Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En koskaan pääse edes treffeille pitkien naisten kanssa

Vierailija
30.04.2015 |

Ja nyt en puhu mistään amatsoneista, vaan 170cm+ mimmeistä. Olen kolmefemma 189cm 85kg ihan OK-näköinen kundi. Tinderin kautta voisi harrastaa seksiä loputtomasti lyhyiden naisten kanssa ja varmasti seurustelukin onnistuisi ja on kokeiltukkin muutama kuukausi.

Pidemmiltä naisilta ei koskaan tule edes matchia. Tiedän että kuvista pituutta on vaikea päätellä, mutta ihan jokainen, eli parikymmentä treffeille ilmaantunutta naista tässä puolentoista vuoden aikana on ollut ~155cm - 168cm.

Tiedän, että tämä on vähän turhamaista, mutta ovatko kaikki pidemmät naiset todella nirsoja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siis pidemmistä naisista ja onhan se vähän hölmöäkin, jos pituuseroa on yli 20cm. Mielestäni.

Ja en todellakaan etsi pelkkää seksia. Toki se kelpaa, ei siinä mitään.

Vierailija
2/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165-168 cm naisen ilmaantuminen treffeille on tietysti paljon todennäköisempää kuin että siellä olisi minun kaltaiseni 178 cm nainen. Tietysti 155 cm nainenkin alkaa olla harvinaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm hyvännäköinen nainen ja sulla on just sellaiset mitat, joista miehillä tykkään. Tinderissä oon itsekin, ehkä ei olla vaan samalla seudulla :)

Vierailija
4/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaristä löysin yhden ~180cm naisen tänä aikana. Mutta eihän se halunnut lähteä treffeille. Taisin olla pelkkä pano. Ymmärrän kyllä hyvin, että pidemmille naisille riittää loputtomasti vientiä.

Vierailija
5/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua pituudesta vouhkaamista, itellä ollut naisia laidasta laitaan, pisin melkein 1,8m. Muilla asioilla pikkusen enemmän merkitystä, ainakin minulle.

Vierailija
6/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:25"]

En tajua pituudesta vouhkaamista, itellä ollut naisia laidasta laitaan, pisin melkein 1,8m. Muilla asioilla pikkusen enemmän merkitystä, ainakin minulle.

[/quote]

Tiedän, että on turhamaista. Mutta naisille se tuntuu monesti merkkaavan vielä paljon enemmän. Ja mitä sitä mieltymyksilleen voi?

Vierailija
7/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut mikään nirso, kaikki on kelvannut mitä on tarjolla ollut. Ja jostain syystä minulle on ollut tarjolla vain itseäni lyhyempiä miehiä ja niitäkin hyvin harvoin. En edes ole kuin 174 cm. Sä katselet muutenkin aivan eri tasolla olevia varmaan. Ei meillä kaikilla ole vientiä ollenkaan.

Vierailija
8/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Tiedän, että lyhyillä miehillä on usein vaikeaa, mutta tuo on typerää.
Jos olet tosissasi, niin täysin ok, mieltymyksilleen ei tosiaan voi mitään. Miksi et laita pituussuodatinta noihin nettitreffipalveluihin?

Vierailija
9/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:33"]

Älä jaksa. Tiedän, että lyhyillä miehillä on usein vaikeaa, mutta tuo on typerää. Jos olet tosissasi, niin täysin ok, mieltymyksilleen ei tosiaan voi mitään. Miksi et laita pituussuodatinta noihin nettitreffipalveluihin?

[/quote]

Ei kai Tinderissä ole tälläistä ominaisuutta? Ja suunnilleen joka kolmatta treffeille ilmaantunutta naista pääsee ainakin panemaan, tätä halua rajoittaa....

Vierailija
10/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ite olen 176 eikä se ole kyllä antanut minulle oikeutta nirsouteen. Useimmat naiset toivovat itseään pidempää miestä. Puolison valinnassa kyllä merkitsee muut asiat enemmän. Olisko nyt tosiaan ollut vaan sattumasta kyse?

Vierailija
11/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a itse olen 180cm ja seurustellut itseäni lyhyemmän ja lähes kaksi metriä pitkän kanssa ja muutaman siltä väliltä.

Kyllä se enemmän aiheuttaa harkintaa tuo lyhyt kuin pitkä mies. Lyhyillä yleensä itsetunto jossain välissä niiaa itseään pidemmän puolison kanssa.

Vierailija
12/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko keskipituus mitään mahdolliesti siitä, ettei niitä pitkiä tarjokkaita ehkä ole, sen enempää kun jotain alle 155 pituisia?  Tuskin se pituus kenestäkään nirsoa tekee. Ja me lyhyet tunnutaan kelpaavan oikein hyvin miehille jotka eivät itse ole sinun mitoissasi, koska jostain syystä miehet tuntuvat haluavan itseään lyhyemmän naisen. Mieheni ei haluaisi minun käyttävän edes korkokenkiä, koska häikkää hänen jotain "miehisyyttään" jos olen lähempänä hänen pituuttaan.. Mitä väliä?!!

Vierailija
13/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiötkö täällä alapeukuttelee?

Vierailija
14/14 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisten keskipituus vaan on se öpaut 165cm. Reilusti sitä pidemmät ja lyhemmät ovat harvassa. Jaxuhali!