Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä ja ärsyttävä tilanne ystäväni kanssa

Vierailija
29.04.2015 |

Olen huomannut että en enää jaksa hirveästi soitella/nähdä tätä ystävääni koska joka ikinen kerta kun vietämme aikaa niin hän puhuu jatkuvasti ja hirveällä paasauksella ongelmistaan. Ei tässäkään mitään mutta nämä meidän väliset "terapiaistunnot" saattavat kestää 3h!!! Putkeen.

En saa mitään puheenvuoroa ja jos saan hän puhuu itseni päälle. Joka. Ikinen. Kerta.

En jaksa enää, ystävyys on ruvennut tuntumaan todella rasittavalta.

Hän ei välttämättä puhu edes ongelmistaan vaan voi esim kertoa siitä kuinka tapasi tuttunsa kaupassa ja tämän kertomiseen menee minimissään 30min kun selittää niin raivostuttavan yksityiskohtaisesti ihankuin se olisi tärkeää. Mistään muista asioista on vaikea keskustella kuin vain hänen omaan elämäänsä liittyviin seikkoihin.

ARGH!!! Oli pakko purkaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen kirjoitusvirheitä.

Vierailija
2/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itse en jaksa enää nähdä sinkkuystävääni, kun kertoo vain joka kerta kun tapasi jonkun ihanan miehen kassajonossa yms. Kun kysyin enemmän, niin ei voinut vastata koska hänhän ei aloitetta tew, eikä oikeastaan uskalla edes päin katsoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan se puhuis taukoamatta?
Katso miten käy.

Vierailija
4/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ystävä. Se saattaa esim. kertoa hyvin yksityiskohtaisesti mitä on syönyt. Humalassa sen puheripuli ja minä minä minä tulee vielä pahemmin esille. Mutta se on kuitenkin hyvä ystävä, joka osaa tarvittaessa kuunnella ja ymmärtää minua.

Vierailija
5/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka papattaa taukoamatta ja puhelimessakin.
Ei yhtään kuuntele vaan puhuu päälle.

Vierailija
6/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän yhden papattajan. Joskus kaverin kanssa katsottiin kauanko puhuu jos ei keskeytä (lue:poistu paikalta) ja tuloksena oli neljä tuntia puhetta ja nukahtanut kaverini :D itse yritin kohteliaisuuttani nuokkua hereillä. En tajua miten se henkilö ei itse ymmärrä sitä puheripulin määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän