Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v yökyläily

Vierailija
29.04.2015 |

Olen itse 15v ja mun vanhempani antaa mun olla poikaystäväni luona yötä. Olemme olleet yhden yön kahdestaan poikaystäväni luona, koska poikaystäväni äiti meni siskonsa luo kylään (asuu melkein toisella puolella suomea), joten poikaystäväni kysy saanko tulla silloin yöksi ja tämä kävi molempien vanhemmille. Poikaystävän äiti kysyi vaan että onhan varmasti ehkäisy asiat kunnossa, ja oma äitini sano että älkää tuhotko taloa :D

Joten kysymys kuuluu: Miten sinä suhtaudut oman teinisi yökyläilyyn? Oon nimittäin huomannut kaveripiirini vanhemmilla aika erilaisia mielipiteitä..:D Olisi kiva kuulla erilaisia mielipiteitä asiasta.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:13"]Saa yökyläillä, kunhan suhde on sen verran vakiintunut että seurustelukumppani on tuttu koko perheelle. 15 on ikäraja, nuoremmat meillä eivät yökyläile. [/quote] Niin no tuon ymmärtää :) koska harvoin jotkut 13 vuotiaat kovin tosissaan on..-Ap

[/quote]

Itse sain 13-vuotiaana yökyläillä, mutta silloisen poikaystävän (14v) porukoilla oli sääntönä, että ovi auki nukuttiin. Turha huoli, että oltais seksiä harrastettu, oltiin niin ujoja että punasteltiin jo käsi kädessä pitämisestä :D

Nuorten seurustelu (etenkin 2 saman ikäistä, ei esim. 13v ja 18v) on yleensä aivan erilaista kuin vanhempien teinien seurustelu. Ei seurustelu tai yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä. Itse olin 16 kun menetin neitsyyteni, vaikka siis aloin 12-vuotiaana seurustelemaan ensi kerran.

Vierailija
22/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:13"]Saa yökyläillä, kunhan suhde on sen verran vakiintunut että seurustelukumppani on tuttu koko perheelle. 15 on ikäraja, nuoremmat meillä eivät yökyläile. [/quote] Niin no tuon ymmärtää :) koska harvoin jotkut 13 vuotiaat kovin tosissaan on..-Ap

[/quote]

Itse sain 13-vuotiaana yökyläillä, mutta silloisen poikaystävän (14v) porukoilla oli sääntönä, että ovi auki nukuttiin. Turha huoli, että oltais seksiä harrastettu, oltiin niin ujoja että punasteltiin jo käsi kädessä pitämisestä :D

Nuorten seurustelu (etenkin 2 saman ikäistä, ei esim. 13v ja 18v) on yleensä aivan erilaista kuin vanhempien teinien seurustelu. Ei seurustelu tai yökyläily tarkoita automaattisesti seksiä. Itse olin 16 kun menetin neitsyyteni, vaikka siis aloin 12-vuotiaana seurustelemaan ensi kerran.
[/quote]

On totta että monet esim.14 vuotiaatkin vaan pysyy pusuttelussa (mikä on periaatteessa tosi hyvä), joten uskon että harva 13-14 vuotias samanikäisen kanssa seurusteleva harrastaisi seksiä. Itse aloin seurustelemaan vuosi sitten poikaystäväni kanssa ja pysyttiin tällä pusuttelu linjalla n.4 kk, mutta sen jälkeen ajateltiin että ollaan jo molemmat valmiita seksiin. Oltiin sillon jo täytetty 15v. Ei se seksi se parisuhteen pääasia ole :D -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sinä ja muut samanikäiset ootte niin suloisia ja hellyyttäviä :). Olette mielestänne isoja ja valmiita kaikkeen mutta oikeasti olette vielä lapsia.

[/quote] Niin no tuon ymmärtää :) koska harvoin jotkut 13 vuotiaat kovin tosissaan on..-Ap

[/quote]

Vierailija
24/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:31"]Voi kun sinä ja muut samanikäiset ootte niin suloisia ja hellyyttäviä :). Olette mielestänne isoja ja valmiita kaikkeen mutta oikeasti olette vielä lapsia.

[/quote] Niin no tuon ymmärtää :) koska harvoin jotkut 13 vuotiaat kovin tosissaan on..-Ap

[/quote]
[/quote

No en tiedä, lähden ensisyksynä opiskelemaan muusikoksi ammattikouluun, joten ei tämän ikäiset enää kovin lapsia ole, koska ollaan jo päätetty urasuunnitelmiakin. Ollaan alaikäisiä mutta ei me olla niin lapsellisia kun luulet :) Nuoret on eri asia kun lapset.

Vierailija
25/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Ei se tosissaan oleminen vaan ikä. Mielestäni alle 15-vuotiaan ei tarvitse yöpyä tyttö- tai poikaystävän vieressä. Toki jos lapseni alkaisi seurustella esim. 13-vuotiaana ja olisi vuotta myöhemmin vielä yhdessä saman tytön tai pojan kanssa, saattaisin hyvinkin joustaa vaikka 15-vuotispäivään olisi vielä useampikin kuukausi.

7

Vierailija
26/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas 16v on ehdoton ikäraja yökyläilyyn. Jos siis vastakkaista sukupuolta olevat yökyläilevät yhdessä.

Vierailija
27/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:39"]Meillä taas 16v on ehdoton ikäraja yökyläilyyn. Jos siis vastakkaista sukupuolta olevat yökyläilevät yhdessä.
[/quote]

Saako kysyä että miks juuri 16v? :d Onko siinä joku maaginen raja vai? Siis ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. -Ap

Vierailija
28/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Ei se tosissaan oleminen vaan ikä. Mielestäni alle 15-vuotiaan ei tarvitse yöpyä tyttö- tai poikaystävän vieressä. Toki jos lapseni alkaisi seurustella esim. 13-vuotiaana ja olisi vuotta myöhemmin vielä yhdessä saman tytön tai pojan kanssa, saattaisin hyvinkin joustaa vaikka 15-vuotispäivään olisi vielä useampikin kuukausi.

7
[/quote]

Mutta eikö se oli epäreilua jos esim. 13 vuotiaat ovat oikeasti rakastuneita (niin vahvasti kuin teininä voi olla) niin etkö anna heidän yökyläillä vain iän takia? Jos siis kyse olisi vain yökyläilystä (eli ne ei edes halua vielä tehdä mitään). Niin eikö ole tuossa suhteessa epäreilua perustella yökyläilyn kieltäminen iän takia? -Ap

Vierailija
29/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkkaria, kun 15 veet ovat tosissaan... Minkä suhteen, seksin suhteen? Vai sen suhteen, että tämä suhde kestää ...?

Vierailija
30/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minulla on 13-vuotias tytär. Ei vielä seurustele mutta en antaisi lupaa yökylään. Sen verran paljon rakastan häntä etten halua hänen ehdoin tahdoin joutuvan tilanteeseen että ehkäisy on pettänyt. Ja älkää tulko sanomaan että abortti on keksitty.

Vierailija
31/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:15"] [quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:13"]Saa yökyläillä, kunhan suhde on sen verran vakiintunut että seurustelukumppani on tuttu koko perheelle. 15 on ikäraja, nuoremmat meillä eivät yökyläile. [/quote] Niin no tuon ymmärtää :) koska harvoin jotkut 13 vuotiaat kovin tosissaan on..-Ap [/quote] Ei se tosissaan oleminen vaan ikä. Mielestäni alle 15-vuotiaan ei tarvitse yöpyä tyttö- tai poikaystävän vieressä. Toki jos lapseni alkaisi seurustella esim. 13-vuotiaana ja olisi vuotta myöhemmin vielä yhdessä saman tytön tai pojan kanssa, saattaisin hyvinkin joustaa vaikka 15-vuotispäivään olisi vielä useampikin kuukausi. 7 [/quote] Mutta eikö se oli epäreilua jos esim. 13 vuotiaat ovat oikeasti rakastuneita (niin vahvasti kuin teininä voi olla) niin etkö anna heidän yökyläillä vain iän takia? Jos siis kyse olisi vain yökyläilystä (eli ne ei edes halua vielä tehdä mitään). Niin eikö ole tuossa suhteessa epäreilua perustella yökyläilyn kieltäminen iän takia? -Ap

[/quote]

Elämä on joskus epäreilua. 13-vuotiaalla on muutenkin erilaiset säännöt ja rajat kuin 15-vuotiaalla tai vaikka 10-vuotiaalla.

7

Vierailija
32/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:47"]Sulkkaria, kun 15 veet ovat tosissaan... Minkä suhteen, seksin suhteen? Vai sen suhteen, että tämä suhde kestää ...?
[/quote]

Tosissaan siinä että suhde ei ole "kädestä pitely-suhde" vaan on oikeita tunteita toista kohtaan. En mä tätä oikeen osaa selittää :D mutta kyllä sen eron vaan tuntee ja huomaa. Ja ei se seksi sen vakavuuteen liity. Itse oon ainakin sen verran realistisen ajattelu tavan omaava, että en usko teinirakkauden kestämiseen :D Olen itse poikaystäväni kanssa tässä hetkessä onnellinen, ollaan molemmat tosissaan, mutta ei rakennella pilvilinnoja. -Ap

Vierailija
33/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sallinut 15-vuotiaan tytön yökyläilyä meille. Tytön äiti salli. Okei. Poikani majaili sitten tytön kotona, missä ei välitetty.

Toistan saamaani kasvatusmallia. Lisäksi asumme rivarissa suht ahtaasti (kaikki makkarit seinänaapureina). Haluan olla omassa kotonani rauhassa. Alasti yöllä jos kiinnostaa.

Poika muutti intin jälkeen omilleen ja katso. Nyt hän saa elää kuten haluaa. Aivan kuin minä aikoinani.

Mielestäni 15 v on liian nuori.

Vierailija
34/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:08"]

Jossain ne teinit panee kumminkin jos on pannakseen, ehkä parempi että toisen kotona.

[/quote]

Totta - mutta ei mun ja miehen viereisessä huoneessa. Eikä 15-vuotiaat!

Vierailija
35/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:50"]Tuota minulla on 13-vuotias tytär. Ei vielä seurustele mutta en antaisi lupaa yökylään. Sen verran paljon rakastan häntä etten halua hänen ehdoin tahdoin joutuvan tilanteeseen että ehkäisy on pettänyt. Ja älkää tulko sanomaan että abortti on keksitty.
[/quote]

Mutta ei yökyläily tarkoita seksiä :D Ei se meilläkään alussa ajankohtaista ollut. Haluttiin vaan olla lähekkäin ja herätä toisen vierestä aamulla :3 -Ap

Vierailija
36/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan miehen kanssa irstasta seksiä. Teinien naamat aamulla... priceless :D

Vierailija
37/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:54"]En sallinut 15-vuotiaan tytön yökyläilyä meille. Tytön äiti salli. Okei. Poikani majaili sitten tytön kotona, missä ei välitetty.

Toistan saamaani kasvatusmallia. Lisäksi asumme rivarissa suht ahtaasti (kaikki makkarit seinänaapureina). Haluan olla omassa kotonani rauhassa. Alasti yöllä jos kiinnostaa.

Poika muutti intin jälkeen omilleen ja katso. Nyt hän saa elää kuten haluaa. Aivan kuin minä aikoinani.

Mielestäni 15 v on liian nuori.
[/quote]

Tälläisiä ne mun kaverien vanhemmatkin on...kaverit on kirjaimellisesti itkeneet tätä asiaa mulle kun vanhemmat ei luota..-Ap

Vierailija
38/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:08"]

Jossain ne teinit panee kumminkin jos on pannakseen, ehkä parempi että toisen kotona.

[/quote]

Totta - mutta ei mun ja miehen viereisessä huoneessa. Eikä 15-vuotiaat!
[/quote]

Edelleenkään yökyläily ei tarkoita seksiä. -Ap

Vierailija
39/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:57"]Harrastetaan miehen kanssa irstasta seksiä. Teinien naamat aamulla... priceless :D
[/quote]

No hyi helvetti..itse ainakin vihaisin vanhempiani tuollaisen jälkeen.-Ap

Vierailija
40/55 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:15"] [quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:13"]Saa yökyläillä, kunhan suhde on sen verran vakiintunut että seurustelukumppani on tuttu koko perheelle. 15 on ikäraja, nuoremmat meillä eivät yökyläile. [/quote] Niin no tuon ymmärtää :) koska harvoin jotkut 13 vuotiaat kovin tosissaan on..-Ap [/quote] Ei se tosissaan oleminen vaan ikä. Mielestäni alle 15-vuotiaan ei tarvitse yöpyä tyttö- tai poikaystävän vieressä. Toki jos lapseni alkaisi seurustella esim. 13-vuotiaana ja olisi vuotta myöhemmin vielä yhdessä saman tytön tai pojan kanssa, saattaisin hyvinkin joustaa vaikka 15-vuotispäivään olisi vielä useampikin kuukausi. 7 [/quote] Mutta eikö se oli epäreilua jos esim. 13 vuotiaat ovat oikeasti rakastuneita (niin vahvasti kuin teininä voi olla) niin etkö anna heidän yökyläillä vain iän takia? Jos siis kyse olisi vain yökyläilystä (eli ne ei edes halua vielä tehdä mitään). Niin eikö ole tuossa suhteessa epäreilua perustella yökyläilyn kieltäminen iän takia? -Ap

[/quote]

Elämä on joskus epäreilua. 13-vuotiaalla on muutenkin erilaiset säännöt ja rajat kuin 15-vuotiaalla tai vaikka 10-vuotiaalla.

7
[/quote]

No ymmärrän tavallaan, mutta 13 vuotiaalla harvoin on seksi mielessä..tai no mistäs minä tiedän. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän