voi hyvä helvetti
Heräsin sitten tampereelta?! Mitenköhän oon tänne eksyny. Tulee vähän pidempi walk of shame kun pitää päästä takas helsinkiin. :D :D
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:28"]Hih, kiitos aamun nauruista.
Hotellista vai jonkun kämpiltä?
[/quote]
Kämpiltä, ja ihan siis joidenkin mimmien luolta :D mut sit siellä oli joku mummeli keittämässä puuroa niin livistin äkkiä kun menin paniikkiin :D Eilisen viimeinen muistikuva on mun uusien parhaiden kavereiden kanssa henkassa :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:29"]Tapahtuuko näitä oikeasti?
[/quote]
Kyllä ja tää on jo toinen kerta ku mulle käy näin. Viimeks päädyin kuopioon mut sen mä sentää muistin :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:28"]Kai sulla nyt on kuitenki rahaa junaan :F
[/quote]
Joo ei mulla oo eilen menny ku 30€?! :DD
Mä kerran huijasin paria miestä mitkä oli ollut meillä jatkoilla, että ollaan turussa :D helsingin lähellä asuin sillon vähän erikoisemmalla paikalla niin, että ikkunoosta näky vaan sisäpiha :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:32"]Mä kerran huijasin paria miestä mitkä oli ollut meillä jatkoilla, että ollaan turussa :D helsingin lähellä asuin sillon vähän erikoisemmalla paikalla niin, että ikkunoosta näky vaan sisäpiha :D
[/quote]
Ai kauhee :'D miesraasut :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:17"]Kysy joltakin, oliko sinulla hauskaa:D
[/quote]
Oon jo matkalla takas stadiin mut kuvista päätellen on ollu hauskaa. Löysin myös paukkuserpentiiniä laukusta :D
Kaverit osallistui johonkin polttarihuijaukseen. Mies vietiin vähäpukeisen naisen sänkyyn heräämään, nainen sille tarjoamaan kahveja ja näkyvästi Aamulehti esiin, kun piti olla stadissa. Oli miehelle tullut pienoinen paniikki.
herra 47