Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N31

Vierailija
01.05.2015 |

Saisinko maistaa lämmintä piirakkaasi? Mies 30v

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläs nyt kiusaa viatonta:) Hyvästä syönnistä voisin vaikka maksaakin, mutta isäntään on iskenyt mustasukkaisuus, pöh. Hauskaa vappua ja halaus tasku-ukkelille:)

N31

Vierailija
2/43 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:56"]

Eläs nyt kiusaa viatonta:) Hyvästä syönnistä voisin vaikka maksaakin, mutta isäntään on iskenyt mustasukkaisuus, pöh. Hauskaa vappua ja halaus tasku-ukkelille:) N31

[/quote]

En minä sitä ku ajattelin että oot varmasti hyvä leipomaan että saisinko maistaa mustikkapiirakkaa  jos kahvit keittäisit:D Eikai se nyt siitä voi mustis olla? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:56"]

Eläs nyt kiusaa viatonta:) Hyvästä syönnistä voisin vaikka maksaakin, mutta isäntään on iskenyt mustasukkaisuus, pöh. Hauskaa vappua ja halaus tasku-ukkelille:) N31

[/quote]

En minä sitä ku ajattelin että oot varmasti hyvä leipomaan että saisinko maistaa mustikkapiirakkaa  jos kahvit keittäisit:D Eikai se nyt siitä voi mustis olla? :D
[/quote]

No, ei kai :D Ajattelikko manseen eksyä? Mun omenapiirakka on kyllä parempaa kuin mustikkapiirakka. En kyllä tiedä onko se omppukaan ihan pimppapiirakan veroista, mutta hyvää silti:)

N31

Vierailija
4/43 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enkai minä sinne asti. Oo ku kaks kertaa eläissäni sielä asti käyny, varmaan eksyis joo jos tulis:D Sinulla heti nuo pimppapiirakat mielessä, en tietenkään mä sellaista tarkoittanut:D Mies 30v

Vierailija
5/43 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä imeä pysyvästi roikkuvaksi N31:n toista, enemmän ulkonevaa sisempää häpyhuulta.
M40

Vierailija
6/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"]Mä voisin kyllä imeä pysyvästi roikkuvaksi N31:n toista, enemmän ulkonevaa sisempää häpyhuulta.
M40
[/quote]

No höh, sitä olematontahan pitäis mieluumin venyttää, että olis sitten molemman ulkonevat. Tykkään ite, että olis nätimpi niin. Se olematon häppäri on aika surullisen näköinen :-I

N31

Vierailija
7/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:45"]No enkai minä sinne asti. Oo ku kaks kertaa eläissäni sielä asti käyny, varmaan eksyis joo jos tulis:D Sinulla heti nuo pimppapiirakat mielessä, en tietenkään mä sellaista tarkoittanut:D Mies 30v
[/quote]

Tietenkin mulla on pimppapiirakka mielessä. Ainahan se on:) Etkä sä nyt täälä eksyyn onnistuisi. Etköhän löytäis jonkun avuliaan misun oppaakses. Me mansen mammat ollaan tosi ystävällistä sakkia:D

N31

Vierailija
8/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"]Mä voisin kyllä imeä pysyvästi roikkuvaksi N31:n toista, enemmän ulkonevaa sisempää häpyhuulta. M40 [/quote] No höh, sitä olematontahan pitäis mieluumin venyttää, että olis sitten molemman ulkonevat. Tykkään ite, että olis nätimpi niin. Se olematon häppäri on aika surullisen näköinen :-I N31

[/quote]

Ei muuta kun ryhdytään hommiin. Eiköhän siihen pienempäänkin saada kokoa, jos se on edes sen verran erottuva että sitä voi vetää sormilla...

M40

Vierailija
9/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"]Mä voisin kyllä imeä pysyvästi roikkuvaksi N31:n toista, enemmän ulkonevaa sisempää häpyhuulta. M40 [/quote] No höh, sitä olematontahan pitäis mieluumin venyttää, että olis sitten molemman ulkonevat. Tykkään ite, että olis nätimpi niin. Se olematon häppäri on aika surullisen näköinen :-I N31

[/quote]

Ei muuta kun ryhdytään hommiin. Eiköhän siihen pienempäänkin saada kokoa, jos se on edes sen verran erottuva että sitä voi vetää sormilla...

M40
[/quote]

Eihän tuo ukko mua laskisi leikkimään:D En kyllä tajua miksi, ei hänen asemaansa kukaan kyllä horjuttaisi. Ja se mun onneton ruipelohäppäri liittyy isompaan huuleen niin ylhäällä, että ei siitä sellaista kunnollista saisi edes venyttämällä :'( On muuten koko piirakka herkempi sen suuremman häppärin puolelta. Paljosta jään varmasti paitsi, kun ei ole molemmin puolin kunnon suikaleita.

N31

Vierailija
10/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt niin, että se lörpömpi pilkistää koko ajan ulompien välistä? Mainiota että naisetkin ovat jo sitä mieltä, että pilluun kuuluvat runsaankokoiset häppärit :)

M40

Vierailija
11/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 09:07"]Oliko nyt niin, että se lörpömpi pilkistää koko ajan ulompien välistä? Mainiota että naisetkin ovat jo sitä mieltä, että pilluun kuuluvat runsaankokoiset häppärit :)

M40
[/quote]

En nyt osaa sanoa näkyykö se jatkuvasti. Mulla on sellaiset aika muhkeat ulommatkin huulet, kun olen vähän runsaampi muutenkin. Mutta sellainen kiva ja ryppyinen lärpäke se on. Kyseessä on vasen häppäri ja tuntuu, että myös vasen puoli klitoriksesta ja emättimen aukosta on herkemmät. Tykkään siitä, että mies työntyy sisään vähän kulmassa siten, että vasempaan reunaan tulee enemmän painetta. Saan silloin orgasmin helpommin. Olen kyllä aina pitänyt runsaampia sisähäppäreitä visuaalisesti kiinnostavampina kuin olemattomia. Sillä mennään mitä luonto on suonut ja kiva, että mulla on edes toinen puoli "kunnollinen":)

N31

Vierailija
12/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:45"]No enkai minä sinne asti. Oo ku kaks kertaa eläissäni sielä asti käyny, varmaan eksyis joo jos tulis:D Sinulla heti nuo pimppapiirakat mielessä, en tietenkään mä sellaista tarkoittanut:D Mies 30v [/quote] Tietenkin mulla on pimppapiirakka mielessä. Ainahan se on:) Etkä sä nyt täälä eksyyn onnistuisi. Etköhän löytäis jonkun avuliaan misun oppaakses. Me mansen mammat ollaan tosi ystävällistä sakkia:D N31

[/quote]

No se on hyvä että ootte ystävällisiä, siitä onki hyvä edetä. Mä yleensä en niin suoraan ehdottele seksiä, olen oppinut että jos menee ensin pintaa syvemmälle ja antaa itsestään herrasmiesmäisen kuvan, vähän vikittelee puheillaan niin lopulta se on nainen joka seksiä vonkaa:D On parempi saanti mitä jos ehdottaa mennäänkö nussimaan:D Mies 30v

Vierailija
13/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:45"]No enkai minä sinne asti. Oo ku kaks kertaa eläissäni sielä asti käyny, varmaan eksyis joo jos tulis:D Sinulla heti nuo pimppapiirakat mielessä, en tietenkään mä sellaista tarkoittanut:D Mies 30v [/quote] Tietenkin mulla on pimppapiirakka mielessä. Ainahan se on:) Etkä sä nyt täälä eksyyn onnistuisi. Etköhän löytäis jonkun avuliaan misun oppaakses. Me mansen mammat ollaan tosi ystävällistä sakkia:D N31

[/quote]

No se on hyvä että ootte ystävällisiä, siitä onki hyvä edetä. Mä yleensä en niin suoraan ehdottele seksiä, olen oppinut että jos menee ensin pintaa syvemmälle ja antaa itsestään herrasmiesmäisen kuvan, vähän vikittelee puheillaan niin lopulta se on nainen joka seksiä vonkaa:D On parempi saanti mitä jos ehdottaa mennäänkö nussimaan:D Mies 30v
[/quote]

Noh, mä en ole tainnut oppia yhtään mitään:D Suora ja kursailematon olen edelleen. Vihaan pelailua ja "liehittelyä". Juttelee jonkin aikaa ja kyllä siinä jo muodostuu se käsitys haluaako sitä keskustelukumppania panna. Sitten vaan kysyy. Toki mulla naisena on kai jonkinlainen etulyöntiasema näihin juttuihin. Sain viikko sitten muuten "nuorimman" ehdotuksen, mitä olen koskaan saanut:) 23 vuotiaalta kollilta. Teki kyllä mieli suostua.

N31

Vierailija
14/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 se jatkaa tätä ronskia linjaa :) mitä muuta kuuluu? Mitäs Vekkuöille kuuluu..onko teidän suhde syventynyt? TN42 hki (jos muistat taannoisen Vekkuliketjun)?

