Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä koskaan, että muut voivat lukea teidän ajatuksianne?

Vierailija
08.01.2022 |

Minusta tuntuu usein siltä. Ja olen huomannut merkkejäkin siitä. Esim. jos ajattelen jotain ihmistä, se ihminen heti esim. yskäisee tai vaihtaa asentoa. Tai jos kuuntelen toisten keskustelua toisessa huoneessa, niin he pitävät puhuessaan omituisen pitkiä taukoja ja minulle tulee sellainen olo siitä, että he pitävät sen tauon koska tietävät että joku kuuntelee.
On muitakin juttuja, mutta tuossa nyt pari esimerkkiä.
Tuntuuko teistä ikinä tältä? Tai pystyttekö itse lukemaan muiden ajatuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena luin jonkun kirjan ja sen innostamana yritin ajatuksen voimalla tiputtaa keittiön kellon seinästä

Oliko se ruma kello vai miksi halusit pudottaa sen?

Vierailija
22/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta lukee ajatuksiani. Aloitukset tulevat minun ajatuksistani.

Esim. Fase on telepaattiverkko ja sitten on noita hive mind tekniikoita. Eli tekoäly on jo kai niin fiksu että lukee ihmisten ajatuksia jossain määrin.

Mutta että sitten siru sisään ja geenimuokkauslaki niin sitten kai jo olet tahdoton botti.

Apokalypsiä pukkaa.

Pakko se on uskoa kun itse kokee. Ihmisillä ei ole kyllä hajuakaan missä mennään nykyään.

Ei kai kun ei niille kerrota. Ja vaikka sen voi lukea netistä virallisista lähteistä niin foliohörhöilyä on kun eihän niin sairasta teknologiaa voi uskoa todeksi.

Parempi olisi kaikille, kun heitettäisiin kaikki älylaitteet pois ja alettaisiin elämään 1960-luvun pankkineitiyhteiskunnan tyyliin.

Ei haittaisi sillon aurinkomyrskytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä havaintoja! Oon kans havainnu tuon tyylisiä juttuja seuraamalla muita ja kans omia reaktioita ja liikehdintää sosiaalisessa tilanteessa. Tuon tyylinen alitajuinen "ajatusten lukeminen" on normaalia ja semmosta mihin meiän aivot just alitajuisesti toimii. Me ei olla toisistamme erillisiä, vaan meillä kaikilla on sama korkea tietoisuus. Jokainen suodattaa sitä tietoisuutta omien aivojen ja kehon kautta

Vierailija
24/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin todella pahasti masentunut, luulin että ihmiset osaavat lukea ajatuksiani. Eivät osanneet. Ihan tuli yllätyksenä kaikille toksisille ihmisille kun päätin lopettaa suhteet heihin.

Tutuista ihmisistä on toki helppo arvata miten heidän ajatukset kulkee, epävarma ystävä aina ajattelee että kaikki vihaavat häntä, ylpeä kaveri luulee että kaikki ovat kateellisia jne

Vierailija
25/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kans monesti käy silleen että toinen alkaa vaikka sanoon asiaa mitä just ajatteli, tai aletaan yhtä aikaa puhua samasta asiasta, tai yhtä aikaa tulee mieleen että laitetaas auto lämpiään kun olisi sopiva aika lähteä. Uskon tuohon että tietoisuus on yksi, ja jokainen ilmentää sitä samaa itsensä kautta. siinä saattaa kans olla tasoja, ja kun on jonkun kans samalla tasolla niin se tuntuu kyllä niin tutulta ja hyvältä. Ja jonkun kans on selkeästi eri tasoilla. Jossain sanottiin että ennen kun ihmiset oppi puhumaan niin ne jutteli telepaattisesti, ja tää yhteys on mahdollista vieläkin sieltä aivoista löytää. Ja jotkuthan on telepaattisessa yhteydessä maan ulkopuolisiin entiteetteihin, mutta sen nää alempitasoiset niputtaa helposti mielenterveysongelmaksi kun ei muusta tiedä. Henkinen polku selvästi kutsuu sua, kun kiinnität huomioo maailmaan

Vierailija
26/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin todella pahasti masentunut, luulin että ihmiset osaavat lukea ajatuksiani. Eivät osanneet. Ihan tuli yllätyksenä kaikille toksisille ihmisille kun päätin lopettaa suhteet heihin.

Tutuista ihmisistä on toki helppo arvata miten heidän ajatukset kulkee, epävarma ystävä aina ajattelee että kaikki vihaavat häntä, ylpeä kaveri luulee että kaikki ovat kateellisia jne

Kohta on kaikki piikitetyt Googolin kuolleita sieluja.

Mietipä geenimuokkauslakia piikityksiä ja sirutusta.

Sitten googlaa vaikkapa seuraavilla hakusanoilla

Cyborg rat mind control tai hive mind tech tai telephatic network lisää siihen orgaaniset tietokoneet kvanttitietokoneet ja dna perustaiset tietokoneet puhumattakaan supertietokoneiden ja tekoälyn valmistamista elävistä boteista.

Tulevaisuus on kuin jostain galaktisesta star wars baarista missä hybridialienihmiset soittaa saksofonia.

Miten noi teknologiaa opiskelevat ja työkseen tekevät voi olla noin sieluttomia hulluja, että edes harkitsevat tuollaisia teknologioita? Ja ne saa vielä palkkaa siitä että tuhoavat normaalin elämän.

Vierailija
27/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikki-ikäinen lapseni lukee ajatuksiani. Meillä on muodostunut jo vitsiksi mieheni kanssa tällaisissa tilanteissa kysyä, puhuinko ääneen vai vainko ajattelin. Esimerkiksi eilen kirjoitin ostoslistaa samalla kun muu perhe söi välipalaa. Ihan tyhjästä lapsi kysyi, mikä on kuohukerma. Olin juuri kirjoittanut sen ylös.

Mulla oli lasten kanssa tuollaista paljon.

Edelleen aikuisten tyttöjeni kanssa kulkevat ajatukset samoja latusia eli kyllä uskomme telepatiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi