Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keski-ikäisiä joiden vanha äiti kontrolloi ihmisiä ruualla?

Vierailija
07.01.2022 |

Tuputtamista, marttyyrimäistä siivoamista ja keittiössä huokailua? Ei itse syö vaan odottaa yhteistä ruokailua, johon on pakko osallistua. Kuinka toimitte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuputtaa ja siivota, äläkä kiinnitä sen kummempaa huomiota. Yhteinen ruokailu on ihan ok. Suosittelen!

Vierailija
2/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo. Äitini vajaa 80v syö myös muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko olla sellaisen äidin luona, joka ei voi syödä itsekseen vaan vaatii muut, kontrolloi ja tuputtaa? Vai oliko se joulun aikaan. Mitä jos viettää erillään ja käy vaan pari tuntia kylässä. Sopii etukäteen miten toimitaan

Vierailija
4/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vanhempieni luona vain pikaisesti eli en jäänyt odottelemaan koska he oikein aikovat syödä.  Äiti pitkitti ja pitkitti ruokailun aloittamista vaikka oli nimenomaan pyytänyt syömään. Enkä mennyt koskaan tyhin käsin vaan vein aina jotain mitä vanhempani toivoivat (esim. muutaman maitopurkin tms...).

Vierailija
5/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas uusi vähän erilainen tulokulma tähän samaan aiheeseen, en oikein pidä siitä mitä tämä saattaa aiheuttaa meille 70-luvulla syntyneiden maineelle...

Vierailija
6/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhdessä syöminen kuulu ihan normaaleihin käytöstapoihin, jos vieras on kylässä ruoka-aikaan? Tuputtaminen on monen vanhemman sukupolven naisen (sinänsä ikävä) tapa osoittaa rakkautta ja huolenpitoa.

Vierailija
7/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt välit poikki. Ei se tietenkään tuosta johtunut, mutta esim. se, että äitini ei muka millään muista, että minä käytän maitoa kahvissa, kertoo vain siitä, että ei hän ole minusta oikeasti kiinnostunut. Anoppilassa on aina maitoa kahvia varten, jos sinne on kutsuttu, vaikkei sielläkään kukaan maitoa juo.

Vierailija
8/8 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ruokaa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän