Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaatteko, että maskisuositus on voimassa koko talven ja kevään?

Vierailija
07.01.2022 |

Joko uskaltaisi toivoa normaalia kesälomaa ilman maskeja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kiuru saisi päättää, kukaan ei saisi poistua kotoaan ilman FFP3-tason hengityssuojainta enää koskaan.

Vierailija
2/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Kiuru saisi päättää, kukaan ei saisi poistua kotoaan ilman FFP3-tason hengityssuojainta enää koskaan.

Ja jos HUSin maskikiusaaja Eeva Ruotsalainen saisi päättää, olisi päättymätön maskipakko ainakin seuraavat 500 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti lopetat maskin käytön, sehän on vain suositus.

Vierailija
4/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä maskipakko.

Vierailija
5/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2025.

Vierailija
6/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ymmärsitkö aloituksen jotenkin väärin? Kysyin arvauksia maskisuosituksen kestoon, en siihen milloin itse saan ottaa maskin pois. Minua kiinnostaa nimenomaan tämä virallinen suositus, sen perusteet ja onko sen tarkoitus loppua joskus, vai meinataanko se ujuttaa pysyväksi. 

Vierailija
7/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kouluissa ei käytännössä anneta oppilaalle mahdollisuutta valita. Vaikka lapsi sanoisi, että huimaa, päätä särkee tai ei pysty kunnolla hengittämään, on maskia vain pidettävä.

Vierailija
8/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se syksyllä loppui.

Vierailija
9/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalainen. Vedä työnantajaa turpaan jos yrittää pakottaa. Vai oletko nössö?

Vierailija
10/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ymmärsitkö aloituksen jotenkin väärin? Kysyin arvauksia maskisuosituksen kestoon, en siihen milloin itse saan ottaa maskin pois. Minua kiinnostaa nimenomaan tämä virallinen suositus, sen perusteet ja onko sen tarkoitus loppua joskus, vai meinataanko se ujuttaa pysyväksi. 

Tarkoitatko niitä joiden on töissä pidettävä maskia  koko päivä? Se on enemmän kuin suositus. Yks hailee, jos joku vartin kaupassa pitää maskia tai ei.

Vierailija
11/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kouluissa ei käytännössä anneta oppilaalle mahdollisuutta valita. Vaikka lapsi sanoisi, että huimaa, päätä särkee tai ei pysty kunnolla hengittämään, on maskia vain pidettävä.

Missä näin? Ota yhteyttä koululle, se on suositus, ei pakko. Jos oikeasti tulee pahoja oireita maskin käytöstä niin sitten vain pitää olla ilman.

Vierailija
12/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko niitä joiden on töissä pidettävä maskia  koko päivä? Se on enemmän kuin suositus. Yks hailee, jos joku vartin kaupassa pitää maskia tai ei.

Ei, vaan tarkoitan yleistä maskisuositusta. Kysymykseni kuului näin: Veikkaatteko, että maskisuotius on voimassa koko talven jä kevään?  Mutta toki tuo sikäli liittyy noihin työpaikkoihin, että työpaikkojen maskipakko ja koulujen maskipakko/maskipainostus liittyy vahvasti voimassa olevaan maskisuositukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan