Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: paljonko SINÄ katsot päivässä telkkaria?

Vierailija
19.09.2006 |

Minä katson 0-2 tuntia. Kotona ollessani luku oli lähempänä tuota kahta, mutta nyt työpäivien jälkeen ei tule katsottua monesti ollenkaan. En seuraa mitään sarjaa tällä hetkellä, leffoja ja dokkareita katson silloin tällöin. Keväällä alkaa Suomen ja Amerikan Idolsit, sitten pitää varmaan katsoa vähän enemmän... ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kulloinkin seurannassa olevan sarjan ja uutiset. En muuta. Niinä päivinä, kun telkkarista ei tule seurattavaa sarjaa en avaa koko laitetta.

Vierailija
2/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=black] [b] oa enemmän tätä tietokoneen näyttöruutua. Telkkarista katson salkkarit ja animal planetilta joitain dokkareita. Meillä on kyllä koko päivän telkkari päällä, mutta ei sitä kukaan katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffailen netissä ja teen lounasta. Enkku sen verran hyvä, että kuunteleminenkin riittää ja hyvät kohdat ja aina välillä pitää katsoa jotain. Mutta näinkin pysyy ohjelmassa mukana, vaikkei koko ajan ´katsois ruutuun´.

Joka päivä pitää kyllä monta ohjelmaa nauhottaa, kun ollaan menossa silloin tai perheen kesken esim leikkimässä, eikä viitsi katsoa silloin jotain ohjelmaa, vaan nauhotan sen ja katson/kuuntelen kun on aikaa kuten nyt.

Tykkään kyllä monesta ohjelmasta, joita aktiivisesti seuraan, en tosin samaan aikaan kun tulee telkusta ulos. Mutta kuitenkin katson. Olen myös innokas käymään leffateatterissa ja kotonakin tulee pistettyy aika usein joku dvd. Aikamoinen sohvaperuna jonkun mielestä olen, mutta kuten jo totesin mun ei koko ajan tarvii tuijottaa ruutuun, vaan pystyn tekemään samaan aikaan muutakin, joten sinällään se ei haittaa vaiks paljon tv-ohjelmia katson.

Vierailija
4/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso telkkaria joka päivä, ja aika usein katson vaan aamu-uutiset. Sitten taas joskus on päiviä, jolloin telkkari tuntuu olevan koko ajan auki, ja sieltä tulee mielenkiintoista dokumenttia toisensa perään, jotain vanhoja sarjoja, hauskaa roskaa... ja jos olen sillä päällä niin ihan hyvin varmaan saatan viisikin tuntia tuijottaa yhden päivän aikana.

Vierailija
5/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään uutiset, en osaa seurata niitä muualta kuin telkkarista (kuuntelen radiota ja luen netistä, mutta silti haluan nähdä telkkaristakin).

Minäkin nauhoittelen aika paljon ohjelmia, joita voi katsoa silloin kun ei tule mitään mielenkiintoista.

Vierailija
6/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sarjoja joita seuraan, tallennan myös paljon sajoja ja leffoja joita katson kun on aikaa.

Vierailija
7/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin 2 tuntia.

Vierailija
8/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna tulee katsottua ehkä enemmän, leffoja jne. Viikolla jää oikeastaan tuohon 1-1,5h/pvä katselu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme