Kenestä näyttelijästä et pidä, kenen vuoksi jätät elokuvan katsomatta jos on pääosassa?
Mulla Tom Cruise. Joku siinä tökkii. Ja jackie chan.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuntuu hiertävän kovasti kauniit naiset.
Vastaa otsikkoon
Leppilampi on mielestäni oikein hyvä Hautalehtona kyseisessä sarjassa, ihan yllätyin kun en osannut odottaa.. samoin Ivalossa pienessä roolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Cage
Ainut näyttelijä, jonka ansiosta suostun katsomaan huonon leffan loppuun.
Meryl Streep, en kestä hänen naaman vääntelyä, siis suun.
Se joku "komedioissa" esiintyvä blondimies, jolla on aina sama tukka ja ikuinen duckface.
Vierailija kirjoitti:
John Holmes
Luonnenäyttelijä.
Kaikki suomalaiset, jotka puhuu niin epäselvästi, että tarttis tekstityksen. Esim Pihla Viitala, Lauri Tilkanen.
Matthew McConaughey oli minusta superärsyttävä (ja huonoissa elokuvissa), mutta sitten tuli True Detective ja Interstellar. Niissä hän oli loistava. Niitä rom-commeja ei vieläkään voi kyllä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Matthew McConaughey oli minusta superärsyttävä (ja huonoissa elokuvissa), mutta sitten tuli True Detective ja Interstellar. Niissä hän oli loistava. Niitä rom-commeja ei vieläkään voi kyllä katsoa.
Sama! Ja mulle kävi tämä myös Leo DiCaprion kanssa, aloin sietää vasta kun rupesi tekemään oikeita elokuvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuntuu hiertävän kovasti kauniit naiset.
Vastaa otsikkoon
Laihduta läski.
Ei ole varaa. Vastaa otsikkoon
Laura Malmivaara. Kotikadusta tykkäsin, mutta Malmivaaran osuudet oli tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Cameron Diaz
Joulunaikaan tuli useampi hänen tähdittämänsä leffa ja jokaisessa hänellä oli käytännössä sama rooli päällä. Tai sitten hän oli oma itsensä, jos ei osannut vaan näytellä.
Adam Sandler on sellainen että ei 🤢 ainoa poikkeus on Aina eka kerta -leffa
Rehellinen ihminen kirjoitti:
Pihla Viitala, puhevikaisten kuningatar. Mikko Leppilampi, juontajapelle. Aku Hirviniemi, Putouksen naamanvääntelijä. Tom Cruise, sekouskontohörhö.
Pihla Viitala näyttelee aina muutenkin joko kovista tai vähän hörhähtänyttä henkilöä. Usein semmonen "mä oon kova muija mulle ei vittuilla". Osaako hän näytellä muunlaista vai annetaanko hänelle aina tällaiset roolihahmot?
Ei hierrä. Ainoastaan ne, jotka ovat päässeet näyttelijöiksi selkeästi pelkän ulkonäkönsä vuoksi. Näytellä eivät osaa yhtään.