Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko olet kirjoitellut/ollut aktiivisena Vauvafoorumille?

Vierailija
07.01.2022 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2014. Ei ihme että alkaa psyyke hajoilemaan... Tosin tämä ei ole mitään verrattuna y l i l a u t a a n

Vierailija
22/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2004 kun nykyinen 17- vuotias oli vauva😊 Eksyin johonkin huvittavaan ketjuun ja jäin koukkuun saman tien. Oli tässä toki pitkä välikin välissä etten juuri käynyt. Nyt taas enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta, jostain syystä tosi koukuttava vaikka täällä on pääosin aika huonoa läppää, satunnaisia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Vierailija
24/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2001. Puolet mun elämästä on kulunu täällä…

Vierailija
25/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kuukauden.

Vierailija
26/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vakkari syksystä 98 vuoden... olikohan 2002 palstauudistukseen. Sen jälkeen kausittain täällä. Nyt roikkunut päivittäin taas jotain vuoden. Terveiset Virtasen suvulle

Vierailija
27/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta 1998.

Oliko sulla nikkiä muinoin?

vuodesta 98 myös 

Vierailija
28/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vakkari syksystä 98 vuoden... olikohan 2002 palstauudistukseen. Sen jälkeen kausittain täällä. Nyt roikkunut päivittäin taas jotain vuoden. Terveiset Virtasen suvulle

Lisään vielä, että tenava oli  3 vee kun aloitin :)  

Vierailija
29/30 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia, mutten osaa paikantaa ajassa, montako. Joissakin pitkissä ikuisuusketjuissa kohtaan joskus samoin ajattelevien ihmisten tekstejä ja nyökyttelen, kunnes jossakin vaiheessa totean itse kirjoittaneeni sen tänne vuosia aiemmin. Joskus taas kerron tarinani kiinnostavaan ketjuun ja alan lukea ketjun alkupäätä todetakseni, että olen kirjoittanut täsmälleen saman tarinan sinne jo ammoisina aikoina...

Monta vuotta ennen tätä palstaa demitin. En muista minkä elämänmuutoksen yhteydessä sitten tapahtui jonkinlainen "aikuistuminen" ja siirryin ehkä jonkin tekemäni google-haun myötä tänne.

Vierailija
30/30 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että tenava oli  3 vee kun aloitin :)  

Ja nyt se on jo itsekin porsinut :)