Uskooko joku vielä että korona saadaan pysäytettyä?
Niin? Uskooko joku että tän saisi vielä pysäytettyä, vai ootellaanko vaan milloin itse saa sairastaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se joskus loppuu
Mutta pitäisikö tässä nyt antaa vaan mennä ja katsoa että mitä tapahtuu?
Minä olen ainakin jo todella turhautunut ja ahdistunut ja väsynyt tähän koronaan. Odotan innolla sitä päivää ku tämä kaikki on ohi. Ikävöin kovasti niitä aikoja ennen koronaa. Uskalsi tavata ihmisiä, käydä monissa eri paikoissa ei tarvinnut pelätä saanko vierustoverilta tai tuntemattomalta tyypiltä viruksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se joskus loppuu
Mutta pitäisikö tässä nyt antaa vaan mennä ja katsoa että mitä tapahtuu?
Eikö meno ole jo pitkälti sitä?
Mun veikkaus on, että korona kestää n. 10 vuotta kunnes elämä normalisoituu, ellei sitten talous ole heittänyt kaikki sekaisin.
Ei se koskaan pysähdy kuten ei muutkaan virukset. Yksi influenssakanta onnistuttiin hukkaamaan näiden koronaeristysten avulla ihan vahingossa.
Mutta rokote on ja sairastaminenkin antaa henkiin jääville immuniteetin hetkeksi, vaikka toki myös monelle ongelmia keskushermostoon ja keuhkoihin.
EIKÄ MIKÄÄN ASIANTUNTIJATAHO OLE MUUTA VÄITTÄNYT. Huuhaasakki väittää omiaan. Mullakin pitäis jo pitkä häntä olla rokotteesta, vaan kun ei ole. Pettymys sinänsä, häntää olen aina toivonut. Pikkuista vipattavaa poronsaparoa.
Milloin flunssavirukset on kadonneet maapallolta?
En ole uskonut enää aikoihin. Korona sairastettu jo kohta vuosi sitten, tulkoot vaikka toinenkin, ihan sama kunhan tämä sekoilu loppuisi.
Korona ei koskaan häviä mutta koska sen olemassa olo otetaan niinkuin esim influenssan tai jonkun muun viruksen? Koska tämä kauhea hössötys ja pelottelu loppuu?
Jää kiertämään ihan niinkuin flunssa virukset. Toivottavasti kukaan ei kuvittele että katoaa maapallolta kun tarpeeksi kauan välttelee elämää.
Eiks joku vois aloittaa 3. maailmansodan, niin saatais kaikki muuta ajateltavaa ja tekemistä?
Putte on vissiin samoilla linjoilla, että riittää jo koronahöpötys, äksöniä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pitäisi tehdä.
Sinnittelet. Otat rokotukset, peset käsiäs, vältät ihmislaumoja ja elät elämääsi. Jos uutiset stressaavat, et vahtaa niitä vaan pidät taukoa. Teet asioita jotka tuottavat mielihyvää.
Heität menemään harhaluulon, että elämää voisi täysin hallita ja siedät epävarmuutta, joka elämään liittyy.
Pandemiat ovat historiassa kestäneet 2-4 vuotta. Sen aikaa jaksaa vaikka aidanseipäänä jos on pakko.
Kuule kaksi kertaa sen saaneena voin sanoa että ei ole kummoinen tauti tavallisella ihmisellä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Korona ei koskaan häviä mutta koska sen olemassa olo otetaan niinkuin esim influenssan tai jonkun muun viruksen? Koska tämä kauhea hössötys ja pelottelu loppuu?
Sitten kun sairaalat ei ole tukossa koronapotilaista. Se tapahtuu, kun joko kaikki on rokotettu tai kun rokottamattomat ovat taudin sairastaneet. Yleensä nämä on kestäneet 2-4, jopa 5 vuotta.
En usko että saadaan pysäytettyä enää. Kaikki ankarimmatkin rajoitustoimet tuntuvat olevan vain härän ..ska valtameressä. Ei mitään mahdollisuuksia saada kuriin enää
Vierailija kirjoitti:
Kuule kaksi kertaa sen saaneena voin sanoa että ei ole kummoinen tauti tavallisella ihmisellä.
N39
On tavallista myös sairastua ikävästi. Sepä tässä onkin, kun syytä vaikeaan versioon ei tunneta. Voi olla geneettinen alttius tms.
Eikä Long Covid houkuta. En ainakaan minä halua yhtään luopua hengityskapasiteetistani saati älystä.
Toi Ruotsi vetää vähän mietteliääksi. Ei toimi laumasuoja. Kiina, josta kaikki lähti, tukahduttaa määrätietoisesti. Onko se kuitenkin ainoa tie loppujen lopuksi?
Vierailija kirjoitti:
N39
Kuulostat ammattikoulusta valmistuneelta, kuule sinä räväkkätukkainen Leelia.
Haluan uskoa. Mutta en oikeasti usko. Tuntuu että tästä ei ikinä tule loppua.