Varattu työkaveri tulee melkein iholle
Ihan aluksi ennen kuin ristiinnaulitsette minut, niin minä olen aseksuaali enkä siis millään tasolla kiinnostunut tästä miehestä enkä kenestäkään muusta miehestä.
Viime aikoina eräs varattu työkaverini on mielestäni tullut välillä tarpeettomankin lähelle. Esimerkiksi jos kahvihuone on tyhjä tulee hän istumaan ihan viereeni vaikka tilaa olisi vaikka muille jakaa. Jos hän tuo minulle puhelimen/papereita hän yrittää koskettaa kättäni ja ohi kävellessään kulkee hyvin läheltä. Tulee myös juttelemaan ihan asiakseen vaikka periaatteessa meidän toimenkuvamme ei ole juuri mitenkään kontaktissa eli tarvetta ei ole edes työtehtävien puolesta pataroida.
Siitä on jo vuosia kun olen viimeksi ollut sosiaalisissa ympyröissä joten voiko olla, että käytösnormit ovat muuttuneet niin että tuollainen käytös on normaalia vai voiko tuossa olla kyse jostain muusta? Itseäni ajatus lähinnä vaivaannuttaa koska kuten sanoin, en ole miehiin päin kallellaan, enkä kyllä naisiinkaan. En siis oikein tiedä mitä tehdä.
Siis lähinnä jos sanon, että lopeta se lääppiminen ja mies sanookin, että täähän on ihan tavallista :D
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:58"]
No mies on ihastunut sinuun. Vaikka olet aseksuaali, saatat ajatella, että on kiva olla jonkun kiinnostuksen kohteena. Kunhan et kuitenkaan anna miehelle turhia toiveita.
[/quote]
Minusta on lähinnä ahdistavaa ajatuskin siitä, että joku olisi minusta kiinnostunut tai minuun ihastunut. No, ei auta kuin toivoa että se menee ohi itsestään kun olen oma jäätävä itseni. AP
Hanki pierunhajuinen hajuvesi, jota suihkautat salaa ympärillesi aina, kun näet tai aavistat hänen lähestyvän.
No mies on ihastunut sinuun. Vaikka olet aseksuaali, saatat ajatella, että on kiva olla jonkun kiinnostuksen kohteena. Kunhan et kuitenkaan anna miehelle turhia toiveita.