Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "Oletko pannut julkkista" -ketjut poistetaan?

Vierailija
29.04.2015 |

Mitä pahaa siinä panemisessa on??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit julkisuuden henkilö ja lukisit täältä miten Matti pani sua perseesen 3 tuntia ja näkisit iltalehdessä seuraavana päivänä tämän "päivän otsikkona" ehkä ymmärtäisit. Ketutus voisi olla surkeaakin surkeampi kun sitten kertoisit että tuo ei edes ole totta vaan trolli. Ihmiset eivät tätä koskaan tietenkään uskoisi, vaan olisit aina se "kolmen tunnin persepano Liisa". Siis lopun elämäsi.

Vierailija
2/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kertonut nimiä vaikka olen naisjulkkiksen kanssa harrastanut seksiä ja kaveri myös. Jätin nimet pois sentakia koska minusta on mautonta levitellä ihmisten nimiä keskustelufoorumeilla. Lisäksi luulen, että jos kyseinen julkkis sattuisi lukemaan, että joku on kertonut hänen kanssa harrastaneensa seksiä, pystyisi hän aika nopeasti päättelemään kuka tälläistä on kirjoitellut. Antaisi itsestään aika typerän ja tollon kuvan.

Eikö mitään voi nykyään jättää vain kahdenkeskeiseksi, pitääkö kaikki asiat revitellä joka paikassa julkisesti.

mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi poistetaan että julkimot mainitaan nimeltä ja viestit ovat usein kunnianloukkaussyytteen arvoisia.

Vierailija
4/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko jos on pannu väkisin?

Vierailija
5/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on varmaan pannut Jenni vartiaista koska kaikki ketjut missä Jenni mainitaan poistetaan nykyään.

Vierailija
6/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että törkyketjut poistetaan. Säästyy (ehkä) syytteeiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi