Aatami etsii Eevan Simo - mies kuin unelma?
Vaikea tuosta Simosta on ilmeisiä vikoja keksiä. Tyyppi vaikuttaa kaikin puolin edustavalta tapaukselta: lihaksikas, ryhdikäs, miehekäs, ilmaisutaitoinen, terveitsetuntoinen, ei tosiaankaan mikään puhevikainen reppana, kohteliaskin tuntuu olevan... Omituista että Ninan piti antaa Simolle pakit koko kansan edessä kuin kostoksi koko mieskunnalle.
Tuntee kukaan palstalainen Simoa siviilissä? Tai missä tekee myyntiedustajan töitään? Pitäisiköhän ottaa yhteyttä? ;)
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:50"]En tiedä Simosta. Mulla vaihtu kanava toiselle heti alussa, ' mun äiti lähetti mut tänne'. Ei tsiisus sentään... Kenen äiti lähettää tyttärensä juoksemaan alasti ihmisten edessä.
[/quote]
Niinpä, samaa mä ihmettelin!!!
Nina oli fyysisesti hot mutta luonne vähän haastava. Blogissaan kutsuu itseään NipoLeoniksi...
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:02"]
Nina oli fyysisesti hot mutta luonne vähän haastava. Blogissaan kutsuu itseään NipoLeoniksi...
[/quote]
Kummatkin naiset oli aika itseään täynnä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 01:07"]
Ketjun aloitus on jotenkin teennäinen. Aivan kuin se olisi miehen kirjoittama...nainen tuskin kirjoittaisi näin "...kuin kostoksi koko mieskunnalle".
[/quote]
Aivan kuin miehen kirjoittama? Kiitos kohteliaisuudesta, olen kuullut olevani muuntautumiskykyinen mutta että ihan teennäistä miehen kirjoittamaa tekstiäkin kykenen näin kolmekymppisenä naisena tuottamaan...? :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:33"]
Ihan ok, hieman tylsän oloinen. Mukavannäköinen kalu kyllä.
[/quote]
Oli kyllä mieletön lihapatukka jalkojen välissä. Varmaan vientiä piisannut ohjelman jälkeen.
Miksi joku yrittää täällä epätoivoisesti mainostaa Simoa?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:19"]
Vaikea tuosta Simosta on ilmeisiä vikoja keksiä. Tyyppi vaikuttaa kaikin puolin edustavalta tapaukselta: lihaksikas, ryhdikäs, miehekäs, ilmaisutaitoinen, terveitsetuntoinen, ei tosiaankaan mikään puhevikainen reppana, kohteliaskin tuntuu olevan... Omituista että Ninan piti antaa Simolle pakit koko kansan edessä kuin kostoksi koko mieskunnalle.
Tuntee kukaan palstalainen Simoa siviilissä? Tai missä tekee myyntiedustajan töitään? Pitäisiköhän ottaa yhteyttä? ;)
[/quote]Onko sen kuvaa jossain, tunnenkohan mä sen.
Av:n mielestä täysi paska joka tapauksessa kum kohteli Ninaa ja Lainetta niin huonosti.
Tämä Simo? En ole seurannut...
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:19"]Vaikea tuosta Simosta on ilmeisiä vikoja keksiä. Tyyppi vaikuttaa kaikin puolin edustavalta tapaukselta: lihaksikas, ryhdikäs, miehekäs, ilmaisutaitoinen, terveitsetuntoinen, ei tosiaankaan mikään puhevikainen reppana, kohteliaskin tuntuu olevan.
[/quote]
Ha ha, suominaisten mielestä tuo täyttää juuri ja juuri mieheltä vaadittavan minimitason. Jos mikään jannussa tökkii edes vähän niin morjens.
Tuo joka valittiin oli kyllä varautunut koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:19"]
[/quote]Onko sen kuvaa jossain, tunnenkohan mä sen.
[/quote]
Samaa minäkin espoolaisena mietin... Espoostahan Simo taisi olla? Miten ihmeessä en ole tähän tyyppiin vielä missään törmännyt?
Ihan ok, hieman tylsän oloinen. Mukavannäköinen kalu kyllä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:19"]Vaikea tuosta Simosta on ilmeisiä vikoja keksiä. Tyyppi vaikuttaa kaikin puolin edustavalta tapaukselta: lihaksikas, ryhdikäs, miehekäs, ilmaisutaitoinen, terveitsetuntoinen, ei tosiaankaan mikään puhevikainen reppana, kohteliaskin tuntuu olevan... Omituista että Ninan piti antaa Simolle pakit koko kansan edessä kuin kostoksi koko mieskunnalle.
[/quote]
Sinä se jaksat mainostaa Simoa. Ootko töissä Simolla?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:33"]Ihan ok, hieman tylsän oloinen. Mukavannäköinen kalu kyllä.
[/quote]
Tylsiä ne kaksi naistakin oli.
Simo kunnon manlet + värjätty tukka + oudot silmät + tylsä. Ei älyllä loista.
Ei ainakaan minusta olisi alasti kulkijaksi TV, kun en kotonakaan alasti rieku. Hyi,hyi,hyi!