Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan joillain nelikymppisilläkin enemmän seksiä kuin meillä

N29
07.01.2022 |

Poikkista ei haluttanut koskaan ja erosimme. Nyt 3v parittelematta. Mistä olette korona-aikana löytäneet parisuhteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritella? Niin olemmehan me eläimiä.

Hmmh, sun olis varmaan kannattanut kysyä häneltä. Seksistä keskustelu itsessään osaa hoitaa jo esileikin osan. Paritteluhan pitää sisällään muutakin kuin itse panemisen (yhdyntä).

Vierailija
2/11 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että nelikymppisenä se seksielämä vasta alkaakin. Hormonit käy kierroksilla ja tekee mieli paritella jatkuvasti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 46-vuotias mies ainakin haluaa paritella koko ajan.

N33

Vierailija
4/11 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun 59 mies, ja niin teemmekin sillä MINÄKIN haluan kokoajan. Mutta, mieheltäni saan sellaista seksiä, että jalat alta! Usein muuten heikottakin oikeasti, kun sängytä pyrin pesulle. Oi jestas

Onneksi saan joka päivä.

Vierailija
5/11 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan löydä mistään. Onkohan meidän  ikäluokassa tosiaan joku pielessä. 

Vierailija
6/11 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nelikymppisiä ja monipuolista seksiä on kahdesta viiteen kertaa viikossa.

Vierailija
7/11 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hieman alle nelikymppiset harrastetaan n.jokatoinen päivä. Joskus 2xpv.

Vierailija
8/11 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v mies. Ja seksuaalisesti en luultavasti sinua yhtään vanhempi. Joskus 20v luulin että 40v on vanha, raihnanen, tämä mielikuva on ihan väärä. Ainaki minä oon ihan samanlainen ku 25v sitte, plu kiinnostaa ja perseiitä kahton yhä

Se mikä on muuttunu että saa enempi. Nuorena oli likimain maailma nurin jos naine anto pakit kun yritti lähestyä, nyt oppinu että mitä sitte. Miehiä ja naisia on sinkkuna likimain yhtäpaljo, likimain kaikkia panettaa, nii kyllä kysyntä ja tarjonta kohtaa kun vaa antaa mahollisuuden. Se että ravintolat on kiinni ei vaikuta juuri mihinkään, onhan kaupat, kahvilat, lounasravintolat . Esim mikä on parempi tekosyy mennä samaan pöytää ku lounasruokala, alku sanoiks käy jotai että eikai kahen kannata montaa pöytää vallata, siitä sitte etenee miten etenee, jos huonosti käy nii onha lounas huomenaki. Hyvin nii illalla kokataan yhesä

Vierailija
9/11 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että nelikymppisenä se seksielämä vasta alkaakin. Hormonit käy kierroksilla ja tekee mieli paritella jatkuvasti :D

Paskat, kun ensimmäinen lapsemme syntyi, sinne jäi synnärille vaimon (28v) halut.

Tänä vuonna täyttää 50 ja olen luopunut toivosta.

Saan lähinnä säälistä n. kerran kk. ssa. En ole katkera mutta kuitenkin. M51

Vierailija
10/11 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat, kun ensimmäinen lapsemme syntyi, sinne jäi synnärille vaimon (28v) halut.

Tänä vuonna täyttää 50 ja olen luopunut toivosta.

Saan lähinnä säälistä n. kerran kk. ssa. En ole katkera mutta kuitenkin. M51

Aika hyvin että saat edes kerran kuussa. Meillä se meni että noin 1-2 krt vuodessa. Sitten lopulta riitti minulle. Nyt vajaa vuoden ollut uudessa suhteessa ja seksiä aina kun mahdollista eli noin joka toinen päivä keskimäärin. Riippu miten aikataulut menee että pystymme näkemään.

M44

Vierailija
11/11 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmissa suhteissa seksiä vähemmän ja se oli huonompaa, oltiin 20-30 v kaikki jotenkin niin epävarmoja itsestämme ja ulkonäöstämme ja suoritustasostamme. Aloin seurustella 52 v miehen kanssa ja kaikki lukot ja estot on kyllä poistuneet. Varmaan se on kemioistakin kiinni, mutta kyllä on ihanan hyväksytty ja rento olo, kun on ihan tavallisen äijän kanssa omana itsenään, eikä ole enää tarvetta olla supermallin näköinen.

N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi