Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako hankkia jumppapallo vatsalihastreeniä varten?

Vierailija
29.04.2015 |

Mietin, että kannattaisiko hankkia jumppapallo, jotta voisi tehdä vatsalihastreeniä. Mutta toisaalta en halua mitään palloa kotiini, jos lattialla tehtävät liikkeet ovat parempia. Enkä nyt tarkoita perinteisiä ylösnousuliikkeitä polvet koukussa vaan esimerkiksi jalkojen nostamista suorana maasta ja muita vastaavia. Kysymykseni siis käytännössä kuuluu, että onko jumppapallo turha hankinta tehokasta vatsalihastreeniä varten? Suht halpojahan nuo ovat, mutta toisaalta en haluaisi mitään "rumaa" palloa viemään tilaa pienestä kämpästäni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo on ja käyn kuntosalilla.

Vierailija
2/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ab roller.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen pallon tosi käteväksi vatsan treenaamisessa kotona!

Vierailija
4/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestin kirjoittamiseen käytetyn ajan ku olisit käyttänyt vaikka niiden istumaannousujen tekoon, olisit saanut jo pikkuisen jotain aikaiseksi. Syy läskimahaasi johtuu tuosta, että suunnittelet enemmän kuin teet.

Vierailija
5/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallolla saa tosi paljon erilaista liikettä aikaan. Olen pari kertaa käynyt sellaisella pallojumpassa ja sieltä tuli paljon vinkkejä. Koko tunti tehtiin pallon kanssa ja tuli muuten hiki. Vatsoja juuri on kiva tehdä, samoin selkää. Minulla on pallo ja alkaa jo kulua puhki, pikapuolin hommaan uuden. 

Vierailija
6/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsapyörä on tosiaan ihan ykkönen, suosittelen.