Lapseni pvkoti kaverin syötävän hyvännäköinen isä! :D
Hän on varattu (sormus) ja minä olen varattu. Jää vain fantasioinnin tasolle mutta miten joku voi olla niin hyvännäköinen ettei pahemmin viitsi päin katsella ettei ihastusta huomaa. Mitään en tule siis tekemään asian eteen,ei siis valituksia. :) Ne silmät on parasta. Luulen että hän on 10 vuotta vanhempi kuin itse mutta ehkä parhaimman näköinen mies jota olen koskaan nähnyt. Hauskaa vappua kaikille. :)
Kommentit (38)
onhan se piristävää. :) Jos ihastun alan ujostelemaan ja hän avasi minulle oven kerran kun ollaan lähes aina samaan aikaan viemässä lapsia hoitoon enkä siihen osannut muuta kuin mutista kiitos ja katsoa häntä nopeasti. Minusta voi huomata sen helposti koska alan hymyilemään erilailla kuin tavallisesti tai sitten en oikein tiedä mitä puhuisin kun vatsassa on perhosia. Onneksi pitkä viikonloppu taas välissä eikä törmätä :)
En usko että hän on aavistanut asiaa.
Ap
Olen huomannut nopeat katseesi ja suloisen hymysi. Haluan tutustua sinuun paremmin. Vaihdetaan seuraavalla kerralla kuulumisia vähän pitempään ;).
Miksi alapeukutatte? en ole kenenkään miestä yrittämässä,saisi jonkun vaimo olla ylpeä kun hänen miehestään fantasioidaan. :)
Päiväkoti on varsinais-suomessa. Pienellä paikkakunnalla
Korjaan siis pienessä kaupungissa,ei kunnassa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:53"]
Olen huomannut nopeat katseesi ja suloisen hymysi. Haluan tutustua sinuun paremmin. Vaihdetaan seuraavalla kerralla kuulumisia vähän pitempään ;).
[/quote]
Juu ja varmasti pyörisit vauva palstalla :)
Ap
Mun mies on kuvailemasi miehen kaltainen. Häntä vilkuillaan, hänelle hymyilyllään, punastutaan. Joku vinkkailee. Työssään nuorten parissa hänelle hihitellään ja hän on saanut useampia rakkauden tunnustuksia (usein fb:n yksityisviestinä). Aikuiset naiset tulevat baarissa tyrkylle ja osa yrittää puristella perseestä. Ystäväporukassa pikkuhiprakassa kuulen usein kuinka miehesi on niiiiin komea... Loppuillasta tätä toitotetaan miehelleni. Tätä on jatkunut jo yli kymmenen vuotta eikä miesparkani ole sinut ollenkaan. Minua ei haittaa :D (paitsi puristelut). Asutaan Varsinais-Suomessa.
Olisipa hauska sattuma jos olisit kyseisen miehen vaimo. :) En ole koskaan hänen vaimoaan nähnyt koska mies tuo AINA pojan hoitoon. Osuuko yhtään oikeaan nuo tuntomerkit?
Ole onnellinen jos olet tuollaisen miehen itsellesi saanut. :) Minullakin on hyvä mies joka on kyllä täysin eri maata ulkonäöllisesti kuin tämä päiväkodin mies,tarkoitan siis että ulkonäöltä ovat täysin erinäköisiä.
Itselleni ei tulisi koskaan mieleen vinkata tuntemattomalle,enkä omista enää face tiliäkään. Uskallatko yhtään paljastaa missä päin asutte?
On tuo varmasti miehellesi erikoista kun saa noita rakkauden tunnustuksia ja vielä suoraankin tullaan baarissa sanomaan. :)
Ap
Höh,en ollut minä,yleensä haen lapsen.
tv.mies
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:17"]Olisipa hauska sattuma jos olisit kyseisen miehen vaimo. :) En ole koskaan hänen vaimoaan nähnyt koska mies tuo AINA pojan hoitoon. Osuuko yhtään oikeaan nuo tuntomerkit?
Ole onnellinen jos olet tuollaisen miehen itsellesi saanut. :) Minullakin on hyvä mies joka on kyllä täysin eri maata ulkonäöllisesti kuin tämä päiväkodin mies,tarkoitan siis että ulkonäöltä ovat täysin erinäköisiä.
Itselleni ei tulisi koskaan mieleen vinkata tuntemattomalle,enkä omista enää face tiliäkään. Uskallatko yhtään paljastaa missä päin asutte?
On tuo varmasti miehellesi erikoista kun saa noita rakkauden tunnustuksia ja vielä suoraankin tullaan baarissa sanomaan. :)
Ap
[/quote]
Ei ole mun mies, meillä on kaksi tyttöä :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:23"]
Höh,en ollut minä,yleensä haen lapsen. tv.mies
[/quote]
Mies tuo aina puoli 8 ja kahdeksan välillä lapsen.
En tiedä kuka hakee koska emme hae samaan aikaan. Pari kertaa olen hakenut samaan aikaan vuoden aikana neljältä jolloin olen nähnyt miehen. Voi olla että vaimokin on näkynyt hoidossa mutta en ole osannut yhdistää tai huomannut ollenkaan kun miestä ei ole näkynyt. Miehen huomaan aina :) Aamun kohokohta :)
Ap
Voin miehestä paljastaa sen että hänellä on silmälasit ja hiustenväri/kulmat/ripset ovat tummat. Silmätkin näyttävät aika tummilta,olisikohan ruskeat,en ole varma. Niin lähelle en tule koskaan menemään että sen näkisin. :)
Ap
Persettä vaan jakoon. Kuitenkin haluat.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:47"]
Persettä vaan jakoon. Kuitenkin haluat.
[/quote]
Näin ei tule koskaan käymään.
Ap
Ollaanko me nyt Loimaalla? ;) Siinä tapauksessa bingo.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:15"]
Ei olla loimaalla. :)
Ap
[/quote]
Hyvännäköisiä isiä on siis aika monessa kunnassa :D
Ei olla myöskään Turussa,eikä Salossa. pieni kaupunki kuitenkin jossa on todella monta päiväkotia. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:15"]
Ei olla loimaalla. :)
Ap
[/quote]
Hyvännäköisiä isiä on siis aika monessa kunnassa :D
[/quote]
Näyttäisi olevan :)
Ap
Kuulostaa hyvältä! :) ja onhan tuollainen fantasiointi kaikkineen aika piristävää! :D