Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko te vielä irtokarkkeja?

Vierailija
08.01.2022 |

🍬🍬🍬🍬

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä karkkia tänään ostaisi?

Vierailija
2/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole koronaturvallista. Ei kyllä muutenkaan hygieenistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut sen jälkeen, kun näin miten ihmiset niitä karkkeja sorkkivat ja ne kauhatkin tökitään mihin sattuu. Ihan niin kovaa buustausta mun immuunijärjestelmä ei kaipaa.

Vierailija
4/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisi mieli, ostaisin kyllä. Harvemmin ostan karkkia.

Vierailija
5/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on korona.

Vierailija
6/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta se ei johdu mistään koronapelosta, vaan siitä, että en yleensäkään syö enää paljon karkkia, ja silloin kun syön, on nopeampaa ja helpompaa vain ottaa se valmiskarkkipussi. 

Vierailija
7/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kauan, että mitä tarkoitetaan, mutta sitten ahaa! Minun lapsuuteni aikaan irtokarkit olivat niitä, joita täti laittoi kappaleittain pussiin (ja hinta oli per kappale). Mutta joo, ovathan nämä kilokarkitkin "irtokarkkeja".

Joo, joskus ostan. Kun niitä saa alle 5 euroa kilolta.

Vierailija
8/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostan, varsinkin jos ovat tarjouksessa.

Vierailija
9/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienessä kaupassa ei ole irtokarkkeja. En ymmärrä niistä tuon taivaallista. Ostan Lidhin metisuola suklaata.

Vierailija
10/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut ennen koronaakaan kun olen nähnyt miten ihmiset, ja usein vielä erittäin epähygieenisen näköiset ihmiset, ottavat karkkeja paljain käsin. Kerrankin näin kun pultsari liasta harmailla käsillään kouri karkkeja pussiin. Sama paistopisteen tuotteiden kanssa, kaipaan palvelutiskejä joita oli vielä silloin kun olin lapsi, niistähän ei tuotteita saanut itse ottaa vaan myyjä antoi ne.

Vierailija
11/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ostanut nyt pitkään aikaan, enkä oikein välitä muista karkeista kuin suklaasta, ostan patukoina ja levyinä. Joskus kun oon ostanut, otan vaan niitä mitä on siellä ylimmillä riveillä niin ei ole niin kauttaaltaan kakaroitten kuolassa. 

Vierailija
12/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, mitä ihmettä tekisin irtokarkeilla

Vierailija
13/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunkisit hanuriisi?

Vierailija
14/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan toisinaan jos jotain tiettyä irtokarkkia tekee mieli. Ällöttää vaan kun ihmiset antaa limaisten kakaroidensa hipliä niitä karkkikauhoja eikä niistä tiedä et moniko on pyöriny kaupan lattialla tms. Ihmettelen miten ei oo keksitty jotain hygieenisempää versiota niistä karkkikaukaloista missä sinne sisälle asti ei tarvis käsiään tunkea tai käyttää monen ihmisen kanssa yhteistä lapiota.

Vierailija
15/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut irtokarkkeja siitä syystä, että tiedän miten epähygieenistä puuhaa se karkkien kalastelu sieltä laarista on. Suuri osa ei pese käsiään vessassa käydessään, kaivetaan nenää, kaivetaan jotain hampaankolosta, sitten vähän pyyhkästään räkää nokasta ja eikun irtarilaarille. Lapset vielä pahimpia. Olen nähnyt, kuinka jotkut antavat taaperoidensa maistella karkkeja, jotka sitten laittavat takaisin sinne laariin. YÖK! Sama ne paskaset kauhat. Hyi hele.

Vierailija
16/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen käyttötapa on laittaa irtokarkki suuhun, pureskella ja niellä. Tätä kutsutaan syömiseksi. Normaalisti ihminen osaa sen jo lapsena.

17/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pelkkää sokeria ja väri- ja lisäaineita.

Vierailija
18/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanut irtokarkkeja siitä syystä, että tiedän miten epähygieenistä puuhaa se karkkien kalastelu sieltä laarista on. Suuri osa ei pese käsiään vessassa käydessään, kaivetaan nenää, kaivetaan jotain hampaankolosta, sitten vähän pyyhkästään räkää nokasta ja eikun irtarilaarille. Lapset vielä pahimpia. Olen nähnyt, kuinka jotkut antavat taaperoidensa maistella karkkeja, jotka sitten laittavat takaisin sinne laariin. YÖK! Sama ne paskaset kauhat. Hyi hele.

Eikö teilläpäin ole kaupassa siinä karkkilaarin alkupäässä puhtaita kauhoja. Jokainen ottaa kauhan, sillä namit pussiin ja laarin toisessa päässä laittaa kauhan kippoon missä lukee : käytetyt kauhat.

Tuo on kyllä ällöä että vanhemmat eivät vahdi penskoja ja antavat heidän syödä ja maistella karkkeja likaisilla tahmatassuillaan. Eiköhän nuo irtokarkit pian taas mene myyntikieltoon kun korona taas paheni.

Vierailija
19/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselen miten ihmiset käyttäytyvät karkkilaatikoiden äärellä, en ole enää ostanut. Yök. Sama pakkaamattomien hedelmien kanssa. En osta, nähnyt miten ihmiset puristelee ja lähmii niitä. Ei auta pesu eikä kuorinta.

Vierailija
20/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä maistelua ym tekevät myös vanhat ihmiset. Yäk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi