Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa sporttinen ruumiinrakenne suomi24 treffipalstalla?

Vierailija
30.04.2015 |

Ensimmäistä ja ehkä ainoaa kertaa elämässäni haluaisin viettää villin sinkkukesän. Hankkia kokemuksia miehistä. Laitoinkin ilmoituksen suomi24 treffisivustolle, ja kerroin että etsin nimenomaan tietynlaista seikkailua :) Olenkin saanut paljon viestejä "komeaksi kehutuilta ja sporttisilta" miehiltä joihin en kuulemma varmasti pety. Mulle se aiheuttaa vaan epävarmuutta, koska omasta vartalostani ei voi sanoa että se olisi sporttinen. Liikun monta kertaa viikossa, mutta painoni on normaalin ylärajalla koska tykkään myös syödä. Olen kyllä ihan nätti kasvoista ja kropassa on muodot oikealla kohdalla, mutta olen todella kaukana fitnesstypyistä. En oikeastaan tiedä mitä olin täältä kysymässä... :D kai olen epävarma siitä, voiko tällainen lievästi pullukka ja isompi (olen pitkä) nainen hakea seksiseuraa ja nauttia siitä? Miksi nämä komeat ja sporttiset miehen "joutuvat" hakemaan seuraa netistä, luulisi että sitä on muutenkin? Vai mitä se sporttinen sitten tarkoittaa :D En ole siis vielä uskaltautunut ketään tapaamaan, vaikka p****taa helkkaristi.... Riittääkö miehelle enää se että nainen on halukas, vai pitääkö olla timmi kroppa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme