Naimisissa arabin kanssa oleva vastaa ajankuluksi
Kommentit (56)
Huom.minä pidän kaikkia väkivaltaisia ihmisiä terroristeina.
Ap
Eikö sua pelota että hän haluaakin yhtäkkiä takas kotimaahansa? Vai olisitko valmis muuttamaan perässä?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:44"]Eikö sua pelota että hän haluaakin yhtäkkiä takas kotimaahansa? Vai olisitko valmis muuttamaan perässä?
[/quote]
Ei pelota ja muuttaisin jos hänkin muuttaisi. Minä pärjään jokapaikassa, oln asunut ulkomailla ennenkin. Mutta toisaalta hän on hyvin sopeutunut, hän arvostaa rauhaa ja vakautta, joten en usko että ainakaan näissä olosuhteissa haluaisi muuttaa takaisin, mutta jos hän muuttaa niin muutan minäkin.
Ap
Mäkin oon ollu arabin kanssa naimisissa. Onko miehesi mielestä naisilla naisten työt ja miehillä miesten?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:52"]Mäkin oon ollu arabin kanssa naimisissa. Onko miehesi mielestä naisilla naisten työt ja miehillä miesten?
[/quote]
Mitä tarkoitat? minä siivoan ja laitan ruoan, minulta se luonnistuu paremmin kuin häneltä. Me asumme kahden, jotain kotitöitä ei ole muutenkaan kamalasti.
Oliko se teillä sitten iso ongelma?
Ap
Hän kyllä sius pesee pyykit. Käy kaupassa mutta muuten minä hoidan muut asiat.
En koe sitä mitenkään vaikeaksi, vaikka mulla onkin omat harrastukset.
Ap
Mitä mieltä miehesi on Israelin valtiosta ja juutalaisista?
Mun entisen miehen mielestä naisten töitä ovat juurikin ruoanlaitto, siivous yms. ja mies auttaa jos häntä huvittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:02"]Mitä mieltä miehesi on Israelin valtiosta ja juutalaisista?
[/quote]
No ei ilmeisesti suhtaudu mitenkään ennakkoluulottomasti. Mutta niinhän suomalaisetkin suhtautuu maahanmuuttajiin, epäilevästi. Se on vielä heillä isompi juttu, koska Israelin ja Libanonin välit on mitä ovat. En usko että kukaan israelissakaan suhtautuu Libanoniin myönteisesti.
Me tunnemme kyllä juutalaisia,
Tunnemme juutalaisia, minun hyvä ystävä on amerikan juutalainen ja olemme käyneet Israelissa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:04"]Mun entisen miehen mielestä naisten töitä ovat juurikin ruoanlaitto, siivous yms. ja mies auttaa jos häntä huvittaa.
[/quote]
Loppuiko teidän liittonne tuollaiseen?
aika monella suomalaisellakin parilla on samanlainen ongelma.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:34"]Mitä tekisit, jos hän lopulta paljastuisi terroristiksi?
[/quote]
No se tuskin on mahdollista, hän pasifisti kuten minäkin. Mutta en itse ole ollenkaan polittinen henkilö, joten en osaa sanoa. Mä olen luvannut rakastaa myötä ja vastamäessä. Joten en osaa vastata, en usko että jättäisin. Hän on upein ihminen mitä olen koskaan tavannut, jos hän joskus ajautuisi tuollaiseen niin siihen pitäisi olla joku todella hyvä peruste.
Ap