Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on sinun miehesi?

Vierailija
29.04.2015 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:01"]

?

[/quote]

Minun mielestä kaikki seurustelevat voitte haistaa pitkän paskan.. :DDD

Vierailija
42/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:23"]

Mua 20cm lyhyempi :( ite oon 185cm. Pieni munainen ja käsittämättömän tyhmä. Läski ja väkivaltainen.

[/quote]

leena? tieisn että kirjottelet tänne päivätpitkät

nyt heit kotia sieltä kirjastostata! kannettavaa et saa nyt käytää viikkoo ainakaa.
[/quote] TAUNOLLA ON PIENI MUNA MUTTA ISO HAUHIS!! VANKILASSA MÄ PUNNERSIN 100 KERTAA PÄIVÄSSÄ(PASKAA)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paras. Komea, mielettömän fiksu, ahkera, rakastava, tosi hyvä isä, huomaavainen, hauska, luotettava... Ja niin uskomattoman rakas.

Vierailija
44/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:12"]Ihan käsittämätön idiootti ja pieni munakin vielä.

...Nojaa, yleensä eri ääni kellossa, mutta tällä hetkellä mukava mökötys keskiviikkoillan ratoksi. :D
[/quote]

Tämä!

Vierailija
45/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, ystävällinen, ajattelevainen, huumorintajuinen, mököttävä, hiljainen, introvertti. Saa minut leppymään ja ainoa ihminen maailmassa, joka saa minut nauramaan. Ihana!

Vierailija
46/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja sievä kiharapää. Pussaa ja halaa. Aina hellyydenkipeä (paitsi intohimoaan urheilua seuratessa). Hirmu fiksu, muttei aina kovin käytännönläheinen. Huomioi, kehuu ja kiittää; tunnen olevani aidosti rakastettu ja tärkeä. Maailman rakkain ihminen on ollut jo monta vuotta, tekee minusta kokonaisen. <3

Vierailija
47/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta haiseva, isomahainen, kouluttamaton, valehteleva, huonosti pukeutuva juntti.

Vierailija
48/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas.

Vierailija
49/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, pitkä, treenattu, introvertti, älykäs, sarkastinen, urheilullinen, vähän vakava usein, näyttää kovalta mutta löytyy myös herkkyyttä.

Vierailija
50/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän komea,itsestään huolehtiva ja tyylikäs.
Esimiesasemassa,arvostettu ja tykätty työelämässä.
Täysin raitis.
Hyvä isä,rakastava ja hellyyttä osoittava lapsille ja tytärpuolelleen.
Hoitaa pääsääntöisesti kaikki kotityöt,pitää kodin aina siistinä ja huolehtii arkena ruuanlaiton,minä sitten ne ns.paremmat diningit.
Hemmottelee minua paljon,huomioi.
Emme riitele kuin todella harvoin,ei sano ikinä pahasti eikä loukkaa.
Ystävällinen ja kaikkien kaveri :)

Vierailija
51/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreäsilmäinen, kiharapäinen, ammattitaiteilija, himourheilija, huomaavainen, kohtelias, sosiaalinen, rakastava, luova, tiedostava, fiksu, kaikille ystävällinen, hyvä lasten kanssa, eläinrakas, hyväkroppainen, mustahuumorinen, ekstrovertti, sympaattinen, seikkaileva, työorientoitunut, hellivä, seksikäs ja hyvä seksissä

ja paljon kaikkea muuta<3