Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö sinulle 20 °C sisälämpötila?

Vierailija
08.01.2022 |

?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suvunperintönä aika viluinen ja mulle 25 on ihanteellinen. 23-24 kyllä menee myös ihan hyvin. 22 astetta on jo liian vähän tai sitten mun pitää ruveta ainakin pukeutumaan eri tavalla mitä nyt teen. Nyt voin olla tammikuussa shortsit jalassa kotona.

Vierailija
42/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein tahdo riittää. Jos istuu jonkin aikaa paikallaan, niin kädet ovat kylmästä kontassa. Pari astetta enemmän olisi minulle optimaalinen oleskelutiloissa. Makuuhuone on viileämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joo, talvella ei.

44/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä. 24-25 on sopiva. Vihaan kylmiä huoneita. Työpaikoilla on aina saanut palella vaikka on paksulti vaatteita.

Vierailija
45/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin tooosi noloo käyttää sukkia ulkona. Paljaat nilkat vaan ja tiukat legginssit Se on niin muodikasta !

Vierailija
46/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja viluinen kirjoitti:

Ei riitä. 25 on miellyttänä kesät, talvet. Lihavat kuulemma pitävät viileämmästä.

Olen hoikka ja vähärasvainen, eli normaali, ja en kestä kuumuutta muualla kuin saunassa. Tuo 25 on hirvittävä kuumuus minulle ja kesä on yhtä piinaa.

Vierailija
47/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on kylmä

Vierailija
48/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää.

Vierailija
49/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korvausilma olisi myös 20 astetta, niin kyllä. Mutta eihän se ole, vaan tulee ulkoa lämmittämättömänä.

Vierailija
50/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja viluinen kirjoitti:

Ei riitä. 25 on miellyttänä kesät, talvet. Lihavat kuulemma pitävät viileämmästä.

Rasva ei juurikaan lämmitä. Monella lihavalla on hidas aineenvaihdunta ja heikko ääreisverenkierto, jolloin palelee helposti.

Tätä voi olla vaikea uskoa.

Olen huomannut tuon työssäni, teen ulkotöitä vuoden ympäri ja isomahaisia työkavereita palelee vaikka heillä on talvitakitkin yllään ja minä hoikka en tarvitse talvitakkia.

Vierailija
51/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä. Meillä talo määrää että 21 saa riittää.

Kun suurimman osan ajasta on paikallaa, , niin pitää kahta villapuseroa ja kahtia villasukkia ja pitkiksiä, siytttenm tarkenee, paisti jalat on aina kylmät.

Vierailija
52/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups tuohonsa tuli virheitä, ehkä siitä selvän saa.

Vierailija
53/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kylmä pitäisi pitää vaatteita päällä kotonakin

Kalsareissako ja paljain jaloin olet kotona talvella? Mulla on 18 astetta maksimi muuten liian kuuma ja makuuhuoneessa pari astetta vähemmän. 

Vierailija
54/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella hyvä sisälämpötila on reilu 23 astetta, kesällä 22 astetta. Todellisuudessa kesälämpötila on kuitenkin valitettavasti 25-29 astetta, joten nautin nyt, kun voin oleskella siinä lämpötilassa, joka minusta hyvältä tuntuu.

Vierailija
55/59 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syytä riittää. Lämpö 23. Sähkölasku 15€/kk yksiössä. Miksi säästellä mukavuudesta parin euron tähden?

Mulle tuo ei olis mukavuutta, vaan tuskaisen kuuma.

Et pärjää 23 asteessa t-paidalla? Asutko kesät Nourgamissa?

Mä oon T-paidalla 19 asteessa, 23 asteessa en vapaaehtoisesti ole.

Vierailija
56/59 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poltetaan hiilineutraaleja uusiutuvia klapeja 22 C, jotta naisväki olisi tyytyväisiä. Klapien poltto on ilmastoteko jolla maailma pelastuu

Pientaloalueella saa keuhkot täyteen pienhiukkaspäästöjä.

Vierailija
57/59 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poltetaan hiilineutraaleja uusiutuvia klapeja 22 C, jotta naisväki olisi tyytyväisiä. Klapien poltto on ilmastoteko jolla maailma pelastuu

Miten ihmeessä saat ne syttymään noin alhaisessa lämpötilassa?

Eikö niitä ole vaarallista säilyttää sisällä?

Vierailija
58/59 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 19 astetta.

Vierailija
59/59 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten olisin vastannut että ei riitä, mutta kummasti sitä tottuu viileämpäänkin kun sillä on suora vaikutus omaan lämpölaskuun. Ainoastaan töitä tehdessä viileys haittaa, kun istuu koneen ääressä paikoillaan niin alkaa herkemmin palella. Useasti laitankin tulet leivinuuniin ja teen töitä keittiössä uunin edessä :) vapaapäivinä kun touhuaa kaikkea niin ei palella, sohvalla lojuessa voi kääriytyä vilttiin.