Mitäs muut yksinäiset aikoo tehdä vappuna?
Itse ajattelin lukea ja tehdä ahkerasti opiskelujuttuja ja ehkä leipoa jotain.
Kommentit (14)
Ryyppään tajun kankaalle. Ei näitä päiviä kestä
Päiväksi töihin jonka jälkeen oikeen pitkälle lenkille ja sitten teen hyvää ruokaa ja tuijotan sopranosta dvd:ltä.voi kuulostaa aika köyhältä mutta mä kuulkaa oikeen odotan tota iltaa.
Miksi aina juhlapäivinä pitäis "tehdä" jotain... Paljon parempi kun ei tosta ota stressiä ja on niinkuin muinakin päivinä. Kävin lenkillä ja kohta lähden vähän shoppaileen, ilta Netfilixiä. Normaali vapaapäivä :)
Kotona ja ahmin ruokaa niin että päässä pimenee.
Menen yöksi töihin, paikkailemaan juhlijoita. Olen ensihoitaja.
Vanhemmilla grillailen pihviä ja maissia tänä iltana ja viikon kohokohta oli eilinen Lidlin reissu. Siellä on yksinäisen kiva tutkia tavaroita ihan rauhassa. Tarttui mukaan Taitettava picnic pöytä ja tuolit. Siinä me sitten istutaan äidin ja isän kanssa kolmestaan ja vietetään vappu mukavasti. Ei tarvii olla kännissä.
Tappaa aikaa, vaikka näillä suomenkielisillä palstoilla punkkulasi toisessa kourassa. Munkkeja ei jaksa paistaa, pitää naapurin ruikulimuna-Pertiltä käydä kysäsemässä oisko sillä. T: epätoivoinen mamma
No onneksi tää on vain yksi päivä. Tsemppiä kaikille yksinäisille!
Mä aion nauttia siitä, että saa vain olla. Oon taas niska limassa tehnyt duunia ja nyt pitkästä aikaa alkoi vapaat.
Tänään ajattelin avata valkkaripullon ja kiskaista iloiset kalsarihiprakat kotona, ehkä katsoa leffan tai "kiusata" palstalla kirjoitusvirheilläni (hyväö vappya!!1!) joita tuo viini aiheuttaa. Aion myös herkutella, kuten usein kun vapaat alkaa. Nyt olen taas elänyt puolivalmiilla "syön jotain että pysyn hengissä" -ruoilla, tänään maistuu lohileivät ja juustokakku. Huomenna nukun pitkään, käyn lenkillä ja saunassa.
Lapsen (5v) kanssa kaksin. Ollaan perinteisesti käyty lakituksessa iltakuudelta, mutta enpä tiedä, ei yhtään innosta mennä sinne ryysikseen. Ollaan varmaan vaan kotona sitten, ellei mennä mummolassa käymään.. Inhottaa tällaiset juhlat, kun ollaan aina kahdestaan. Pitäisi muka olla jotain spesiaalia ja kivaa, mutta ei se kahdestaan siltä tunnu, ihan samanlaista kuin aina. :/
Yksin kotonahan se vappukin menee, niin kuin kaikki muutkin päivät.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen (5v) kanssa kaksin. Ollaan perinteisesti käyty lakituksessa iltakuudelta, mutta enpä tiedä, ei yhtään innosta mennä sinne ryysikseen. Ollaan varmaan vaan kotona sitten, ellei mennä mummolassa käymään.. Inhottaa tällaiset juhlat, kun ollaan aina kahdestaan. Pitäisi muka olla jotain spesiaalia ja kivaa, mutta ei se kahdestaan siltä tunnu, ihan samanlaista kuin aina. :/
Järkkäätte kivat vappujuhlat kotona, joko kutsuttujen (lapsi)vieraiden kera tai kahdestaan. Muksukin varmasti tykkää jos saa askarrella esim. Tigerin tilpehööreistä koristeita, vaikkapa jonkun kevätteeman mukaan. Koristelette asunnon serpentiinillä ja värikkäillä ilmapalloilla jne. Leivot tai ostat herkkuja, simaa ja tietenkin munkkeja. Jos kaksistaan juhliminen ei innosta niin facebookin kautta löytää ihan varmasti saman ikäluokan lapsia, joita ei ikinä kutsuta mihinkään kaverisynttäreille tms. Tekisitte paitsi itsenne myös muut iloisiksi =)
Töissä...
Lonely rider