***kesäkuun kullanmurut tiistaina****
Kommentit (17)
Kyllä se plussa oli sitten vahvistunut! Ei vielä lähellekään niin tumma kuin kontrolli, mutta ihan selvä viiva. Ihanaa!
Muistan viime raskaudesta, että testasin jollain apteekista ostamallani testillä kuukautisten oltua pari päivää myöhässä, ja vielä silloinkin oli haalea viiva. Joten en ole huolissani tästä viivan haaleudesta vaikka erittäin herkällä Acon 10 olenkin testaillut. Kuukautisiahan odottelin vasta huomiseksi tai torstaiksi. Toivottavasti pysyykin pois.
Wintergirl, mulla ei kyllä ollut mitään kiinnittymiskipuja, joten niitähän ei välttämättä tulekaan.
Ruvetkaahan nyt muutkin testailemaan...
Laru 27/27-28
Ihanaa saada plussauutisia kesäkuisten pinoon! Toivotaan, että plussa-aalto vetäisee meidät kaikki mukaan o-puolelle!
Menkat tuli meni -tänään kp9/25-28 ja ovista odotellaan. Aloitin tikuttelun tänään ja haalea viiva ilmeistyi, ovista saa siis vielä odotella ainakin muutaman päivän. Viime kierrostahan sain ovisplussan kp12 ja jostain syystä tuo kierto oli harvinaisen lyhyt (tuon 25 päivää). Pariin otteeseen on jo miehen kanssa laitettu siimahäntiä matkaan ja samaa rataa jatketaan! :o)
Huomasin eilen vessakäynnin yhteydessä, että pyyhkiessä paperiin jäi vahvasti ovislimalta vaikuttavaa limaa..Siis sellaista erittäin venyvää, säikeistä..Mitenkäs ne limajutut menikään??Onko ovis odotettavissa nyt muutaman päivän sisään??Viime kierrossa en bongannut limoja missään vaiheessa kiertoa, sekin hieman ihmetytti..Olisiko ovis voinut jäädä väliin, vaikka ovistestiin tulikin plussa??Auttakaa viisaammat..!!
Kirjoitin jo yhden viestin uuden, mutta ei näy pinossa. Näkyykö muillakin, että viestejä pitäisi olla 7, mutta neljäs on viimeinen mikä näkyi eli Piipikän viesti.
Larulle: Ihanalta kuulostaa, kyllä tuo nyt hyvältä näyttää. En minäkään ole kertaakaan saanut edes yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva vaikka kolme lastakin on. Testaillut olen -2,0 ja +4 menkoista näissä raskauksissa...
Piipikkä:Enpä usko, että ovis olisi sulta väliin jäänyt, jos sen kerran tikutit ja tuo luteaalivaihekin kuulostaa ihan hyvän pituiselta sen 12 päivää.
No niin lisää ovisplussia ja tietysti niitä raskaustestiplussia!!!
Larulle vielä kerran onnittelut!! ja ihanaa raskausaikaa!!
Eilen kirjoittelin selkä/vatsasärystä. Oli aika voimakasta koko illan. Nyt ei tunnu taasen missään. Mutta tosiaan viime kierrossa oli samantapaista särkyä, joka joka toinen päivä oli kovaa ja joka toinen lievää, sitten päivä ennen menkkoja hävis ja tätipäivänä ei sitten tuntunut oikein missään, eli oli aika kivuttomat menkat.
Jotain hormonaalistahan tuo särky taitaa olla
Plussaonnea kovasti tähän pinoon! :))
-S- kp21/25-26 dpo8
Juups, tyttö pihalla leikkimässä, eikä mua oikein nappaa tuo tiskaus ;)
[b]Piipikkä[/b] - Ovistestithän testää onko tarvittava määrä sitä hormonia (minkä nimeä en nyt muista), kuitenkin sitä mitä pitää olla jotta ovulointi on mahdollista. Kuitenkaan tuo " plussa" ovistestissä ei koskaan takaa 100% että ovulaatio tapahtuu. > Plussa testissä kertoo että tarvittava määrä tätä hormonia on, jotta ovulointi on ylipäätään mahdollista.
Oliko niin että luteaalivaihe sulla oli 12 pv, se kyllä toisinaan voi myöskin olla hieman lyhyt.. En tiedä, mutta normaalista on 14pv. (tietenkin ottaen huomioon ihmisten yksilöllisyyden, se voi toki muutamalla päivällä heittää!) Jos luteaalivaihe jää lyhyeksi, munasolu ei ehkä ehdi kiinnittymään..
Nuo limat kyl kuulosti lupaavilta :) Eikä näistä kuitenkaan koskaan voi mennä sanomaan 100%.. Että pohdintoja vaan :)
Täällä meneillään kp 21/n.30 - Johan alkaa kutkuttamaan tämä odottelu :D
Jotakin tuon suuntaista muistelinkin, että se ovisplussa ei varmuudella tarkoita sitä, että ovulaatio tapahtuu..Ja joo, taisi luteraalivaihe jäädä normaalia lyhyemmäksi viime kierrossa, kun kierto oli toisaan harvinaisen lyhyt. Täytyy tarkkailla tilannetta tässä kierrossa..Olettaisin kuitenkin, että yleisesti ottaen minulla tuo luteraalivaihe on sen 14 vuorokautta, kun olen ollut havaitsevinani oviksen kierron puolivälissä ja kierto siis ollut normaalisti tuon 28 päivää.
Tässä vaan alkaa mietiä kaikenlaista, kun on tämä odotuksen odotus niin hermoja raastavaa!!Meillä on menossa vasta 3. yrtityskierto, mutta vauvakuumeisestahan tuo aika tuntuu ikuisuudelta..Varsinkin, kun esikoista aloin odottaa heti ensimmäisestä yrityskierrosta!
Siitä tulikin mieleeni, että eilen taisi olla jotain galluppia..Huono muisti kun on, niin täytyy käydä lukemassa eilinen pino uudelleen ja tulla sitten vastailemaan!!
Heissan,
mä olin melkein viikon esikoisen kanssa nettipimennossa mummolassa, mutta yritin eilen käydä lukemassa mitä teille kuuluu.. Ihan ensiksi suuret onnittelut Larulle plussasta!! Eka raskaudessa mä testasin apteekin omalla testillä sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja sieltä tuli haalea viiva. Sitten viikon päästä testasin kaupasta ostetulla testillä (en muista nimeä) ja heti pärähti tumma viiva :) Eli kyllä se viiva siitä vahvistuu!! Mä kyllä jo siitä haaleasta viivasta silloin tiesin, että raskaana ollaan, koska menkat oli niin säännölliset.. Mutta oli kivaa testata uudelleen. Plussan näkeminen on aina niin ihanaa :) Toivottavasti päästään pian kaikki näkemään plussia!!! Mä yritän nyt ekaa kertaa elämässäni pongata ovistesteillä plussaa. Tänään siis tein ja pikkasen haaleampi viiva tuli kuin kontrolliviiva eli huomenna testaillaan uudestaan. Ollaan kyllä miehen kanssa nyt pupuiltu ihan urakalla muutenkin :D
Pakko lähtee tekemään kotitöitä, kun vesseli on nukkumassa.. Mukavaa tiistaita kaikille!!!
Yasmin
Joka päivä käyn lukemas näitä ketjuja ,muuta oon niin huono kirjottamaan!
Esiksi ainakin larulle onne plussasta!
Ite jo tänään hätäsenä testasin negaa.Yksi testi poltti kaapissa. Tänään kyllä vasta kp 23/30. Oireita on ollu suuntaan jos toisenkin esim: pissattaa useasti,paleltaa,väsyttää.Mut nää voi olla kyl mielikuvituksenkin tekosia.
Plussa tuulia kaikille oviksen/plussan metsästäjille
Marlene78 kp 23/30
Oih, kun sain naapurissa käydä paijailemassa pienoista tyttövauvaa! Syötin, röyhtäytin, vaihdoin puhtaat vaipat ja vaatteet ja laitoin nukkumaan. Ihanaa!
Voi kun sais oman..
meille ei sitten taida toista mukelo tulla, tässä tuli semmonen kriisi meidän elämään että nyt täytyy miettiä muita juttuja ja asioita kun vauvaa. ovis oli eilen ja pe on siimahäntiä matkaan saatettu jotta teoriassa mahdollisuuksia ei ole eikä tule :(
plussatuulia ja onnea jo plussanneille!!
En osaa oikein muuta sanoa, kuin että toivottavasti asiat järjestyy parhain päin!
Piipikkä
Juuri ennen Tamatun ikävää uutista :/
Toivotaan tosiaan että siellä asiat setviintyy - Voimia!
Onnittelut Larulle! Hienoa, että viiva vahvistui. Nyt ei muuta kuin rutkasti onnea matkaan ja tervemenoa odotuspuolelle! Toivottavasti näemme siellä!
Tamatu: Voimia ja jaksamista sinulle. Toivottavasti saat asiat pikaisesti järjestykseen.
on: Ei mitään oireita, edelleenkään :( Väsyttää kyllä, mutta siihen on syy ihan tuossa jo olevassa pakkauksessa, on kipeä eikä nukkunut montaakaan tuntia viime yönä. Tänään oli kuitenkin töihin mentävä ihan normaalisti, ei armoa.
Katselin vihdoin kalenteriani, että milloinkas ne viimeiset menkat olivatkaan l. tänään on kp 26/28-35, että eiköhän tämä piina kohta pääty johonkin tulokseen. Olen kyllä aika vakuuttunut tädin saapumisesta...
Mutta parempaa plussaonnea muille!
Tamatulle paljon voimia. Toivottavasti asiasi selviävät parhain päin.
Kiitos vielä kaikille onnitteluista. Iksu, en mä uskalla vielä siirtyä odotuspuolelle :) Ette pääse musta näin helpolla.
Laru 27/27-28 tai 3+6
Laru: Onnea ihan älyttömästi plussasta!!!
Tamatu: Voimia sinne suuntaan, ja toivotaan, että asiat järjestyvät parhain päin.
Omaan napaan: Aloin mittailemaan lämpöjä tässä kierrossa, ja kovin ne on nyt nousseet ja laskeneet. Ensin näytti kolme päivää samat lukemat 36,3. Sitten valkovuoto lisääntyi, ja lämmöt nousi seuraavana päivänä 36,6. Parin päivän päästä mittari näytti 36,8, ja sitten ne romahti 36,0 ja vatsaa vihloi oikealta puolelta. Ja tänään eli kp 14, lämmöt näytti 36,2 ja vatsaa on edelleen vihlonut hiukan oikealta puolelta. Tuo lämpöjen nousu ja lasku taitaa kertoa oviksesta, mutta minä päivänä se on mahdollisesti tapahtunut, ja milloin olisi ollut hyvät pupuilu päivät?
bambiino kp 14/28-38
tamatu: toivottavasti asiasi järjestyvät.pääset taasen vauva yrityksiin.
meillä vihdoin tänään tehty inseminaatio. aamulla ovis testi näytti selkeen plussan ja se oli sitten menoa. kiva järkkäillä kesken työpäivän lääkäri käyntiä. onnistui kuitenkin. vaikken ole kertonut pomolle vielä vauva aikeista kun mun vakkari sopparia ei ole kirjoitettu kun hoidin ensin yhden sijaisuuden.
nyt sitten jännätään 2 viikkoa että tapahtuuko jotain vai tuleeko täti kylään. hän on kyllä todella ei toivottua seuraa. nyt kuitenkin siis ovulaatio varmaan tapahtunut kun masu kipeenä. limatkin saapuivat vihdoin kunnolla. ultrassa näkyikin että sitä oli sisällä vaikka kuin.
toivoa saattaa että hedelmöittyminen onnaa ja vauva pääsee alulle.
jäämme siis odottamaan... sitä ennen odottelen täällä teidän muiden plussia!!!!
yk1 kp 18/25-32
Pahoitteluni koralli73 putoamisesta, mutta uutta yritystä vaan kehiin ja plussaonnea jatkossa!
Laru: ihan kivaa tuo omanapainen tekstisi on, sillä eihän täällä muilla piinailijoilla paljon muu taida mielessä pyöriä kun mahdolliset raskausoireet, joten niitä on mukava kuulla ja vertailla omiin tuntemuksiin. Toivottavasti plussa vahvistuu, muistelen, että tarkoituksenasi oli testata tänään.
Jaa no sitten sitä omaa napaa: eipä paljon mitään, kovasti olen yrittänyt kuullostella niitä kiinnittymiskipuja, mutta mitään kovin erikoista. Nyt aamusta vähän mahasärkyä. Päivä kerrallaan...
kp21/29 dpo 6