellinen asia että onko AP ruma vai ei. Tyhmyyttään täällä osoittaa lähinnä kaltaisesi jankkaajat jotka eivät tuota yksinkertaista seikkaa ymmärrä.
Vastaa "ehkä emme olleet sitten sopivia toisillemme :)"
Se on kuunnellut klamydian biisin. Sitten yrittää romantisoida sillä.
"sä oot niin ruuuuma, silti oot niin kuuuuma"
toivoo: Rakkauden dosentti.
Mikä helvetti teitä naisia oikein vaivaa? Jos AP kysyy reaktiota rumaksi kutsumiselle, niin onhan se nyt jumalauta aika helvetin oleellinen asia että onko AP ruma vai ei. Tyhmyyttään täällä osoittaa lähinnä kaltaisesi jankkaajat jotka eivät tuota yksinkertaista seikkaa ymmärrä.
[/quote]No miksi mies alunperin flirttailis, jos pitäis ap:ta rumana. Onhan se nyt aikamoinen täyskäännös. Ja ei kukaan sivistyny ihminen mee toista yhtäkkiä rumaks kutsuun...
Voin kertoa että nettideittisivustoilla kaikki ihmiset ei ole kovinkaan sivistyneitä :D Suurin osa on ihmisjätettä ja seassa tietenkin ihan normaalejakin tapauksia.
No kyllä mä kysyisin että miten niin? Ja jos joku perustelu tulisi, kysyisin vielä että miksi olet mun kanssa sitten tähän asti tekstaillut? Ei väkisin tarvi rumien ihmisten kanssa tekstailla. En todellakaan jäisi vaan miettimään itsekseni tuollaista asiaa, vaan haluaisin vastauksen suoraan ja heti.
No kysy nyt siltä että mitä vittua se meinaa. Älä jätä asiaa sikseen, koska silloin jossittelulle jää sijaa. Ehkä se oli kännissä ja sekoili jotain.
Minä soittaisin sille, ja kysyisin, että miksi haukut mua rumaksi. En jäis odottelemaan.
Eikö mies näe lähettämänsä viestin? Eikä korjausta siihen tule, niin?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:10"]
No miksi mies alunperin flirttailis, jos pitäis ap:ta rumana.[/quote]
Reikä se on rumallakin. Helpommin saatavissa oleva sellainen vielä pääsääntöisesti, ruman kun ei ole niin varaa kranttuilla. Paitsi jos ruma ei tiedosta olevansa ruma. Jonka vuoksi tätä asiaa nyt koitankin selvittää, mutta keskustelua häiritsee jatkuvasti proomullisen hiekkaa alakautta imaisseet lehmät.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:10"]
No miksi mies alunperin flirttailis, jos pitäis ap:ta rumana.[/quote]
Reikä se on rumallakin. Helpommin saatavissa oleva sellainen vielä pääsääntöisesti, ruman kun ei ole niin varaa kranttuilla. Paitsi jos ruma ei tiedosta olevansa ruma. Jonka vuoksi tätä asiaa nyt koitankin selvittää, mutta keskustelua häiritsee jatkuvasti proomullisen hiekkaa alakautta imaisseet lehmät.
[/quote]
Mä osaan niin kuvitella, kun sellainen pehinen, ja ties vaikka tihinenkin klonkku on pinnistellyt tietskarituolillaan noin 17 minuuttia kipristellen tuskaisan näköisesti ja lopulta hän saa voitonriemuisena pinnisteltyä tämän käsittämättömän nokkelan lausahduksensa lausemuotoon.
Ehkä näitä surullisen kuuluisia miesten testausyrityksiä. Naisen kuin naisen saa kaadettua, kun tylyttää kunnolla. Näin vakuuttelevat ikävät tyypit jotka eivät muuta osaa kuin käyttäytyä huonosti. Välillä löytyy joku joka uskoo tuon.
En käsitä miksi oikeaa tapaa reagoida pitää kysellä. Luulisi syyn kiinnostavan enemmän ja sen mukaan sitten voi päättää mitä tekee.
[/quote]
Oletko sinä kasa paskaa?
[/quote]