Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylyimpiä tapoja jättää puoliso - kertokaa?

Vierailija
30.04.2015 |

Nainen petti ja sain tietää kaverilta. En tule antamaan anteeksi joten kertokaa kuinka hoitaa tilanne?

Tekstarilla? Asumme yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden käsiin ei kannata suhteita jättää. Yksi karu tapa tulla jätetyksi on se kun kumppanisi on kaveripiirissään se ainoa seurusteleva, ja kaverinsa kateellisina yllyttävät eroamaan ("ajattele miten kivaa olisi jos kaikki oltaisiin sinkkuja!").

Vierailija
2/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni jätti teini-iässä tyttöystävänsä kutsumalla tämän kotiinsa ja soittamalla tälle repeatilla Led Zeppelinin Babe I'm gonna leave yout:ta niin kauan, että tyttö tajusi. Siinä on ainakin tyly tapa.

Kannattaa selvittää asia kuitenkin perinpohjaisesti ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli kotiin töistä ja kämppä oli puoliksi tyhjä. Mies oli muuttanut tavaroineen. Ei viestiä, ei mitään. Aika paha.

Vierailija
4/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyintä mitä mulle on tehty oli se, kun mies vaan lakkasi huomioimasta mun yhteydenottoja. Ei vastannut puhelimeen eikä viesteihin, lopulta huolestuneena menin hänen ovelleen niin ei sitäkään suostunut avaamaan.

Vierailija
5/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"meidän suhde päättyy seuraavaan vuokranmaksuun". Siinä se.

Vierailija
6/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni tuli jätetyksi niin, että puhelinvastaajaan oli jätetty viesti: "Me ei rakasteta sua enää. Me ei tulla takaisin." Seuraavaksi tuli haaste oikeuteen. Haasteessa haettiin yhteistä asuntoa vaimon ja lapsen käyttöön, lapsen yksinhuoltajuutta äidille ja isälle  tapaamisoikeutta kaksi tuntia kuussa. Vaimo oli kadonnut maan alle. Veljeni tapasi hänet seuraavan kerran oikeudessa.

Vierailija
7/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista nyt ensin, ettei kaveri vain luule tai väärinkäsitys tai oikeesti ei olekaan tapahtunut mitään. Noloa jättää jos onkin itse väärässä joten oke ensin 100% varma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi