Olen absolutisti ja myyn työkseni alkoholia!
Kommentit (14)
Inhoan seksiä yms mutta olen myynyt sitä. Inhoan puhelinmyyjiä, mutta olen ollut puhelinmyyjä..olen ollut DNAlla töissä vaikka inhoan kyseistä operaattoria jne jne
Inhoan paskaa ja muita eritteitä mutta silti olen ollut siivoojana.
Huono yhdistelmä koska olette aina tunkemassa sitä uskoanne kurkusta alas. Valistatte että viina on epäterveellistä. Kun menee alkoon niin en tullut kuuntelemaan paskanjauhamista vaan ostamaan viinaa. En ole myöskään niin tyhmä että luulen viinan olevan terveysjuoma.
Mäkin oon absolutisti mut juon kaljaa ja viinaa.
No vautsi. Mäkin olen myynyt elämässäni tuhansia tuoppeja esim. siideriä, enkä todellakaan itse juo sitä. Työskentelin myös vuosia kokkina pihvipaikassa, vaikka olen kasvissyöjä. Kaupan kassalla myin vaippoja, vaikken niitä itse käytä. Samoin myin tupakkaa, en polta. Olin roudarina bändin keikalle, vaikken kyseisen yhtyeen musiikkia siedäkään. Olen ollut kalastusaluksella, vaikken syö kalaa. Jne. jne.
Päivän turhin aloitus, kaikilla on näitä.
Sinun ei ainakaan tarvitse viedä töitä kotiin :)
Miltä tuntuu nähdä oikein selkeästi alkoholiongelmaisia asiakkaita, heitäkin kun varmasti joukkoon mahtuu? Tekisikö koskaan mieli valistaa heitä?
Inhoan seksiä, mutta olen työskennellyt seksipuhelimessa.
Tällaisen "totuuden" olen kuullut joskus sanottavan, että baarityöntekijät ovat poikkeuksetta joko juoppoja tai absolutisteja. Eli että jokatapauksessa siis joku ongelma alkoholin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:27"]
Tällaisen "totuuden" olen kuullut joskus sanottavan, että baarityöntekijät ovat poikkeuksetta joko juoppoja tai absolutisteja. Eli että jokatapauksessa siis joku ongelma alkoholin kanssa.
[/quote]
Urbaani legenda, vaikka molempia toki joukkoon mahtuu, muttei poikkeuksetta todellakaan :)
Mä jotenki ajattelin, että ap on Alkossa töissä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:27"]Tällaisen "totuuden" olen kuullut joskus sanottavan, että baarityöntekijät ovat poikkeuksetta joko juoppoja tai absolutisteja. Eli että jokatapauksessa siis joku ongelma alkoholin kanssa.
[/quote]
Poikkeuksia löytyy mun tuttavista ainakin runsaasti :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:27"]Tällaisen "totuuden" olen kuullut joskus sanottavan, että baarityöntekijät ovat poikkeuksetta joko juoppoja tai absolutisteja. Eli että jokatapauksessa siis joku ongelma alkoholin kanssa. [/quote] Poikkeuksia löytyy mun tuttavista ainakin runsaasti :)
[/quote]
No voi herranjestas sentään ku nii kirjaimellisesti otetaan :D tsiisus! Sanonta tarkottaa vaan, et normi huttuu myydä alkoholii vaik ois absolutisti xD
No kerrohan nyt ihmeessä tarkemmin, että miltä se huumekauppiaan homma maistuu?
Äärimmäisyyteen menevillä on aina joku ongelma tai parikin. Eikä absolutistit ole tästä mikään poikkeus.