Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko te vielä irtokarkkeja?

Vierailija
08.01.2022 |

🍬🍬🍬🍬

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tulee usein ostettua. Maistelen aika paljon siinä kipoilla jos pahoja ja laitan takaisin. Tulee halvemmaksi kun ei osta pahoja.

Vierailija
22/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen, mitä ihmettä tekisin irtokarkeilla

Tunkisit hanuriisi?

En ole Kaija Koo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Mutta keitän niitä 5 minuuttia koronariskin poistamiseksi.

Vierailija
24/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin ostanut, joulusuklaita vielä kaapissa.. mutta kieltämättä pääkallot karkkilaarissa vähän houkuttaisi :P

Vierailija
25/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä ostin, oli sellainen iso litteä mansikka. Kun sen myynti lopetettiin, en korvannut sitä toisella karkilla.

Vierailija
26/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mutta keitän niitä 5 minuuttia koronariskin poistamiseksi.

Kokeile joskus tuttia tai pääkalloa nuotiolla. Ei steriloimisen vuoksi vaan siksi, että näet, miten ne käyttäytyy!

Vierailija
27/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanut irtokarkkeja siitä syystä, että tiedän miten epähygieenistä puuhaa se karkkien kalastelu sieltä laarista on. Suuri osa ei pese käsiään vessassa käydessään, kaivetaan nenää, kaivetaan jotain hampaankolosta, sitten vähän pyyhkästään räkää nokasta ja eikun irtarilaarille. Lapset vielä pahimpia. Olen nähnyt, kuinka jotkut antavat taaperoidensa maistella karkkeja, jotka sitten laittavat takaisin sinne laariin. YÖK! Sama ne paskaset kauhat. Hyi hele.

Eikö teilläpäin ole kaupassa siinä karkkilaarin alkupäässä puhtaita kauhoja. Jokainen ottaa kauhan, sillä namit pussiin ja laarin toisessa päässä laittaa kauhan kippoon missä lukee : käytetyt kauhat.

Tuo on kyllä ällöä että vanhemmat eivät vahdi penskoja ja antavat heidän syödä ja maistella karkkeja likaisilla tahmatassuillaan. Eiköhän nuo irtokarkit pian taas mene myyntikieltoon kun korona taas paheni.

En oo nähnyt missään että kauhat laitettas yhteen kippoon käytettynä. Yhdessä kaupassa oli kertishanskoja jotka heitettiin roskiin käytön jälkeen.

Vierailija
28/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli karkkia tekee mieli niin ostan pussin karkkia. Valmiit sekoitukset hyviä. Välillä lakritsi pussin ostan.

Vierailija
29/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen välillä kauppaan klo 16:30-17.30välisenä aikana ja aina käy hirveä kuhina irtokarkkilootien ympärillä... tulee mieleen sikala minkä kaukaloon on maajussi käynyt tyhjentämässä jätteitä täynnä olleen sangon.

Vierailija
30/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut sen jälkeen, kun näin miten ihmiset niitä karkkeja sorkkivat ja ne kauhatkin tökitään mihin sattuu. Ihan niin kovaa buustausta mun immuunijärjestelmä ei kaipaa.

Minä näin jo 20 vuotta sitten, kun kauppias itse pienessä kaupassa laittoi pudonneita karkkeja takaisin kuppeihin. Huomautin siitä, tuloksena sain porttikiellon ko.kauppaan. No en kyllä olisi muutenkaan käynyt. 

Vierailija
31/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä. En oo sairastunut. Niistäkään.

t. rokottamaton.

Vierailija
32/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanut irtokarkkeja siitä syystä, että tiedän miten epähygieenistä puuhaa se karkkien kalastelu sieltä laarista on. Suuri osa ei pese käsiään vessassa käydessään, kaivetaan nenää, kaivetaan jotain hampaankolosta, sitten vähän pyyhkästään räkää nokasta ja eikun irtarilaarille. Lapset vielä pahimpia. Olen nähnyt, kuinka jotkut antavat taaperoidensa maistella karkkeja, jotka sitten laittavat takaisin sinne laariin. YÖK! Sama ne paskaset kauhat. Hyi hele.

Eikö teilläpäin ole kaupassa siinä karkkilaarin alkupäässä puhtaita kauhoja. Jokainen ottaa kauhan, sillä namit pussiin ja laarin toisessa päässä laittaa kauhan kippoon missä lukee : käytetyt kauhat.

Tuo on kyllä ällöä että vanhemmat eivät vahdi penskoja ja antavat heidän syödä ja maistella karkkeja likaisilla tahmatassuillaan. Eiköhän nuo irtokarkit pian taas mene myyntikieltoon kun korona taas paheni.

Käsittääkseni koronan saaminen suun kautta vaikka irtokarkin pinta olisi täynnä koronaa lienee aika vaikeaa ellei mahdotonta. Mahassakin hapot tuhoavat viruksen.

Vierailija
33/37 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni koronan saaminen suun kautta vaikka irtokarkin pinta olisi täynnä koronaa lienee aika vaikeaa ellei mahdotonta. Mahassakin hapot tuhoavat viruksen.

Suussahan ei olekaan limakalvoja, joiden kautta virus voisi tarttua. Eiku...

Vierailija
34/37 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen, mitä ihmettä tekisin irtokarkeilla

No yleensä niitä syödään.

Vierailija
35/37 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö irtsareista?

Vierailija
36/37 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kauan, että mitä tarkoitetaan, mutta sitten ahaa! Minun lapsuuteni aikaan irtokarkit olivat niitä, joita täti laittoi kappaleittain pussiin (ja hinta oli per kappale). Mutta joo, ovathan nämä kilokarkitkin "irtokarkkeja".

Joo, joskus ostan. Kun niitä saa alle 5 euroa kilolta.

5 penniä , 10 penniä ja isot , siis todella isot merkkarit 15 penniä . Otan 5 noita , kaksi noita jne. ja myyjä varmaankin oli mielissään laskiessa karkkeja .

Vierailija
37/37 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ostaneeni ainakaan 10 vuoteen. Mahdollisesti 20 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä