Minkälainen on sinun miehesi?
Kommentit (51)
Seksikäs, komea, haluttava, huumorintajuinen, siisti, fiksu asioissa mitkä häntä kiinnostaa, temperamenttinen, aika haluton seksuaalisesti (ainakin verrattuna moneen muuhun ja ainakin minuun..voisin paneskella päivittäin ja useasti).
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:17"]Rakas(tava), komea, seksikäs, mustasukkainen, tummahiuksinen, päivettyneen näköinen, laiha, suloinen, ylähampaaton, pitkä, ihana, huonoryhtinen, kultainen, lapsellinen, isosilmäinen, tatuoitu, hyvä isä, kouluttamaton, työtön, läheinen, rakastettava, hieman alistava, huomionkipeä, kaipaa hoivaamista, vähän väkivaltainen, paljon hellyyttä antava, vähän seksiä miettivä, metallimiehen näköinen paitsi että lyhyt tukka, myös rapparin näköinen..
[/quote]ylähampaaton?
Kollarit jalassa viihtyvä perustyyppi:) Osallistuu kodin huolehtimiseen ja lasten kasvatukseen sekä heidän perustarpeiden tyydyttämiseen. Huolehtii työnsä ja on vastuullinen talouden pidossa. Luonteeltaan hieman uusia asioita vierastava, mutta lähtee porukan mukaan. On meistä se, joka jaksaa huononakin hetkenä todeta, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolen ja että parempi päivä koittaa taas huomenna. Tarvitsee omaa tilaa yksin olemiseen ja seuraa mielestäni liikaa urheilua (siis lähes lajia kuin lajia). Ulkoisesti mukiinmenevän näköinen, jopa komeaksi voisi sanoa. Kulkee omissa harrastuksissaan, mutta viettää myös sekä minun että perheensä kanssa yhteistä aikaa useampana päivänä viikossa. Antaa myös minulle mahdollisuuden omaan aikaan ja omiin harrastuksiin. Tukee minua työssäni osallistumalla perheen arkeen (meillä molemmilla vastuullinen työ).
Mua 20cm lyhyempi :( ite oon 185cm. Pieni munainen ja käsittämättömän tyhmä. Läski ja väkivaltainen.
Ystävällinen, auttavainen, tekee paljon kotitöitä vaikka tuo myös leivän taloon, ok-näköinen, hyvä suuseksissä, yhdyntäkestävyys voisi olla pidempi, kännissä rasittava mutta onneksi ei juo usein. Rauhallinen, tekee hyvää ruokaa, kuskaa lapset harrastuksiin, välillä sulkeutuu itseensä, tuo mulle kukkia... Siinä nyt jotain.
Huumorintajuinen, hassutteleva. Pussaa ja hellii, kommunikointia vielä vähän harjoitellaan ;) rakas on, ollut jo monta vuotta<3
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:23"]Mua 20cm lyhyempi :( ite oon 185cm. Pieni munainen ja käsittämättömän tyhmä. Läski ja väkivaltainen.
[/quote]Miksi pysyt sen kanssa?
Täydellinen, ihana, hassu, hölmö, pölkkypää, komea, seksikäs, huomaavainen, rauhallinen, tarkka, viisas, käytännöllinen, hyväkroppainen, hellä, ujohko
Täydellinen <3 Hyväkroppainen, komea, urheilullinen, rikas, hyvä ammatti (johtotehtävissä), älykäs, muut huomioon ottava, avulias, maltillinen, nokkela, hellä, seksikäs, huumorintajuinen, sopivan seikkailunhaluinen. Pituus 192cm. Ikää 33 vuotta. Itse olen 32, ja meillä on 4-vuotias tytär.
Mun pituinen, paljon mua nuorempi. Fiksu, rauhallinen, musikaalinen, melko hiljainen, hellä, rakastava, mustan huumorin ystävä, innokas kokkaaja, joskus liian arka ja vieraita tilanteita välttelevä ja ujosteleva. Kykenemätön riitelemään tai korottamaan ääntään. Minulle täydellinen.
Löysäperseinen panopuu.
-Pekka Haavisto
Hyvä isä, hyvä kokki, tekee osansa kotitöistä, oli koti-isänä, pystyy muuttumaan ihmisenä, voimakas tahtoinen, jämäkkä, herkkä, osaava ´miesten töissä´.. sitten se rupesi kaiken tämän päälle urheilemaan, lopetti alkoholin käytön, laihtui 15 kiloa, teki perheen eteen tosi paljon asioita ja yritti olla hyvä kaikille.. Ei tommosta vässykkää jaksanu katsoa, oli koko ajan lapsen kanssa.. huusin ja vittuilin sille vuoden niin älys lähteä menemään... Olen myös onnistunut eristämään ton super miehen mun lapsen elämästä aika hyvin.
Hmm. Ulkonäkö; noin 182cm, roteva (ei lihava, vaan roteva - mutta ei myöskään sellainen älllöttävä lihaskimppu jolla suonet pullottaa), vaalea ja sinisilmäinen. Paras näkemäni takamus ;) Luonteeltaan kiltti joskin jääräpää, todella hassu ja huumorintajuinen, hyvästä ruuasta nauttiva, hellä.. Joskus turhautuu nopeasti tekemiseen, muttei koskaan hermostu tai raivoa tms.. Innostuu "poikien jutuista" kuin pikkupoika vaikka ikää jo 31v, ensimmäinen poika syntymässä pian meille (ennestään jo tyttö). Arvostaa luonnollisuutta, rehellisyyttä ja avoimuutta (joskaan ei aina itse osaa olla avoin kaikesta). Tekee kotitöitä jos on vapaapäiviä ja itse olen koulussa, muutoin tehdään kimpassa(mies yleensä töissä 3x viikko). Tuo kerran tai pari vuodessa kukkia, ei äitienpäivänä tai muina juhlina vaan muuten vaan. Rakastava isä mutta myös jämerä. Mitähän muuta.. Käy kavereiden kanssa viihteellä paristi vuodessa ja paristi vuodessa päästän yhdessä ottamaan muutamat (ei tietenkään nyt ollessani raskaana :D ), käyttäytyy aina kovassakin kännissä eikä oo sellanen räkänokkapetturi riidanhaastaja. :D Hirveen suosittu kavereidenkin keskuudessa, tosi symppis tyyppi. Sellanen tyyppi joka tekee mut ja lapset onnelliseksi :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:23"]
Mua 20cm lyhyempi :( ite oon 185cm. Pieni munainen ja käsittämättömän tyhmä. Läski ja väkivaltainen.
[/quote]
leena? tieisn että kirjottelet tänne päivätpitkät
nyt heit kotia sieltä kirjastostata! kannettavaa et saa nyt käytää viikkoo ainakaa.
Suloinen, pörrötukkainen, yleensä on päällä paita nukkainen, yllytyshullu ja sopivasti villi, silti sisimmältään nörtti, söötti kun mikä, kun päässään on rillit, hyväpeppuinen ja itsepäinen, sydämensä on kultaa, ei ole koskaan katse jäinen, öisin se kuorsaa, mutta aamulla kahvit keittää, osaa olla niin ihana, että mun sydän volttia heittää, omalaatuinen, hauska, ja seksikäskin vielä, ihan omana itsenään kaikkein paras, ja mulle niin saakelin rakas :)
Ylipainoinen, ihana, kaunissilmäinen, hullutteleva, hellä, rakastava, hyvä suuseksissä, kätevä käsistään, hyvä isä, kaipaa paljon omaa tilaa, pedanttinen, rauhallinen, huono kuuntelija, vähän juntti, hyvin ymmärtäväinen ja rakas.
Pitkä, hoikka, tummahiuksinen, ulkomaalainen, hyvätuloinen, tekee mielellään ruokaa ja hoitaa kotia myös, hellä, oikeudenmukainen, luotettava, kohtelias, hyväkäytöksinen, hauska, vaativa (odottaa että muut ottavat hänet myös huomioon, käyttäytyvät yleisesti kohteliaasti ja kauniisti) , huomioon ottava, luovissa jutuissa hyvin lahjakas, välillä stressaantuva ja silloin melko kylmä. Ei käytä alkoholia kuin harvoin, enkä ole koskaan nähnyt häntä kunnolla humalassa. Olen kiitollinen hänestä ja yhteisestä elämästämme <3
Todella hauska, sana hallussa, mahtava huumorintaju. Söpö ja komea, fiksu ja ahkera. Niin ihana, tekee niin paljon mun hyväksi.