Te kenellä on sekä tyttö että poika
Oliko raskaudet kovien erilaiset? Oliko toisessa enemmän pahoinvointi, kipua, vuotoa tms?
oliko mahan koko erilainen?
Minulla ekassa raskaudessa tuskin huomasi mahaa ja mitään kipuja yms ei ollut. Tyttö tuli.
Nyt raskaana ja tuntuu että maha on jo puskenut ulos jo hyvin varhain, kipuja ja vuotoja ja pahaa oloa...
Enteilisikö poikaa :)
Kommentit (12)
Toinen raskaus on yleensä aina erilainen kuin eka.
Aika samaa, vaikka ei nyt ihan identtiset raskaudet. Voi se silti olla :)
Molemmat raskaudet lähes samanlaiset, jälkimmäisessä tosin vatsa pullahti näkyviin aiemmin kuin ekalla kerralla, mutta niin kuulemma monella tekee.
Minulla sama. Sillä erotuksella, että ensimmäinen oli poika, toinen tyttö.
Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Kaikissa raskausksissa pahoinvointia alusta loppuun eli ei eroa mitenkään.
Tytöstä turposin ja oli liitoskipuja, korkeat verenpaineet ja mieletön turvotus. Ei pahoinvointia.
Pojan kanssa ei oikeastaan oireita. Pieni sievä pallomaha. Ei myöskään pahoinvointia.
Nyt odotan kolmatta. Pahoinvointia/etovaa oloa aina rv13 asti. Sitten loppui, kuin seinään. Oli myös turvotusta ja vatsa kasvoi vauhdilla. Nyt turvotus poissa ja maha myös. Menossa rv14.
Poikaa odottaessa maha oli vaan sievänä pallona edessä, tyttöä oottaessa levisin joka suuntaan :) oireilu ihan samanlaista molemmissa, huimausta, närästystä...
Mulla kaksi poikaa, mutta raskaudet niin erilaisia, että kuvittelin toisen olevan tyttö :)
Raskaudet oireiltaan ihan samanlaiset, tytöstä vaan selvästi pienempi maha. 200g oli eroa syntymäpainoissa
ihan samanlaisia oli kaikki raskaudet.
t. kymmenettä odottava