Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon epämukavuutta olette valmiit sietämään maskin käytössä?

Vierailija
07.01.2022 |

Käytättekö missä tahansa tapauksessa, vai vedättekö rajan johonkin - esim. hiostavuuteen, ihottumaan, akneen, päänsärkyyn, ahtaan paikan kammoon, tai siihen jos maski vaikeuttaa hengittämistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja usein sisätiloissa maski haittaa hengitystä, silloin en käytä sitä. En usko että minun mahdollinen happivajauteni on terveellistä vauvalleni.

Vierailija
2/5 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän jos mahdollista, maskista tulee ikävää läiskikästä ihottumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen valmis sietämään sen kaiken mulkoilun ja ääneen kommentoinnin, mitä ihan tavan tallaajat harrastavat edelleenkin sillointällöin.

Kaiken tämän keskellä korona iski perheeseemme vasta nyt joulun pyhinä, vaikka olemme kulkeneet joka puolella ilman maskia alusta lähtien. Olen huolehtinut käsien saippuapesusta niin itseni, kun lasten kohdalla..mies sai lopulta tartunnan ystävältään.

Mutta hyvä näin, saipahan sen passin, jotta pääsee jatkamaan normaalia eloa.

Vierailija
4/5 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sanallakaan valita, kun toiset joutuvat maskeja ja muita suojaimia käyttämään koko työpäivänsä ajan. Monissa töissä niitä maskeja ja muita suojaimia on käytetty jo vuosia - kymmeniä vuosia, ja ihan tarpeeseen käytetään.

Jos nyt joudun kauppareissun ajan pitämään maskia (kirurginen suu-nenäsuoja tai ffp2-tason tai ffp3-tason maski) niin sitten pidän. Tulee pää kipeäksi, kyllä. Happi loppuu, kyllä. Naamaa kirvelee hiki, kyllä. Entä sitten?

Vierailija
5/5 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain kaupassa

Toki muuten Olen ulkona tai kotona

En stressaa kuten ap maskeista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän