Oletteko olleet Popup-koronarokotuksissa?
Onko se turvallinen tapa hankkia rokote?
Onko siellä jonkinlaiset turvavälit?
Kommentit (13)
Suurissa kaupungeissa tungosta. Tuttuni sai pikkupaikkakunnalla aika nopeasti ja väljästi.
Jokainen paikka ja jokainen päivä tietenkin erilainen! Ihme kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen paikka ja jokainen päivä tietenkin erilainen! Ihme kysymys.
Olisit vastannut kysymykseen.
Et tainnut ymmärtää kysymystä?
:)
ap
Yhtä turvallinen kuin ajanvarauksellakin, ainakin Vantaalla. Puolisoni kävi tänään ajanvarauksella. Sekä ajan varanneet että paikalle vain pulpahtavat pop-up rokotettavat kulkevat samasta tuutista, väljää on, ei jonoa, ei odottelua ja rokottajilla olisi aikaa palvella useampiakin.
Kävin viikko ennen joulua. Mua ennen oli 2 ihmistä jonossa. Jonotin 5 minuuttia ja rokote oli annettu. Oli turvavälit.
Olin iäkkään äitini mukana saattajana. Pakkasta oli n. 10 astetta ja jonotus ulkona turvavälein kesti melkein 2 tuntia. Veikkaan, että moni jonottajista sairastui vähintään flunssaan ja ehkä jopa koronaan, koska kylmä laskee tunnetusti vastustuskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Olin iäkkään äitini mukana saattajana. Pakkasta oli n. 10 astetta ja jonotus ulkona turvavälein kesti melkein 2 tuntia. Veikkaan, että moni jonottajista sairastui vähintään flunssaan ja ehkä jopa koronaan, koska kylmä laskee tunnetusti vastustuskykyä.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olisit vain varannut ajan äidillesi.
Eri paikkakunnilla ja eri rokotuspisteissä on eri tilanne. Olen todistanut pitkiä jonoja ja myös pisteitä, jossa rokottajat odottelee rokotettavia. Ihan riippuu siis paikasta.
Mutta ffp2 tai ffp3 naamalla on melko turvallista liikkua missä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olisit vain varannut ajan äidillesi.
Järki oli siinä, että ajanvaraus oli ihan tukossa ja seuraava vapaa aika rokotukseen yli 6 viikon päästä.
Pari päivää sitten otin kolmannen annoksen walk in "tapahtumassa" ja jouduin jontottamaan noin 20 min ennnenku pääsin piikille. Ihmisiä siellä oli noin 20-30 ku menin ja koko ajan lappasi ihmisiä sisään ja ulos! 😃
Vältän kaikkia massatapahtumia mistä voi saada koronan.
Jokainen paikka on yhtä turvallinen hakea vaarallinen "rokote".