Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no, voinkohan mä olla raskaana?

Vierailija
19.09.2006 |

esikoiseni on 1v5kk ikäinen, olen imettänyt häntä aika pitkään, vieläkin jonkin verran (aika vähän). mulla on synnytyksen jälkeen ollu kahdet oikeet menkat (joilla väliä 75 vrk) ja nyt viimeksi vaan ihan pientä tuhruvuotoa (väliä tätä edellisiin menkkoihin n. kuukausi).

olen juuri hankkinut e-pillerireseptin ja meinasin ruveta syömään menkkojen alkaessa, mutta kun ei ne oikein alkaneetkaan niin en aloittanut. tuli hiukan semmoinen hämärä olo, ja ajattelin että parasta kun lykkään vielä pillerihommaa.

olllaan oltu miehen kanssa yhdynnässä ilman ehkäisyä, koska ollaan taukkeja. myös koska mulla on täysin krooninen vauvakuume ja koska mies ei ilmeisesti kauheasti pelkää uutta raskautta (päättelen siitä ettei ole ottanut ehkäisyä hoitaakseen).

sitä vaan että mitäs tää tämmöinen tuhruttelu oikein meinaa? lisäksi on turvotusta aika lailla (ei laskenut " menkkojen" myötä niinkuin luulin) ja finnejä pukkaa (pukkaa kyllä muutenkin).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon testaillut aika tavalla vääriä hälytyksiä enkä nyt viitsi ennen kuin on ihan oikeita merkkejä raskaudesta, jos on. elelen näet sikäli siivoa elämää ettei mahdolliselle raskaudelle ole mitään haittaa mun elintavoista. siksikään ei olisi kiirettä testata.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla