Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki masentuneet ja uupuneet ulos reippailemaan kevätaamuun!

Vierailija
01.05.2015 |

Siinä mieli piristyy ja elinvoima palaa kun katselee ja kuuntelee luonnon heräämistä talviunilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. Parasta lääkettä!

Vierailija
2/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään siskoni koiran kanssa 5km lenkillä,se oli mukavaa ja piristi. Aurinko paistoi,linnut lauloivat..ihanaa kun kesä tulee pikkuhiljaa :) koirakin nautti ilmasta,perheeni oli yllättynyt kun sain itseni lenkille,olivat siis toki iloisia.

N20 - jo 6v takanapäin vakava masennus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan kevättä ja kesää.

t. masentunut

Vierailija
4/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin noin 40 min. lenkillä, jonka aikana päässäni pyöri samat toivottomat, itseinhoiset ja surulliset ajatukset kuin aina muulloinkin. Pysähdyin katselemaan lintuja ja tunsin suurta kateutta. Ollapa lintu, lyhyt mutta vapaa elämä ilman mitään masennuksia. Nyt olen kotona ja olo ei ole sen parempi, mutta ehkä liikunta auttoi hieman selkäkipuihin. Yksin olin eilisen, yksin olen ollut tämän päivän ja yksin olen myös huomenna.

Vierailija
5/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kakka haisee ja allergiat kiusaa.

Vierailija
6/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän huono neuvo kevätmasennuksesta kärsiville :) Minua keväinen luonto ahdistaa epätoivon partaalle. Nyt alkaa onneksi mennä ohi jo. Huhtikuun alku ja puoliväli on aina pahin.

Vierailija
7/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen sitte. Tulisikko sää tän ehdotuksen toteuttamiseksi siivoamaan koko kämpän ja hoitamaan pyykit ym? Ulkoiltiin muuten eilen neljä tuntia, olin sen jälkeen vielä väsyneempi :D Mutta hienoa kun oot päässyt purkamaan omaa onnistumisen tunnettasi niihin joilla menee heikommin.

Vierailija
8/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee keskenäs

Vierailija
9/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo aloitus oli tehty hyvässä tarkoituksessa, iloinen aloitus.

Itse olen sairastanut masennuksen, minulla on epäilty kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Mutta on ihan varmasti totta, että lieään masennukseen voi liikunta auttaa. Kun tunnistan, että masennus ja ahdistus nostavat päätään, olen "lääkinnyt" itseäni liikunnalla. 

Vakavassa masennuksessa tämä ei onnistu. Mutta yritää sitä voisi, jos yhtään saa itseään sängynpohjalta nostettua. Voi kun joku olisi vienyt minut ulos, pakottanut. Masentuneena ei luonnon kauneuskaan tunnu miltään, koska kaikki on harmaata sumua. Mutta vaikka viisi minuuttia... helpommin sanottu kuin tehty, mutta jos yhtään löytyy voimaa, se kannattaisi tehdä.

2, olisin minäkin väsynyt neljän tunnin ulkoilun jälkeen. Minusta tuo on jo saavutus. Entä jos tuo väsymyksesi olikin "tervettä tai luonnollista" väsymystä. Olisi kiva kuulla, nukuitko normaalia paremmin tuon ulkoilun jälkeen.

Vierailija
10/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliväsyneenä ja stressaantuneena uni ei oikein tule vaikka kuinka ulkoilisi. Uskon että se kuitenkin on hyväksi ja tietysti auttaa myös masentuneen/uupuneen fyysistä jaksamista, ainakin hiukan. Happea saa ellei muuta. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi