Kauanko olet kirjoitellut/ollut aktiivisena Vauvafoorumille?
Kommentit (30)
Vuodesta 2004 kun nykyinen 17- vuotias oli vauva😊 Eksyin johonkin huvittavaan ketjuun ja jäin koukkuun saman tien. Oli tässä toki pitkä välikin välissä etten juuri käynyt. Nyt taas enemmän.
Pari vuotta, jostain syystä tosi koukuttava vaikka täällä on pääosin aika huonoa läppää, satunnaisia poikkeuksia lukuun ottamatta.
Vuodesta 2001. Puolet mun elämästä on kulunu täällä…
Olin vakkari syksystä 98 vuoden... olikohan 2002 palstauudistukseen. Sen jälkeen kausittain täällä. Nyt roikkunut päivittäin taas jotain vuoden. Terveiset Virtasen suvulle
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 1998.
Oliko sulla nikkiä muinoin?
vuodesta 98 myös
Vierailija kirjoitti:
Olin vakkari syksystä 98 vuoden... olikohan 2002 palstauudistukseen. Sen jälkeen kausittain täällä. Nyt roikkunut päivittäin taas jotain vuoden. Terveiset Virtasen suvulle
Lisään vielä, että tenava oli 3 vee kun aloitin :)
Vuosia, mutten osaa paikantaa ajassa, montako. Joissakin pitkissä ikuisuusketjuissa kohtaan joskus samoin ajattelevien ihmisten tekstejä ja nyökyttelen, kunnes jossakin vaiheessa totean itse kirjoittaneeni sen tänne vuosia aiemmin. Joskus taas kerron tarinani kiinnostavaan ketjuun ja alan lukea ketjun alkupäätä todetakseni, että olen kirjoittanut täsmälleen saman tarinan sinne jo ammoisina aikoina...
Monta vuotta ennen tätä palstaa demitin. En muista minkä elämänmuutoksen yhteydessä sitten tapahtui jonkinlainen "aikuistuminen" ja siirryin ehkä jonkin tekemäni google-haun myötä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että tenava oli 3 vee kun aloitin :)
Ja nyt se on jo itsekin porsinut :)
Vuodesta 2014. Ei ihme että alkaa psyyke hajoilemaan... Tosin tämä ei ole mitään verrattuna y l i l a u t a a n