en totellut sisäistä ääntä
Saa nähdä mitä seuraamuksia sillä vielä on..
Olis pitäny uskoa! Olin menossa yksit.lääkärille ja heti kun näin sen, tuli tunne "ei".
Myöhemmin kävi ilmi että se on aika iäkäs (en arvannut etukäteen, Terhikistä näin sitten iän).
Ja monta juttua jotka olivat puutteita esim.
sen kirjoittamassa lsusunnossa.
Kannattaa todellakin uskoa vaistoa!
Kommentit (2)
Ihan totta! Mulla ois monta tapausta esimerkkinä mut kerron yhden: olin nuorena kahtena kesänä kesätöissä unelmien työpaikassa ja kun kolmas kesä lähestyi paikan pomo soitti (talvella) ja kysyi että olenhan taas tulossa. Siihen asti olin tottakai ollut innolla menossa jälleen mutta puhelimessa tuli jännä sisäinen olo et "ei, ei pidä mennä". Olin yllättynyt mutta tunne oli niin vakuuttava että kieltäydyin. Hän yllättyi ja ihmetteli, etenkin kun en osannut sanoa mitään syytä kieltäytymiselleni. Muutaman päivän surin kieltäytymistäni mutta sitten sain tiedon että tämä ihana ihminen oli yllättäen menehtynyt hiihtäessään sydänkohtaukseen.
Siellä työpaikassa oli tuttuja tyttöjä jotka edelleen menivät sinne kesäksi ja he kertoivat että paikka ei ole enää lainkaan sama kuin ennen. uusi pomo oli kylmä ja kova ja koko paikan henki muuttunut.
Tältä säästyin kun uskoin vaistoani, sain sieltä paikasta vain mukavia muistoja.
Niin kannattaa.