Mitä lasissa?:)
Skumppaa vai siduu vai vettä? Vai jotain muuta? Kerro toki vinkkisi .)
Kommentit (28)
Vettä. Huomenna sitten siideriä kisakatsomossa.
Mulla pohjina tässä Suomi-viina ja appelisiinimehu (halvin mahdollinen joku K-merkki).
Kohta lähden bileisiin ja katsotaan, mitä siellä on? Varmaan ainakin boolia. Vien tuliaisena viinipullon ja kaljaa olen varannut omiksi ja ehkä muidenkin tarpeiksi.
Skumppaa ja hyvännäköisen neidin skumppa+ tyrmäystipat.
Tällä hetkellä Tapio pullo pöydässä ja Sorbus odottaa jahka kaveritkin tulee..säälin naapureita :D :D
Lasissa pommacia ja pommacissa ui tuoreita mansikoita, nam! :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:48"]Skumppaa ja hyvännäköisen neidin skumppa+ tyrmäystipat.
[/quote]
Huono joke, anteeksi :$
Jatkakaa juhlintaa :D
La Fortuna. Reilun kaupan luomupunkku.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:55"]
No sitä simaa. Ite tein.
[/quote]
Pojot sulle, tuliko hyvää? Hyvää vappua kaikille! :)
Se pommacin litkijä
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:52"]
Lasissa pommacia ja pommacissa ui tuoreita mansikoita, nam! :)
[/quote]tämähän kuulosti aika hyvältä
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:51"]
Tällä hetkellä Tapio pullo pöydässä ja Sorbus odottaa jahka kaveritkin tulee..säälin naapureita :D :D
[/quote]
Sorbusta ei ole muutamaan vuoteen saanut Alkosta. Eli ei totta, ellet tosiaan ole säilynyt vuosikausia pulloja kaapissa.
Kannattaa laittaa tuttipulloonkin vähän vahvempaa illaksi niin ei muksu koko ajan heräile häiritsemään. Ei liikaa että itsellekin jää tarpeeksi.
sugarfree battery, et sais energiaa lähtee sohvan pohjalta salille. väsyttääää..
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:51"]
[/quote]
Sorbusta ei ole muutamaan vuoteen saanut Alkosta. Eli ei totta, ellet tosiaan ole säilynyt vuosikausia pulloja kaapissa.
[/quote]
Saatu kaverilta, kun olin mukana talkootöissä. Jostakin syystä ei ollut maistunut. I wonder why..
Tänään lupasin, että tänne saatte tulla JOS juotte tuon pullon tyhjäksi :D
Kylmää vettä, hyvää :)