Lue keskustelun säännöt.
N31
Kommentit (43)
Täällä on kokonainen blogisivu omistettu N31:n kaltaisille, epäsymmetrisille häpyhuulille. :p
Ei N31:lla ole mikään vammapillu...
M40
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:20"]Täällä on kokonainen blogisivu omistettu N31:n kaltaisille, epäsymmetrisille häpyhuulille. :p
Ei N31:lla ole mikään vammapillu...
M40
[/quote]
Oih, kiitos:) Tulipas oikein hyvä mieli tuosta blogista:)
N31
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:44"]No jos on esim netissä tutustunu johonki naiseen niin ollaan usein pantu heti ekalla kerralla. On ollu juttua jo ennemmin siitä mitä voitais tehä ja muija on saattanut suoraan kysyä hyvinki pian että pitikös meidän tehä jotain muutakin ja eikös hommiin vain. Mut oon ollu otettu ku ei oo koskaan tullu pakkeja. Varmaan tulis pakit nopeesti jos alkais itte ehdottelemaan, mut se ei kuulu mun pelin henkeen. Voisin kyllä vähän näykkiä sitä sun enemmän roikkuvaa häpäriä, saako siitä hyvin kiinni? Mies 30v
[/quote]
Sullahan onkin sitten lokosat oltavat ollu:) Tai sitten ne naiset on vaan ollu jo valmiiks kauheessa puutteessa:) Kyllä siitä mun isommasta häppäristä saa ihan hienosti kiinni. Ja saa siitä pienemmästäkin ainakin hampailla:D Mutta onhan se vähän surullisen näköinen nysä. Jahas, mahtaiskohan tuo oma ukko lämmetä vielä tänään...
N31