Vierailija
15/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:32"]N31 se jatkaa tätä ronskia linjaa :) mitä muuta kuuluu? Mitäs Vekkuöille kuuluu..onko teidän suhde syventynyt? TN42 hki (jos muistat taannoisen Vekkuliketjun)?
[/quote]

Vekkulille kuuluu ihan hyvää, meidän yhteydenpito on siirtynyt tuonne sähköpostiin:) Henkilökohtasempia juttuja voidaan jakaa ja päivittäin lentää viestit. Mutta siihen se jää. Ainakin toistaiseks:) Ihana ihminen ja panisin heti, jos saisin luvan. Mitäs sulle kuuluu? Onko pää selkiytynyt? Muistan sut kyllä:)

N31

Vierailija
16/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut vekkulilke..ei oo pää selkuytynyt. Nautin kaikesta mitä salainen tarjoaa fyysisesti mutta enemmän henkisesti. Viestuen määrä on mieletön (puhutaan tuhansista) ja hänen edessä voin olla täysin alaston ja se tuntuu luonnolliselta - mitä en koe oman ukon kaa. Tiedän että saan vielä hyvön elänäm mutta missä milloin ja kenen kanssa -se on auki ..oma ukko se ei ole :(

Ehkä kesällä törmätään tampereella :)n42

Vierailija
17/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:36"]Terkut vekkulilke..ei oo pää selkuytynyt. Nautin kaikesta mitä salainen tarjoaa fyysisesti mutta enemmän henkisesti. Viestuen määrä on mieletön (puhutaan tuhansista) ja hänen edessä voin olla täysin alaston ja se tuntuu luonnolliselta - mitä en koe oman ukon kaa. Tiedän että saan vielä hyvön elänäm mutta missä milloin ja kenen kanssa -se on auki ..oma ukko se ei ole :(

[/quote]

Sä olet rakastunut. Ootko myös rakastettu? Ihminen tarvitsee molempia tunteita. Se kauhun tasapaino:) Mitä tää sun panokamu on siitä mieltä, että on saanut sun sydämen? Itse olisin kauhuissani, jos joku ihan noin palavasti muhun lankeaisi, hui.

N31

Vierailija
18/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:36"]Terkut vekkulilke..ei oo pää selkuytynyt. Nautin kaikesta mitä salainen tarjoaa fyysisesti mutta enemmän henkisesti. Viestuen määrä on mieletön (puhutaan tuhansista) ja hänen edessä voin olla täysin alaston ja se tuntuu luonnolliselta - mitä en koe oman ukon kaa. Tiedän että saan vielä hyvön elänäm mutta missä milloin ja kenen kanssa -se on auki ..oma ukko se ei ole :(

[/quote]

Sä olet rakastunut. Ootko myös rakastettu? Ihminen tarvitsee molempia tunteita. Se kauhun tasapaino:) Mitä tää sun panokamu on siitä mieltä, että on saanut sun sydämen? Itse olisin kauhuissani, jos joku ihan noin palavasti muhun lankeaisi, hui.

N31
[/quote]

hhhmmm....en kyllä koe olevani rakastunut mutta tunne on vahva..en mä sitä joka päivä mieti..mutta mietin mitä kaikkea on koettu yhdessä. Miehenä höntä tietysti enimmäkseen kiinnostaa kuuma toosani :()

Vierailija
19/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaakohan N31 majailla alastonsuomessa? Ja jos majailee, niin minkähän nikin takaa löytyisi;)

Tepporuoho

Vierailija
20/43 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:36"]Terkut vekkulilke..ei oo pää selkuytynyt. Nautin kaikesta mitä salainen tarjoaa fyysisesti mutta enemmän henkisesti. Viestuen määrä on mieletön (puhutaan tuhansista) ja hänen edessä voin olla täysin alaston ja se tuntuu luonnolliselta - mitä en koe oman ukon kaa. Tiedän että saan vielä hyvön elänäm mutta missä milloin ja kenen kanssa -se on auki ..oma ukko se ei ole :(

[/quote]

N31
[/quote]

hhhmmm....en kyllä koe olevani rakastunut mutta tunne on vahva..en mä sitä joka päivä mieti..mutta mietin mitä kaikkea on koettu yhdessä. Miehenä höntä tietysti enimmäkseen kiinnostaa kuuma toosani :()
[/quote]

Vaikutat rakastuneelta. Olisiko hyvä vähän irtautua tuosta rakastajastasi ja etsiä joku vapaa mies? Oletko miettinyt sitä avioeroa?

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi