Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuusongelma haluttomuudesta parisuhteessa

Vierailija
29.04.2015 |

Minun mielestäni seksiä muodossa tai toisessa voisi olla lähes joka päivä, ihan riittävä olisi vaikka 1-2 krt viikko. Mutta kun sitä on nykyään ehkä noin 6-12 kertaa vuodessa. Nykyinen kumppanini ei ole koskaan ollut yhtä avoin seksuaalisista tarpeistaan kuin minä tai aiemmat kumppaninini eikä myöskään juurikaan kokeilunhaluinen. Se on sinänsä ihan fine (enkä ole asiasta häntä koskaan syyllistänyt), mutta kun tuo erotiikan määrä nyt kun ei vain minulle millään riitä.

Ennen sitä seksiä (muistaakseni) harrastettiin ainakin kerran viikossa. Sen verran ollaan keskusteltu ettei se mistä huomion määrästä tai ulkonäköseikoista tms. yleensä jankutetuista syistä johdu.

Hyviä idiksiä otetaan vastaan miten tätä asiaa kannattaa lähestyä. Mun on kunnioitettava puolisoni halujen määrää, enkä voi/aio antaa hänen tuntevan ylenmääräistä velvollisuutta tyydyttää minun tarpeitani. Mutta en mä näine omine haluineen voi tällaisessa suhteessa elää, mutta ero (kouluikäisiä lapsia on), vieraissakäynti eivät ole myöskään vaihtoehtoja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei velvollisuuksia sun halujen suhteen, ei vieraissa käyntiä, ei eroa, et halua kuitenkaan tyytyä tilanteeseen. Ok, olet järjestänyt itsesi aika tiukasti puun ja kuoren väliin. Eipä tuohon paljon jää työstettävää, jos suljet kaikki järjelliset vaihtoehdot pois. Olette varmaan myös miettineet syitä haluttomuuteen? Vai onko sekin painostamista?

N31

Vierailija
2/2 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo (tässä aloittaja), vissiin mä halusin tsekata miten puun ja kuoren väliin mä oon itteni asettanut. Kyllähän ainakin se ero aina on vaihtoehto, mutta vieraissakäynti olisi loppupeleissä sama kuin ero.

Vähäinen seksinmäärä on jotenkin alkanut tuntua aivan sietämättömältä viime aikoina. Sitä miettii että missä vaiheessa sitä eroa pitää alkaa pitää vaihtoehtona jos haluttomuusasian käsittelynkään jälkeen halut ja tarpeet eivät kohtaa itseäni ja häntä tyydyttävällä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän