Ravintolaruoka on mielestäni harvoin rahanarvoista
Liian vähän mausteita, tylsiä makuja, liian pieniä tai liian suuria annoksia. Aina jos joku kehuu jotain ruokapaikkaa, niin lopulta petyn kumminkin. En ole itsekään mitään masterchef, mutta silti syön mielummin omatekemääni ruokaa. Onko muita jotka tuntevat samoin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy etnisissä. On tarpeeksi mausteita kun pyytää ja hyvä hinta-laatusuhde. Ja en tarkoita kiinalaisia.
Just etnisissä on usein kaikkein eniten se laatu vinksallaan. Raaka-aineet ostetaan suomalaisista tukuista, hinta poljetaan usein mahdollisimman alas (näkyy kaikessa tekemisen laadussa yleisesti), kokkeina on sushibaareissa kiinalaisia työntekijöitä tai pizzerioissa marokkolaisia tms...
Ei se oikein riitä että ruokaan laitetaan paljon chiliä.
Näillä etnisillä on niitä omia kauppoja mistä ostavat, eiköhän ne 10 kilon säkit riisiä ole juuri niille. Suomalainen tukku on kalliimpi kuin lähiSale. Kävin viime kesänä parin muun kanssa yhdistyksen asioilla ja todettiin, että halvempi on ostaa kaupasta kuin sieltä, eikä ostettu mitään.
Minä maksan nimeomaan siitä että joku muu tekee sen ruoan minulle. Osaan myös tilata ruokani sellaisena mistä pidän.
Tämä ja alkukeitto parhaita koska itse ei koskaan jaksa väsätä mitään alkukeittoa. Tuntuu luksukselta syödä alkupala