Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TULIKO MULLE KESKENMENO?

Vierailija
30.04.2015 |

Vai mitä tämä on! Tein positiivisen raskaustestin, jonka jälkeen vessassa käydessä huomasin paperista verta. Vuoto yltyi illalla samanlaiseksi vuodoksi kuin kuukautiset ja tätä kesti pari päivää, ja loppui kuin seinään. Nyt tulee vain valkovuotoa. Onko peli menetetty? :/

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee varmistus testi ap. Parasta tehdä yksi heti ja toinen vaikka viikon päästä. Voi olla keskenmeno mutta ei välttämättä. Useilla naisilla tulee veristä vuotoa (kuukautisten tapaan) jopa raskauden loppuun asti. Esim ystäväni oli tietämättään raskaana. Vuotoa oli menkkojen tapaan kerran kuussa ja ei ilmennyt mitään raskausoireita. Lopulta tajusi tehdä testin muista syistä ja varasi positiivisen tuloksen takia ultra ajan. Selitti lääkärille että on varmaan ihan alussa kun ei ole oireitakaan ollut ja kumi meni puhki silloin ja silloin. Lääkäri ultras ja kaveri oli jo 5. kuulla. Raskausmahaakaan ei ollut vielä tullut. Ei päälle päin näkynyt... Mutta siis, vuotoa voi tulla vaikka on raskaana. Ei automaattisesti tarkoita keskenmenoa. Toivotaan parasta! :)

Vierailija
22/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:13"]Tee varmistus testi ap. Parasta tehdä yksi heti ja toinen vaikka viikon päästä. Voi olla keskenmeno mutta ei välttämättä. Useilla naisilla tulee veristä vuotoa (kuukautisten tapaan) jopa raskauden loppuun asti. Esim ystäväni oli tietämättään raskaana. Vuotoa oli menkkojen tapaan kerran kuussa ja ei ilmennyt mitään raskausoireita. Lopulta tajusi tehdä testin muista syistä ja varasi positiivisen tuloksen takia ultra ajan. Selitti lääkärille että on varmaan ihan alussa kun ei ole oireitakaan ollut ja kumi meni puhki silloin ja silloin. Lääkäri ultras ja kaveri oli jo 5. kuulla. Raskausmahaakaan ei ollut vielä tullut. Ei päälle päin näkynyt... Mutta siis, vuotoa voi tulla vaikka on raskaana. Ei automaattisesti tarkoita keskenmenoa. Toivotaan parasta! :)
[/quote]mullekkin tuli mieleen että oisko ap:lla ns. Valekuukautiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin alussa voi olla vain kiinnittymisyritys. Siinä alkio hipaisee kohdun pintaa, mutta ei kiinnity kunnolla. Testissä näkyy hormonia, mutta menkkavuoto tulee normaalisti. Näin ainakin mulle käynyt pari kertaa. Noita ei siis lääkärikään laskenut keskenmenoiksi. Mut tee parin viikon päästä testi ja jos positiivinen mene yksityisellä ultrassa katsomassa. 

Vierailija
24/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo raskaana ja mulla tuli jonkun ajan kuluttua verta. en ollut moksiskaan. Terve poika tuli sektiolla.

Vierailija
25/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime simaa ja ahmi munkkeja!