Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teitkö itse perunasalaatin? Jos teit, mitä siihen laitoit?

Vierailija
30.04.2015 |

Minä tein juuri eilen keitetyistä siikleistä (olikohan noita joku viitisen kappaletta, aika isoja) perunasalaattia niin, että pienin ne kuorineen ja sekoitin sekaan ruohosipulia. Kaupasta en kevätsipulia tällä kertaa saanut :( Kuitenkin, mukaan vielä iso purkki smetanaa ja vähäsen majoneesia ja pelkästään suolalla maustoin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse. Laitoin perunaa, omenaa, kurkkua, suolakurkkua ja ruohosipulia. Kastikkeen tein kermaviilistä johon lisäsin sinappia ja suolaa.

Vierailija
22/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kuten aina. Tänään tällaista: keitettyjä perunoita, Granny smith omenaa, kurkkua, suolakurkkua ja kevätsipulia. Kastike ukkojuggea ja majoneesia puoliksi (sinappia tähän). Mausteeksi suolaa ja pippuria.

Lauantaina teen vieraille "espanjalaista" perunasalaattia: perunoita, marinoitua punasipulia, isoja kapriksia, aurinkokuivattua tomaattia (joskus lisäksi vihreitä papuja). Valkosipulinen öljykastike. Sekaan vielä serranokinkkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole perunasalaatti, mutta tuhannen kertaa parempi:

Keitettyä porkkanaa, halkaistuja hillosipuleita, keitettyä perunaa, keitettyjä kananmunia palasina, amerikansalaattia, pakasteherneitä ja silputtua kevätsipulia.

Kastikkeeksi löysäksi vatkattua kermaa, majoneesia, mustaapippuria, pikku sipasu chiliä, suolaa, sokeria ja hieman etikkaa (mielellään japanilaista riisiviinietikkaa)

Nam nam.

Vierailija
24/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän